-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт з заміни аварійних вікон та дверей нового хірургічного корпусу КП " Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро", пошкоджених в результаті збройної агресії російської федерації»
Завершена
7 778 101.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 890.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 890.51 UAH
Номер:
a4fad8eddf8645f1a2c50501b3f46d4d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-28-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 15:48 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.05.2025 № 115
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2025 № 115
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2025-04-04-011382-a 04.04.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922.
За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 5.17 Настанови № 281.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом зменшення зобов`язань за Договором від 05.05.2025 № 5-ВТО на суму завищення адміністративних витрат та оприлюднити Договір від 05.05.2025 № 5-ВТО з додатками у машинозчитвальному форматі; окрім того здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі Замовник) на 2025 рік, у тому числі UA-P-2025-04-04-013009-a; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10 квітня 2025 № 5-ВТО/3 (зі змінами); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерну пропозицію учасника ФОП Житний Олександр Віталійович; протокол (рішення) уповноваженої особи Замовника від 24.04.2025 № 5-ВТО/4; повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 24.04.2025, Договір від 05.05.2025 № 5-ВТО, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 16.05.2025 через електронну систему закупівель.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922.
Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей встановлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922 та Особливостей.
Водночас, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону № 922 визначено, що до договорів про закупівлю, на які розповсюджуються вимоги пункту 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, віднесені договори із закупівлі робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Разом з тим, пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону №922.
За результатами моніторингу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 07 травня 2025 року опубліковано Договір від 05.05.2025 № 5-ВТО, предметом якого є роботи з капітального ремонту з заміни аварійних вікон та дверей нового хірургічного корпусу КП " Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро", пошкоджених в результаті збройної агресії російської федерації за кодом ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи у форматі PDF.
Отже, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922 Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив Договір про закупівлю робіт не у машинозчитувальному форматі.
Моніторингом питання відповідності умов укладеного договору вимогам чинного законодавства установлено, що до договірної ціни, яка є невід’ємною частиною Договору від 05.05.2025 № 5-ВТО, укладеного з ФОП Житний Олександр Віталійович включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації у сумі 18 720,51 гривень.
Однак, термін «адміністративні витрати», відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281), вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
Згідно з пунктом 5.17. Настанови № 281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Відповідно до реєстраційних документів ФОП Житний Олександр Віталійович не має будівельної організації та не має апарату управління. Враховуючи вищезазначене, ФОП Житний Олександр Віталійович не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат.
Підпунктом 2.3 Розділу 2. «ДОГОВІРНА ЦІНА» Договору від 05.05.2025 № 5-ВТО визначено, що Ціна договору визначається специфікацією (додаток № 1) і договірною ціною та локальними кошторисами з додатками (додаток № 2), які є невід’ємними частинами договору. Вартість договірної ціни встановлена згідно з Настановою з визначення вартості будівництва (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, далі – Настанова № 281).
Таким чином, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат будiвельної органiзацiї у розмірі 18 720,51 грн (без урахування податків) ФОП Житний Олександр Віталійович завищено вартість договірної ціни, що не відповідає пункту 5.17 Настанови № 281.
Період усунення порушень:
29.05.2025 16:07 - 13.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 16:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На усунення вимоги щодо порушення відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922 додатково оприлюднюємо в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Щодо договірної ціни, яка є невід’ємною частиною Договору № 5-ВТО від 05.05.2025, укладеного з ФОП Житний Олександр Віталійович, кошти, включені на покриття адміністративних витрат будівельної організації нараховані в сумі 18 720,51 гривень. Додатковою угодою №1 від 03 червня 2025 року про зменшення загальної суми договору на суму 19705,80 грн. та частково сплачені згідно акту №1 в травні місяці в сумі 15511,21 грн. були повернуті лікарні згідно акту №2 за червень.
Таким чином, повідомляємо Вам, що виявлені Східним офісом Держаудитслужби порушення, усунені.
