• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт та благоустрій частини прилеглої території біля приміщення ЗМТЦСО (надання соціальних послуг) розташованого за адресою: м. Запоріжжя вул. Мала,3

Торги не відбулися

299 923.27 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 499.62 UAH
Номер: 4925064731df48fc8418230ade79e1a4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-29-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.04.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 29.04.2025 15:34 - 21.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.04.2025 № 45-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 28.04.2025 № 45-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 57. UA-2025-04-04-008080-a, яку проводить Запорізький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг);
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 881-80-44, i.o.kyselov@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Дослідженням тендерної пропозиції учасника на предмет її відповідності вимогам ТД Замовника встановлено: - порушення пункту 43 Особливостей №1178 в частині безпідставного надання вимоги учаснику щодо виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції; - порушення абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 в частині не відхилення тендерної пропозиції ФОП Кущ Дмитро Валерійович. Перевіркою питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язує, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей №1178, відмінити торги, а у разі укладання договору протягом тривання моніторингу та оприлюднення висновку за його результатами - припинити договірні відносини за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «05» травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту соціального захисту населення Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.04.2025 № 27, протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції, тендерна пропозиція учасника ФОП "КУЩ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ", повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025, запит на надання пояснень від 29.04.2025 та відповідь на нього від 02.05.2025. За результатами моніторингу закупівлі встановлено наступне. Єдиним учасником торгів був ФОП "КУЩ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ", який згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 25.04.2025 №37/ВТ визначений переможцем процедури. Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025. Дослідженням тендерної пропозиції учасника на предмет її відповідності вимогам ТД Замовника встановлено, що відповідно до положень пункту 3 Додатку 1 до ТД передбачено подання у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник наступні документи: Договір на захоронення будівельних відходів (скан з оригіналу), чинний на дату подання та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 із організацією, яка має право здійснювати діяльність із захоронення відходів. У складі своєї пропозиції учасник ФОП Кущ Дмитро Валерійович не надав Договір на захоронення будівельних відходів (скан з оригіналу). В зв’язку з вказаним учаснику ФОП Кущ Дмитро Валерійович було надано вимогу щодо усунення такої невідповідності шляхом завантаження скан-копії вказаного документу. При цьому, згідно положень пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією крім випадків відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. З огляду на те, що вимога про надання в складі тендерної пропозиції договору на захоронення будівельних відходів у ТД визначена Замовником як технічна (якісна) характеристика, Замовником безпідставно в порушення пункту 43 Особливостей №1178 було надано учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Також, Замовником в порушення абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 не відхилено тендерну пропозицію ФОП Кущ Дмитро Валерійович як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, натомість відповідно до рішення уповноваженої особи, даного учасника визначено переможцем торгів.
Період усунення порушень: 05.05.2025 18:10 - 20.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.05.2025 18:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Спираючись на висновок Держаудитслужби в Запорізькій області прийнято рішення відмінити торги за ідентифікатором закупівлі UA-2025-04-04-008080-а учасник ФОП Кущ Д.В.
Дата публікації звіту: 07.05.2025 13:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Спираючись на висновок Держаудитслужби в Запорізькій області прийнято рішення відмінити торги за ідентифікатором закупівлі UA-2025-04-04-008080-а учасник ФОП Кущ Д.В.
Дата публікації: 04.06.2025 15:26

Запити/Пояснення