-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт та благоустрій частини прилеглої території біля приміщення ЗМТЦСО (надання соціальних послуг) розташованого за адресою: м. Запоріжжя вул. Мала,3
Торги не відбулися
299 923.27
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 499.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 499.62 UAH
Номер:
4925064731df48fc8418230ade79e1a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-29-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2025 00:00
Період моніторингу:
29.04.2025 15:34 - 21.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.04.2025 № 45-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 28.04.2025 № 45-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
57. UA-2025-04-04-008080-a, яку проводить Запорізький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг);
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Дослідженням тендерної пропозиції учасника на предмет її відповідності вимогам ТД Замовника встановлено:
- порушення пункту 43 Особливостей №1178 в частині безпідставного надання вимоги учаснику щодо виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції;
- порушення абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 в частині не відхилення тендерної пропозиції ФОП Кущ Дмитро Валерійович.
Перевіркою питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язує, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей №1178, відмінити торги, а у разі укладання договору протягом тривання моніторингу та оприлюднення висновку за його результатами - припинити договірні відносини за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «05» травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту соціального захисту населення Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.04.2025 № 27, протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції, тендерна пропозиція учасника ФОП "КУЩ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ", повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025, запит на надання пояснень від 29.04.2025 та відповідь на нього від 02.05.2025.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено наступне.
Єдиним учасником торгів був ФОП "КУЩ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ", який згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 25.04.2025 №37/ВТ визначений переможцем процедури. Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025.
Дослідженням тендерної пропозиції учасника на предмет її відповідності вимогам ТД Замовника встановлено, що відповідно до положень пункту 3 Додатку 1 до ТД передбачено подання у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник наступні документи: Договір на захоронення будівельних відходів (скан з оригіналу), чинний на дату подання та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 із організацією, яка має право здійснювати діяльність із захоронення відходів.
У складі своєї пропозиції учасник ФОП Кущ Дмитро Валерійович не надав Договір на захоронення будівельних відходів (скан з оригіналу).
В зв’язку з вказаним учаснику ФОП Кущ Дмитро Валерійович було надано вимогу щодо усунення такої невідповідності шляхом завантаження скан-копії вказаного документу.
При цьому, згідно положень пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією крім випадків відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
З огляду на те, що вимога про надання в складі тендерної пропозиції договору на захоронення будівельних відходів у ТД визначена Замовником як технічна (якісна) характеристика, Замовником безпідставно в порушення пункту 43 Особливостей №1178 було надано учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Також, Замовником в порушення абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 не відхилено тендерну пропозицію ФОП Кущ Дмитро Валерійович як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, натомість відповідно до рішення уповноваженої особи, даного учасника визначено переможцем торгів.
Період усунення порушень:
05.05.2025 18:10 - 20.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.05.2025 18:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Спираючись на висновок Держаудитслужби в Запорізькій області прийнято рішення відмінити торги за ідентифікатором закупівлі UA-2025-04-04-008080-а учасник ФОП Кущ Д.В.
Дата публікації звіту:
07.05.2025 13:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Спираючись на висновок Держаудитслужби в Запорізькій області прийнято рішення відмінити торги за ідентифікатором закупівлі UA-2025-04-04-008080-а учасник ФОП Кущ Д.В.
Дата публікації:
04.06.2025 15:26
Запити/Пояснення
Номер:
7c4fe8aad75046debd22e3f1fdab152d
Назва:
1. Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
29.04.2025 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2025 00:00
Опис:
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-04-008080-a), яка проводиться Запорізьким міським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1) Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
2) Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до ТД передбачено, що на підтвердження відповідності про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати наступні документи: Договір на захоронення будівельних відходів (скан з оригіналу), чинний на дату подання та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 із організацією, яка має право здійснювати діяльність із захоронення відходів.
У складі своєї пропозиції учасник ФОП Кущ Дмитро Валерійович не надав Договір на захоронення будівельних відходів (скан з оригіналу).
В зв’язку з вказаним учаснику ФОП Кущ Дмитро Валерійович було надано вимогу щодо усунення такої невідповідності шляхом завантаження скан-копії Договору на захоронення будівельних відходів.
При цьому, згідно положень пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією крім випадків відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Прошу пояснити вказану ситуацію.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Заступник начальника відділу Ігор КИСЕЛЬОВ
Номер:
a83993579a3f43d0a365a15e9cdedde0
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.05.2025 11:47
Опис:
Надаємо роз’яснення та інформацію у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи : «Поточний ремонт та благоустрій частини прилеглої території біля приміщення ЗМТЦСО (надання соціальних послуг) розташованого за адресою: м. Запоріжжя вул. Мала,3» ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-04-008080-а :
1. Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі складеного дефектного акту та отриманих комерційних пропозицій (додається : Дефектний акт; пропозиція ФОП Дом’янич А.С. ; пропозиція ФОП Дьяченко Д.Г. ; ФОП Гатіна К.П.).
2. Відповідно до п. 43. Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 р.: п.43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Вимогу до учасника щодо надання в складі тендерної пропозиції Договору на захоронення відходів хоч і зазначено в розділі «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі», однак Договір на захоронення відходів не має відношення до технічних умов закупівлі, не впливає на предмет закупівлі та за своєю суттю не є складовою технічного завдання.
У зв’язку із цим, замовником надано учаснику 24 години на виправлення невідповідності в документах, що були подані у складі тендерної пропозиції.
Додатки: на 10 аркушах.