• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель)

Завершена

138 558 385.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 692 791.93 UAH
Номер: 4a03d2cc013b4671ba26d7baf9e22767
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-07-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 07.05.2025 14:01 - 29.05.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.05.2025 № 134 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 46 UA-2025-04-04-011659-a 04.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.v.porfilenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення Замовником вимог щодо забезпечення зберігання документів, передбачених статтею 17 Рамкової угоди. За результатами відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПРОМТЕКС» встановлено порушення вимог пункту 18, абзацу четвертого пункту 49 та підпункту другого пункту 21 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення норм пункту 17, 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо - приведення у відповідність до вимог статті 17 Рамкової угоди умови договору про закупівлю, а також щодо недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди; - привести договір від 13 травня 2025 року № 39/24-НБ у відповідність до тендерної пропозиції ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПРОМТЕКС», а у разі неможливості, здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, - привести умови договору про закупівлю у відповідність до вимог пунктів 17 та 84 Постанови № 668. Інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень та вжиті заходи оприлюднити через електронну систему закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18 квітня 2025 року № 162, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПРОМТЕКС» (далі – ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПРОМТЕКС»), вимогу про усунення невідповідностей до 26 квітня 2025 року, протокольне рішення уповноваженої особи від 28 квітня 2025 року № 174, повідомлення про намір укласти договір від 28 квітня 2025 року, договір від 13 травня 2025 року № 39/24-НБ на суму 135 749 446,23 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду від 13 травня 2025 року № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, надані 13 травня 2025 року, 19 травня 2025 року, 23 травня 2025 року та 26 травня 2025 року на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. 1.1. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ №1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Моніторингом встановлено, що згідно з річним планом закупівель Замовника на 2025 рік (UA-P-2025-04-04-012387-a) джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі є: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році та кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. Крім того, пунктом 3.7 розділу 3 Договору визначено: «співфінансування робіт у 2025 році за даним Договором здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету на підставі Наказу Міністерства освіти і науки України № 370 від 26.02.2025 року «Про погодження переліку проектів для фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році», постанови Кабінету Міністрів України № 419 від 28 квітня 2023 року (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2024 року № 1547), розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 березня 2025 р. № 221-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році» та розпорядження Харківського міського голови № 100 від 28.03.2025 «Про розподіл субвенції з державного бюджету та перерозподіл бюджетних призначень» та складає: 122 174 501 грн. 23 коп. (сто двадцять два мільйони сто сімдесят чотири тисячі п'ятсот одна гривня 23 копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 20 362 416 грн. 87 коп»». Відповідно до інформації Міністерства освіти і науки України у 2025 році за кошти Європейського Союзу в межах Рамкової угоди між України та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility профінансовано зокрема бюджетну програму 2211810 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою». Розподіл коштів зазначених субвенцій здійснено на виконання індикатору Плану України «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-04-04-011659-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) не враховані визначені вимоги, встановлені статтею 17 Рамкової угоди. 1.2. Згідно з пунктом 3.6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен виконати роботи у місці, вказаному Замовником та у відповідності до вимог технічного завдання (Додаток № 1 до цієї тендерної документації) щодо закупівлі робіт по об’єкту: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель). Відповідно до пункту 1 Додатку 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник повинен надати Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічне завдання (Додаток № 1 до цієї тендерної документації). У складі тендерної пропозиції учасником ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПРОМТЕКС» надано підписану Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: Технічне завдання від 16.04.2025 № 01-20/166, яка за своїм змістом відповідає вимогам Додатку 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, зокрема щодо найменування робіт, матеріалів, їх кількості тощо. Під час моніторингу встановлено, що інформація про матеріальні ресурси в Технічному завданні (файл 1. Технічне завдання.pdf), наданому учасником ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПРОМТЕКС» у складі тендерної пропозиції, не відповідає інформації, зазначеній у Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» укладеного Договору. В інформацію про ціни на матеріальні ресурси (Додаток 3 до Договору) включені матеріали для виконання робіт, які в «ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку 1 до тендерної документації та наданому у складі тендерної пропозиції учасника ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПРОМТЕКС» відсутні, а саме: п. 59 Бруси обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 150 мм і більше, ІІ сорт, п.60. Бруски обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм, ІІІ сорт, п. 85 Втулки ущільнювальні, п.86 Втулки ущільнювальні, п. 170 Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 32,40 мм, ІV сорт, п.171. Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 44 мм і більше, ІІ сорт, п. 273. Ізол, п. 325 Каболка, п. 329 Карборунд, п.341 Катанка гарячекатана у мотках, діаметр 6,3-6,5 мм, п.886. Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В7,5 [М100], крупність заповнювача більше 40 мм, п.887 Суміші бетонні готові важкі, клас В-3,5 бетону [М- 50], крупність заповнювача 20-40 мм, марка за морозостійкістю 50, п.1077. Штири сталеві для повітряних ліній зв'язку та радіофікації ШТ-16Д, п. 1085 Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 0-5 мм, марка М1000 і більше, п.1086. Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 10-20 мм, марка М1000 і більше, п. 1087. Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М1000, п.1088. Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М400, п. 1089. Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 40-70 мм, марка М1000, п.1090. Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 40-70 мм, марка М400, п.1091. Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 5-20 мм, марка М1000 і більше. На запит Держаудитслужби з цього питання Замовник надав пояснення, де зазначив: «Технічне завдання щодо предмета закупівлі (Додаток №1 до тендерної документації) складено на підставі розробленої та затвердженої проектної документації на будівництво за робочим проектом. Всі матеріальні ресурси, передбачені робочим проектом є врахованими у складі технічного завдання щодо предмета закупівлі. (Додаток №1 до тендерної документації), а саме: або у складі робіт, або вилучені за відповідну розцінку та застосовані за проектом. В свою чергу, інформація про ціни на матеріальні ресурси (Додаток №3 до Договору від 13.05.2025 №39/24-НБ) є підсумковою відомістю та відображає всі матеріальні ресурси (як стандартні, так і вилучені/змінені), які передбачені проектною документацією та технічним завданням». Однак, надане Замовником пояснення не спростовує факт укладення договору з переможцем ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПРОМТЕКС», умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця торгів та умовам тендерної документації (Додаток 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»), оскільки в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору включені матеріали для виконання робіт, які не передбачені «ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (додаток 1 до тендерної документації) та Технічному завданню, наданому учасником ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПРОМТЕКС» у складі тендерної пропозиції. Абзацом четвертим пункту 49 Особливостей, зокрема, визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, саме відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з пунктом 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Відповідно до підпункту другого пункту 21 Особливостей, договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей. Проте, Замовником укладено договір від 13 травня 2025 року № 39/24-НБ з переможцем ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПРОМТЕКС», умови якого не відповідають змісту його тендерної пропозиції та умовам тендерної документації, чим не дотримано вимоги пункту 18 та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. 1.3. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей. Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 17 Постанови № 668 строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, у якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Водночас, відповідно пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Під час моніторингу встановлено, що план фінансування (Додаток № 1 до Договору) та календарний графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) складені без зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва. На запит Держаудитслужби щодо підстав невідповідності календарного графіку виконання робіт (додаток 2 до договору) та плану фінансування (додаток 1 до договору) пунктам 17 та 84 Постанови № 668 в частині зазначення дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва, Замовником 26 травня 2025 року надано пояснення, зокрема «Квартальний формат календарного графіка та фінансування було погоджено сторонами як найбільш адаптований до умов воєнного стану та реального порядку фінансування, що діє відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою України в особливому режимі в умовах воєнного стану». Вищезазначене пояснення не спростовує факт порушення вимог, встановлених пунктам 17 та 84 Постанови № 668, в частині не зазначення у Додатку № 1 та Додатку № 2 до Договору найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва. Отже, Замовником укладено Договір з порушенням вимог, встановлених пунктам 17 та 84 Постанови № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 30.05.2025 16:03 - 14.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.05.2025 16:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 07 травня 2025 року Державною аудиторською службою України розпочато моніторинг закупівлі за предметом закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель). У передбачені чинним законодавством строки, Замовником були надані пояснення на відповідні запити Державної аудиторської служби України. 30.05.2025 року за результатами моніторингу Держаудитслужбою складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-04-011659-a. На виконання вимоги щодо здійснення заходів з усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, Замовником укладено: 1) додаткову угоду від 29.05.2025 № 2 до договору від 13.05.2024 №39/24-НБ та розміщено її, у відповідності до вимог чинного законодавства в електронній системі закупівель; 2) додаткову угоду від 04.06.2025 № 3 до договору 13.05.2024 №39/24-НБ та розміщено її, у відповідності до вимог чинного законодавства в електронній системі закупівель. Замовником здійснюються заходи направлені на недопущення будь-яких порушень чинного законодавства при проведенні закупівель, в тому числі під час складання тендерної документації, укладення договору. З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про вжиття відповідних заходів.
Дата публікації звіту: 06.06.2025 16:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: --
Дата публікації: 10.06.2025 17:29

Запити/Пояснення