• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шафи силові з контакторами

Завершена

1 226 786.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 133.93 UAH
Номер: 92ed1f8405ac493a836bf2ab363b36e3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.05.2025 11:00 - 30.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.05.2025 № 51-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 07.05.2025 №51-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-04-07-000360-a 07.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 313-79-38, v.a.mezynko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 01.04.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» Акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, розміщену Замовником в електронній системі закупівель, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.04.2025, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСТРІМ ЛТД» та приватного акціонерного товариства Науково-виробниче підприємство «Радій», протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 24.04.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.04.2025 №184, повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2025, договір про закупівлю від 09.05.2025 №53-124-01-25-25899, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 13.05.2025 та від 19.05.2025. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником в електронній системі закупівель разом з оголошенням про проведення відкритих торгів розміщено 13 файлів, які містять додатки до тендерної документації, при цьому не розміщено файлу з тендерною документацією, який включає, зокрема, такі відомості, передбачені частиною другою статті 22 Закону, як: інструкція з підготовки тендерних пропозицій; перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію; опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 14.05.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 19.05.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що «така ситуація виникла внаслідок технічної помилки при оприлюдненні оголошення в електронній системі закупівель» та надав файл «Тендерна документація_PS.DOC», в якому міститься Тендерна документація на закупівлю шаф силових з контакторами (код згідно ДК 021:2015 31210000- Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл) за процедурою – відкриті торги, затверджена рішенням уповноваженої особи філії «ВП «Хмельницька АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» від «07» квітня 2025 р. (протокол №121). Пунктом 24 Особливостей установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель тендерну документацію на закупівлю товару не в повному обсязі, чим порушив вимоги пункту 24 Особливостей.
Період усунення порушень: 21.05.2025 14:51 - 05.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2025 14:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про усунення порушення викладеного у висновку наступного змісту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу ДАСУ щодо Закупівлі повідомляємо, що дане порушення проаналізоване та прийняте до уваги, вжито заходи направлені на попередження та недопущення в подальшому виявлених порушень. З персоналом проведено роз’яснювальну роботу щодо запобігання таких порушень та недопущення невиконання чи недотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель. Детально розібрано допущенні помилки, ознайомлено зі статтями на відповідну тематику, які містяться в електронних журналах у сфері публічних закупівель, переглянуто відео на тему здійснення публічних закупівель та оприлюднення інформації в електронній системі закупівель. Повторно переглянуто інструкції розміщені на майданчику SmartTender.biz: «Відкриті торги з особливостями. Інструкція по роботі». Таким чином, враховуючи висновок ДАСУ за результатами моніторингу, філія «ВП ХАЕС» врахувала зауваження та посилить контроль для недопущення встановлених порушень у подальшому. Дії замовника жодним чином не вплинули на перебіг процедури закупівлі та не порушили принципи здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 28.05.2025 09:33

Запити/Пояснення