-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Модульний вагончик
Завершена
2 340 424.85
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 702.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 702.12 UAH
Номер:
8b562c63f5944f878c524965448ee57d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-12-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
12.05.2025 17:50 - 03.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 № 53-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 08.05.2025 № 53-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
15. UA-2025-04-07-001342-a, яку проводить ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Дослідженням питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності ТД вимогам Закону №922 та Особливостям №1178, розгляду тендерної пропозиції переможця, укладання договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «19» травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філія «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.04.2025 №139, протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції, тендерна пропозиція учасника Приватне акціонерне товариство "ЕНКО", повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2025, договір від 06.05.2025 №53-124-01-25-25874 з додатками та додатковими угодами, запит на надання пояснень від 13.05.2025 та відповідь на нього від 16.05.2025.
Період усунення порушень:
21.05.2025 12:00 - 27.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2025 12:00
Запити/Пояснення
Номер:
11e100cfec8d4e8685d094ed17512566
Назва:
1. Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
13.05.2025 17:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2025 00:00
Опис:
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-07-001342-a), яка проведена ФІЛІЄЮ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1) Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
2) Відповідно до вимог пункту 3 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» до ТД передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи або представника учасника (уповноваженої особи) процедури закупівлі, що уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів:
- довіреність або доручення оформлені відповідно до вимог чинного законодавства із зазначенням повноважень, якщо підписання документів, засвідчення копій документів тендерної пропозиції буде здійснюватися не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб—підприємців та громадських формувань, чи фізичною особою, фізичною особою-підприємцем учасником, а іншою особою або інший документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника на підписання документів;
- наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника, або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління, тощо.
Станом на момент кінцевого терміну подання тендерних пропозицій учасником – переможцем ПАТ "ЕНКО" такого документу в складі тендерної пропозиції не надано.
В зв’язку з викладеним, прошу пояснити (прокоментувати) цей факт та/або вказати, надання якого файлу або документу в складі тендерної пропозиції учасника ПАТ "ЕНКО" Замовник вважає виконанням означеної вимоги ТД.
3) Згідно вимог пункту 4 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» до ТД передбачено надання учасниками Технічної пропозиції/технічної специфікації, яка має відповідати вимогам встановленим у Додатку №3 до тендерної документації.
При цьому, відповідно пункту 6 розділу ІІІ ТД якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо).
На виконання означених вимог учасником – переможцем ПАТ "ЕНКО" в складі тендерної пропозиції надано документ від 15.04.2025 №316 у файлі «Додаток 3 технічна специфікація.pdf», де наведена таблиця відповідно до додатку №3 до ТД, але не заповнена її графа 4 «Нормативний документ, посилання».
При цьому, Замовником не вжито заходів щодо надання учаснику вимогу про усунення невідповідностей та не прийнято рішення про відхилення такої тендерної пропозиції.
В зв’язку з викладеним, прошу пояснити (прокоментувати) цей факт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Заступник начальника відділу Ігор КИСЕЛЬОВ
Номер:
568199b8440b406298e6dad4572df604
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-04-07-001342-a
Дата опублікування:
16.05.2025 08:50
Опис:
Закупівля за номером UA-2025-04-07-001342-a «Модульний вагончик (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015– Конструкції та їх частини) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалися відповідно до визначеної потреби згідно організаційно – розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС» з метою влаштування тимчасового містечка для персоналу задіяного до робіт на проммайданчику філії ВП «ХАЕС».
1. Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно - розпорядчими документами АТ «НАЕК «Енергоатом» (наказ АТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 № 01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: направлено запити на ТОВ "АРМ ЕКО" (№61-707/1693 від 21.01.2025), ПрАТ "ЕНКО"(№61-708/1686 від 21.01.2025), ТОВ "Завод Кобзаренко" (№61-709/1692 від 21.01.2025), ТОВ "Спецбуд Трейд"(№61-710/1691 від 21.01.2025), ТОВ "Удай" (№61-712/1690 від 21.01.2025), ФОП Куліченко О.В. (№61-713/1685 від 21.01.2025), надіслано лист щодо перегляду вартості ФОП Куліченко О.В.(№61-1389/2687 від 31.01.2025), ТОВ "Удай" (№61-1394/2685 від 31.01.2025), ТОВ БК "Промбудова" (№61-1384/2647 від 31.01.2025). Інтернет ресурси не застосовувались, оскільки предмет закупівлі має індивідуальні технічні характеристики. За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 04.03.2025 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
2. Згідно пунктів 8 та 9 Листа-заявки щодо участі у відкритих торгах на закупівлю: Модульний вагончик (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини) Відомості про учасника від 11.04.2025 №307 (ім’я файлу:
Додаток 6 Лист заява.pdf) поданого учасником закупівлі ПрАТ «ЕНКО» в складі тендерної пропозиції, керівником підприємства та підписантом документів пропозиції є Голова правління Домбровська Валентина Феодосіївна.
На виконання пункту 3 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» учасником закупівлі ПрАТ«ЕНКО» в складі своєї тендерної пропозиції надано: Протокол Засідання Наглядової Ради № 3 від 08.12.2022р. (ім’я файлу: Протокол № 3 Засідання наглядової ради.pdf) та установчі документи: Статут Приватного акціонерного товариства «ЕНКО» (ім’я файлу: Статут2024.pdf), Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осбі-підприємців та громадських формувань (ім’я файлу: Витяг ЄДР.pdf).
3. Згідно вимог пункту 4 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено надання учасниками Технічної пропозиції/технічної специфікації, яка має відповідати вимогам встановленим у Додатку №3 до тендерної документації, учасником ПрАТ «ЕНКО» в складі тендерної пропозиції надано документ від 15.04.2025 №316 при цьому вимоги щодо обов’язкового заповнення графи 4 «Нормативний документ, посилання» для даної закупівлі від учасників не вимагалося. При проведенні розгляду та оцінки пропозицій Замовник керується виключно критеріями, зазначеними в тендерній документації, та викладеними в умовах закупівлі.
Оскільки вимога щодо заповнення графи 4 «Нормативний документ, посилання» нормативного документа була відсутня, це не вплинуло на об’єктивність оцінки учасника.
Зокрема учасник ПрАТ «ЕНКО» додатково надав Сертифікат на систему управління якістю від 10.03.2025 № UA.8О127.СУЯ.1003.01-25, ТУ У 25.1-13367676-013:2021 (копія титульного аркушу), Сертифікат відповідності від 03.10.2022 №UA.1О199.S.00091-22.
Додаток: Інформаційні довідки визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 04.03.2025 на 6 аркушах.