-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Твердопаливні котли номінальною потужністю не менше 30 кВт, 50 кВт, 60 кВт, 90 кВт
Завершена
583 653.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 918.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 918.27 UAH
Номер:
3ed85b6cee1f4b7bb526fac747fe10e1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-09-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2025 00:00
Період моніторингу:
09.06.2025 10:50 - 01.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.06.2025 №45-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 09.06.2025 № 45-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-04-04-011932-a 04.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП Омельченко І.В., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання Замовником рішення Антимонопольного комітету України – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 19 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання Замовником рішень Антимонопольного комітету України.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 1 ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.04.2025 №71 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Омельченко Іван Вячеславович (далі – ФОП Омельченко І.В.), протокольне рішення уповноваженої особи від 29.04.2025 №99 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Омельченко І.В., протокольне рішення уповноваженої особи від 01.05.2025 №101 про визначення переможцем ФОП Рудник П.В., скаргу ФОП Омельченко І.В. від 03.05.2025 №UA-2025-04-04-011932-a.с1 на неправомірне відхилення пропозиції, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.05.2025 №7751-р/пк-пз, протокольне рішення уповноваженої особи від 28.05.2025 №144, повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2025 року, договір купівлі-продажу від 04.06.2025 №119-25, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 12.06.2025 року та від 13.06.2025 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
19.06.2025 10:53 - 25.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2025 10:53
Запити/Пояснення
Номер:
a744e462509d42d6b5aba7468c1104a5
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
10.06.2025 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Твердопаливні котли номінальною потужністю не менше 30 кВт, 50 кВт, 60 кВт, 90 кВт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-04-011932-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), з посиланням на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bee1acbc366f429aac814d7df3f017c4
Назва:
Пояснення на запит від 10.06.2025
Дата опублікування:
12.06.2025 16:59
Опис:
Щодо першого питання:
1. Розмір бюджетного призначення визначений згідно кошторисних призначень до програми КПКВ 1006280 «Забезпечення діяльності сил цивільного захисту» 1 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області на 2025 рік.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог та потреб замовника із врахуванням типових вимог до предмету закупівлі, що склалися на ринку даного виду продукції.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових ціни. 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області було направлено запити на отримання комерційних пропозицій із зазначеними технічними характеристиками. За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції від компаній ТОВ “Інварм”, ТОВ “АЛЬТЕП.КОМ”, ТДВ “Агропромтехніка”, ФОП Качурівська Оксана Василівна, ПП “Ретра-3М” (копії додаються) та з врахуванням кошторисних призначень очікувана вартість визначена в сумі 583 653,00 грн.
Щодо другого питання:
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://if.dsns.gov.ua/upload/2/3/7/6/6/8/2/ua-2025-04-04-011932-a.pdf
Таким чином тендерна пропозиція ФОП Омельченко Іван Вячеславович відповідає вимогам встановленим в тендерній документації.
Додати до пояснення копії наступних документів:
- запити цінової пропозиції ТОВ ТОВ “Інварм”;
- запити цінової пропозиції ТОВ “АЛЬТЕП.КОМ”;
- запити цінової пропозиції ТДВ “Агропромтехніка”;
- запити цінової пропозиції ФОП Качурівська Оксана Василівна;
- запити цінової пропозиції ПП “Ретра-3М”;
- додаток до запитів цінової пропозиції;
- комерційна пропозиція ТОВ ТОВ “Інварм”;
- комерційна пропозиція ТОВ “АЛЬТЕП.КОМ”;
- комерційна пропозиція ТДВ “Агропромтехніка”;
- комерційна пропозиція ФОП Качурівська Оксана Василівна;
- комерційна пропозиція ПП “Ретра-3М”.
Номер:
2f1f4a66124c4f11a79b05a8bc203aab
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
11.06.2025 11:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Твердопаливні котли номінальною потужністю не менше 30 кВт, 50 кВт, 60 кВт, 90 кВт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-04-011932-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Замовником в електронній системі закупівель 29.04.2025 року оприлюднено протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП Омельченко Іван Вячеславович від 29.04.2025 №99 на 10 робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Чому Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
300fa61ff1bd4c489d3b3129cf043ebc
Назва:
Пояснення на запит від 11.06.2025
Дата опублікування:
13.06.2025 15:38
Опис:
Замовником на офіційному майданчику для державних закупівель, тендерів Прозоро (Prozorro) — E-Tender (далі - Майданчик) повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель було опубліковано протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
У зв’язку з технічними можливостями Майданчику дане продовження строку розгляду тендерної пропозиції не відображається на порталі Prozorro про що свідчать знімок екрану із зафіксованою датою публікації продовження розгляду тендерної пропозиції та протокольного рішення уповноваженої особи про продовження розгляду тендерної пропозиції за процедурою відкриті торги з особливостями: «Твердопаливні котли номінальною потужністю не менше 30 кВт, 50 кВт, 60 кВт, 90 кВт», ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-04-011932-a.
Додаток до пояснення копії наступних документів:
- знімок з екрану із зафіксованою датою публікації продовження розгляду тендерної пропозиції;
- протокольне рішення уповноваженої особи про продовження розгляду тендерної пропозиції.