• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт з заміни аварійних вікон та дверей нового хірургічного корпусу КП " Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро", пошкоджених в результаті збройної агресії російської федерації»

Завершена

7 778 101.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 890.51 UAH
Номер: a4fad8eddf8645f1a2c50501b3f46d4d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-28-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.05.2025 15:48 - 27.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.05.2025 № 115 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2025 № 115 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2025-04-04-011382-a 04.04.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, l.m.khodyrieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922. За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 5.17 Настанови № 281. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом зменшення зобов`язань за Договором від 05.05.2025 № 5-ВТО на суму завищення адміністративних витрат та оприлюднити Договір від 05.05.2025 № 5-ВТО з додатками у машинозчитвальному форматі; окрім того здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі Замовник) на 2025 рік, у тому числі UA-P-2025-04-04-013009-a; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10 квітня 2025 № 5-ВТО/3 (зі змінами); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерну пропозицію учасника ФОП Житний Олександр Віталійович; протокол (рішення) уповноваженої особи Замовника від 24.04.2025 № 5-ВТО/4; повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 24.04.2025, Договір від 05.05.2025 № 5-ВТО, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 16.05.2025 через електронну систему закупівель. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей встановлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922 та Особливостей. Водночас, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону № 922 визначено, що до договорів про закупівлю, на які розповсюджуються вимоги пункту 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, віднесені договори із закупівлі робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону №922. За результатами моніторингу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 07 травня 2025 року опубліковано Договір від 05.05.2025 № 5-ВТО, предметом якого є роботи з капітального ремонту з заміни аварійних вікон та дверей нового хірургічного корпусу КП " Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро", пошкоджених в результаті збройної агресії російської федерації за кодом ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи у форматі PDF. Отже, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922 Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив Договір про закупівлю робіт не у машинозчитувальному форматі. Моніторингом питання відповідності умов укладеного договору вимогам чинного законодавства установлено, що до договірної ціни, яка є невід’ємною частиною Договору від 05.05.2025 № 5-ВТО, укладеного з ФОП Житний Олександр Віталійович включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації у сумі 18 720,51 гривень. Однак, термін «адміністративні витрати», відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281), вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Згідно з пунктом 5.17. Настанови № 281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Відповідно до реєстраційних документів ФОП Житний Олександр Віталійович не має будівельної організації та не має апарату управління. Враховуючи вищезазначене, ФОП Житний Олександр Віталійович не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат. Підпунктом 2.3 Розділу 2. «ДОГОВІРНА ЦІНА» Договору від 05.05.2025 № 5-ВТО визначено, що Ціна договору визначається специфікацією (додаток № 1) і договірною ціною та локальними кошторисами з додатками (додаток № 2), які є невід’ємними частинами договору. Вартість договірної ціни встановлена згідно з Настановою з визначення вартості будівництва (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, далі – Настанова № 281). Таким чином, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат будiвельної органiзацiї у розмірі 18 720,51 грн (без урахування податків) ФОП Житний Олександр Віталійович завищено вартість договірної ціни, що не відповідає пункту 5.17 Настанови № 281.
Період усунення порушень: 29.05.2025 16:07 - 13.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2025 16:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На усунення вимоги щодо порушення відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922 додатково оприлюднюємо в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі. Щодо договірної ціни, яка є невід’ємною частиною Договору № 5-ВТО від 05.05.2025, укладеного з ФОП Житний Олександр Віталійович, кошти, включені на покриття адміністративних витрат будівельної організації нараховані в сумі 18 720,51 гривень. Додатковою угодою №1 від 03 червня 2025 року про зменшення загальної суми договору на суму 19705,80 грн. та частково сплачені згідно акту №1 в травні місяці в сумі 15511,21 грн. були повернуті лікарні згідно акту №2 за червень. Таким чином, повідомляємо Вам, що виявлені Східним офісом Держаудитслужби порушення, усунені.
Дата публікації звіту: 04.06.2025 14:45

Запити/Пояснення