Дата публікації звіту:
04.06.2025 14:45
Запити/Пояснення
Номер:
708674ed133a43078fd9e3fab314a10e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.05.2025 12:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт з заміни аварійних вікон та дверей нового хірургічного корпусу КП " Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро", пошкоджених в результаті збройної агресії російської федерації» за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-04-011382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
3df54d80e4864f8983cb5bebc0dd85ba
Назва:
Відповідь щодо проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт з заміни аварійних вікон та дверей нового хірургічного корпусу КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро", пошкоджених в результаті збройної агресії російської федерації»
Дата опублікування:
16.05.2025 13:18
Опис:
Відповідь щодо проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт з заміни аварійних вікон та дверей нового хірургічного корпусу КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро", пошкоджених в результаті збройної агресії російської федерації»
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт з заміни аварійних вікон та дверей нового хірургічного корпусу КП " Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро", пошкоджених в результаті збройної агресії російської федерації» за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-04-011382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь.
Відповідно п. 9.4. Договору «джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів», п.9.5. Договору «Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника», тобто кошти, які були задіяні для фінансування цього об’єкта не є бюджетними. Щодо очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі була визначена відповідно до кошторисної документації, яка пройшла відповідну державну будівельну експертизу та була затверджена керівником Замовника.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь.
Щодо підтвердження факту оприлюднення обґрунтування та необхідності надання до моніторингу посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, а також скрін-шот з веб-сайту з таким обґрунтуванням, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) не є обов’язковим.
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі?
Відповідь.
Внаслідок обстрілу м. Дніпро 25.10.2024р., вибухонебезпечними предметами (ракета) в будівлі нового хірургічного корпусу КП «Дніпропетровської обласної клінічної лікарні ім. І.І. Мечникова»ДОР» було пошкоджено 420 вікон, 120 дверей, конструкції зовнішнього та внутрішнього оздоблення та утеплення фасадів (довідка ДСНС). Враховуючи специфіку об’єкту (його внесено до категорії критично важливих) задля ліквідації руйнувань, пошкоджень, та забезпечення надання якісної невідкладної медичної допомоги, за рішенням власника – розпорядженням генерального директора, створено комісію з визначення обсягів руйнувань та пошкоджень.
Враховуючи що пошкоджені віконні та дверні конструкції змонтовані в 2022-2024 роках по проєкту: «Капітальний ремонт будівлі нового хірургічного корпусу комунального закладу "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" з утеплюванням фасаду та підсиленням опорних ділянок спирання плит перекриття по блокам "А" і "Д". Коригування», PD01:8695-7044-5875-7580 Зміни №2 №01/12.2021(230/05-12) від 2022-12-01, експертиза EX01:9356-2687-6793-7563 в якому визначені технічні та якісні характеристики будівельних огороджувальних конструкцій, згідно з постановою КМУ від 11 травня 2011 р. №560, проведено експертну оцінку кошторисної частини № 04-0012/03-25 від 27.03.2025р «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА».
Щодо визначення якісних характеристик, Підрядник повинен виконати для Замовника роботи, які зазначені в специфікації (додаток № 1), договірній ціні та локальних кошторисах з додатками (додаток № 2), згідно з кошторисною частиною проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт з заміни аварійних вікон та дверей нового хірургічного корпусу КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро", пошкоджених в результаті збройної агресії російської федерації», виконаної генеральним проєктувальником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛІНЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ в березні 2025 року, відповідно з рішеннями проєктної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт будівлі нового хірургічного корпусу комунального закладу "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова” з утеплюваням фасаду та підсиленням опорних ділянок спирання плит перекриття по блокам "А" і "Д". Коригування", виконаним генеральним проєктувальником ТОВ “ПРОЕКТНА ГРУПА “НАШ ДІМ”.
Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені на підставі дефектного акту та кошторисної частини проєктної документації, що має позитивну експертну оцінку державної будівельної експертизи.