-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Товар - код CPV 43320000-2 по ДК 021:2015 – Будівельне обладнання (Гідравлічне обладнання). РПЗ - 9.321
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел.05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел.05136 4-40-66.
Торги відмінено
2 105 226.66
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 21 052.27 UAH
мін. крок: 1% або 21 052.27 UAH
Номер:
c3ea0c39febf4bf0ac3673f7e3e9aa79
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-22-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.05.2025 00:00
Період моніторингу:
22.05.2025 17:44 - 13.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2025 № 33-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-04-07-008009-a 07.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Відокремлений підрозділ «Південноукраїнська атомна електрична станція» Акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.04.2025 № 988, (далі – тендерна документація), запитання до процедури та відповіді до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «НВП «КВАЛІТЕТ ГІДРАВЛІКА», протокол про продовження строку розгляду від 28.04.2025, протокол від 19.05.2025 № 1029 про визначення переможцем «НВП «КВАЛІТЕТ ГІДРАВЛІКА», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.05.2025, пояснення та документи Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 26.05.2025 на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області.
Період усунення порушень:
29.05.2025 17:53 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 17:53
Запити/Пояснення
Номер:
f1374b4842ad434abf07c6f861b32fcf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2025 12:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Товар - код CPV 43320000-2 по ДК 021:2015 – Будівельне обладнання (Гідравлічне обладнання). РПЗ - 9.321», за кодом ДК 021:2015:43320000-2: Будівельне обладнання, очікуваною вартістю 2 105 226,66 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-07-008009-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на чинні нормативно-правові акти, відповідно на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f55c333a7217461fb6d74300b32ca3d6
Назва:
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.05.2025 08:56
Опис:
1. Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до «Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 19.03.2025. код CPV 43320000-2 по ДК 021:2015 – Будівельне обладнання (Гідравлічне обладнання). РПЗ: 9.321» (додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до наявної потреби підрозділів філії «ВП ПАЕС» та технічної специфікації на продукцію, що опублікована на сайті закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-07-008009-a (файл: «Додаток 2 - Спрощена технічна специфікація.xls»).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (дотримання норм пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710): https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-paes.html
Додатки:
1. Копія «Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 19.03.2025. код CPV 43320000-2 по ДК 021:2015 – Будівельне обладнання (Гідравлічне обладнання). РПЗ: 9.321 (з додатками)» на 16 арк. в 1 прим.
2. «Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик…» (оприлюднено на веб-сайті АТ «НАЕК «Енергоатом») на 1 арк. в 1 прим.