• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Херсонського району, Херсонської області

Завершена

68 619 702.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 686 197.02 UAH
Номер: 00d3d50d867d485fb5cc7d99a4793ff3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 08.05.2025 14:53 - 30.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 № 35-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 08.05.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 08.05.2025 №35-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-07-006858-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 26 Особливостей, пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункт 3 частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані закупівель установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою №710; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує врахувати в подальшому виявлені порушення, здійснити заходи щодо недопущення їх у подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 01.04.2025 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини» (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.04.2025 № 34; протокол розкриття тендерних пропозицій; вимогу про усунення невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» від 23.04.2025 № 44; повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2025; договір про закупівлю від 06.05.2025 № 2/ДУ-2025 ціною 68 561 944,93 гривень; пояснення Замовника, надані 13.05.2025 та 21.05.2025 на запит Держаудитслужби. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог пункту 26 Особливостей оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону, з урахуванням Особливостей, зокрема розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). За наслідками проведеного моніторингу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділах «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» та «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» зазначено «відсутні». При цьому, в пункті 2 розділу 3 Тендерної документації, Замовник зазначив «Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 343 098,51 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія». Також, у пункті 6 розділу 6 Тендерної документації, Замовник зазначив «Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2 % від вартості договору». Таким чином, не зазначивши в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію у розділах «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» та «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» Замовник порушив вимоги пункту 26 Особливостей, пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 3 частини першої статті 5 Закону, а саме принцип здійснення публічних закупівель щодо відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Надана Замовником відповідь 13.05.2025 не спростовує факту встановленого порушення. Також, моніторингом установлено, що відповідно до пункту 8 річного плану закупівель за № UA-P-2025-04-07-006392-a Замовник визначив джерело фінансування закупівлі за рахунок коштів Державного бюджету України. Проте, на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель Замовника за № UA-P-2025-04-07-006392-a не містить інформацію щодо коду економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Період усунення порушень: 23.05.2025 15:38 - 07.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2025 15:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Херсонського району, Херсонської області», ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-07-006858-a, щодо врахування в подальшому виявлених порушень, здійснення заходів щодо недопущення їх у подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, з уповноваженою особою – юрисконсультом відділу тендерно-договірної роботи ДУ «Місцеві дороги Херсонщини» Королем О.Л., яким допущено порушення законодавства у вказаній закупівлі, проведено роз’яснювальну роботу щодо необхідності дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель при здійсненні функцій уповноваженої особи. Крім того, Короля О.Л. зобов’язано здійснити навчання на спеціалізованому інтернет-порталі, що надає освітні та консультативні послуги у сфері публічних закупівель («Портал РАДНИК у сфері публічних закупівель»), та попереджено, що у разі повторних аналогічних порушень його буде притягнуто до дисциплінарної відповідальності
Дата публікації звіту: 27.05.2025 11:59

Запити/Пояснення