-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інвентар для фітнесу
Завершена
1 132 624.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 326.24 UAH
мін. крок: 1% або 11 326.24 UAH
Номер:
88a91e7ead054f31a65cfcb0b4cd1913
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 14:54 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2025 № 58-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
30.05.2025 № 58-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12. UA-2025-04-04-006477-a, 04.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей та абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання рішення органу оскарження; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 29.05.2025 № А-564 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження); своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної академії внутрішніх справ (далі − Замовник) UA-P-2025-04-04-007579-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.02.2025 № 11; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.04.2025 № 1; запитання потенційних учасників до процедури від 08.04.2025 та роз’яснення Замовника від 09.04.2025; тендерну пропозицію учасника ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (далі – Учасник); вимогу про усунення невідповідностей до ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ; скаргу UA-2025-04-04-006477-a.a1 ФОП Монастирського Богдана Степановича від 26.04.2025; рішення органу оскарження № 7053-р/пк-пз від 02.05.2025; протокол уповноваженої особи від 16.05.2025 № 4; вимогу про усунення невідповідностей до ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ; протокол уповноваженої особи від 19.05.2025 № 5; договір про закупівлю від 29.05.2025 № А-564 на суму 956500,00 грн без ПДВ, укладений з ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ; додаткову угоду № 1 від 29.05.2025 до договору про закупівлю від 29.05.2025 № А-564; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 05.06.2025 та 12.06.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови №1178 під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення:
- абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей;
- абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення Учасника процедури закупівлі у разі не виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, згідно з розділом «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу про надання учасниками в складі тендерної пропозиції «письмової згоди на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток № 8 до цієї тендерної документації)». Водночас, в Додатку № 8 до тендерної документації наведена форма Листа-згоди та зазначено, що Учасник не повинен відступати від даної форми.
В складі тендерної пропозиції Учасником надано лист щодо дозволу на обробку персональних даних від 09.04.2025 № 06/04 (файл «Згода на обробку персональних даних.pdf»). При цьому, Учасник відступив від встановленої форми.
Так, згідно з формою Листа-згоди тендерної документації Замовника Учасником передбачено заповнення по тексту прізвища, ім’я, по батькові уповноваженої особи, а також надання згоди на обробку персональних даних щодо: «…паспортні данні, ідентифікаційний код, дипломи, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси, та інша необхідна інформація, передбачена законодавством».
Проте, в наданому листі Учасником не зазначено прізвища, ім’я, по батькові, а також змінено перелік персональних даних, щодо яких надано згоду: «паспортні данні, адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством».
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 02.06.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику.
Замовником 05.06.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, в якій зазначено: «Відповідно до Розділу ІІІ, Пункту 1, Тендерної документації та Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до довідки наданої ФОП Самсонов Євгеній Володимирович №06/04 від 9.04.2025 року лист – згода повністю відповідає формі зазначеній у тендерній документації, окрім зазначення ПІБ учасника, проте це ніяким чином не впливає на зміст, адже учасник в листі погодився на обробку персональних даних і чітко зазначив від кого наданий лист і ким підписаний тобто хто саме погоджується на обробку персональних даних».
Відповідь Замовника не спростовує виявленого порушення, з огляду на наступне: Замовником в тендерній документації вимагалось надання згоди на обробку персональних даних згідно встановленої форми та зазначалось, що Учасники не повинні відступати від неї. Отже, надана Учасником згода на обробку персональних даних не відповідає формі, встановленої Замовником в Додатку № 8 до тендерної документації.
З урахуванням зазначеного, Замовником на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не надано учаснику в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Також, Замовником згідно з розділом «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку № 1 до тендерної документації встановлено вимогу про надання учасниками в складі тендерної пропозиції: «Для підтвердження якості виробництва товарів вироблених в Україні, учасник повинен надати відповідний сертифікат, виданий органом з сертифікації, що система управління якістю стосовно виробництва обладнання згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. Якщо учасник закупівлі не є виробником товару, який він пропонує, то у складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 має бути від виробника обладнання, чинний на час розкриття пропозицій».
В складі тендерної пропозиції Учасником надано форму «Тендерна пропозиція» від 09.04.2025 № 01/04 (файл «Тендерна пропозиція.pdf»), в якій зазначено інформацію про виробника товару, зокрема: пункт 12 - покриття гумове 30 мм, 50 х 50 см (м2) з улаштуванням - виробник ТОВ «ВК «Укрплит» Україна.
При цьому, Сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 від українського виробника у складі тендерної пропозиції Учасником не надано, що не відповідає вимогам розділу «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку № 1 до тендерної документації Замовника.
Замовником в електронній системі закупівель до учасника ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей до 17 травня 2025, зокрема: «…3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей згідно з рішенням АМКУ№ 7053-р/пк-пз від 02.05.2025: Учасник: - надати сертифікатів відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 на виробників товару. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями такий документ: Надати - надати сертифікатів відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 на виробників товару».
На виконання вимоги про усунення невідповідностей Учасником в електронній системі закупівель 17.05.2025 10:42 оприлюднено сертифікати на мистему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015:
- на панель, покриття ПВХ з матами ппе 5 см підвищеної щільності - 16 м на 5,6 м (м2) з монтажем, покриття ПВХ з матами ппе 5 см підвищеної щільності - 7 м на 5,6 м ( м2) з монтажем, стіновий захист на дерев’яній основі виробника товару ФОП Гапунік Г.В Україна (пункти 2; 8, 10, 11 тендерної пропозиції) (файл «Сертифікат Гапунік.pdf»);
- на ринг напольний 6,5х6,5м по канатам 5,5х5,5м, мішок боксерський ПВХ на ременях 1300 мм, вага 60 кг, мішок боксерський ПВХ на ременях 150x50, вага 70 кг, грушу боксерську краплеподібну з кільцем. Діаметр 52 см шкіра виробника товару ПП «Спорт КО» (пункти 9, 34, 35 тендерної пропозиції) (файл «Сертифікат СПОРТКО -9001.pdf»;
- на багатофункціональну станцію, лавку регульовану; лавку для пресу регульовану, станок гіперекстензія горизонтальний GHD, кронштейн для боксерського мішка, пост для тяги Т - грифа (кріплення до стійки), кувалду 10 кг виробника товару ТОВ «СПОРТФІТ» Україна (пункти 1, 3, 4, 5, 6, 7, 21 тендерної пропозиції) (файл «Сертифікат спортфіт.pdf»).
Сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 на систему управління якістю стосовно виробника ТОВ «ВК «Укрплит», щодо покриття гумового (пункт 12 тендерної пропозиції), Учасником не надано.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 09.06.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику.
Замовником 12.06.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь: «Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Відповідно до висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/4089 від 27.05.2022 року та Сертифікаті відповідності №UA.PN.191.0473-24 зазначено що товар відповідає вимогам ТУ У 22.1-41476644-001:2021 «Покриття на основі гумової крихти. Технічні умови» (сертифікація продукції, що виготовляється серійно, з обстеженням виробництва) тобто розроблені з урахуванням вимог ДСТУ ISO 9001. а отже має відповідність до вимог документації».
Надана Замовником відповідь не спростовує виявленого порушення з огляду на наступне:
- Замовником встановлено вимогу в тендерній документації, як зазначалося вище, що учасник повинен надати відповідний сертифікат, виданий органом з сертифікації, що система управління якістю стосовно виробництва відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, що підтверджує відповідність виробленого товару вимогам, які висуваються до якості такого товару.
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/4089 від 27.05.2022 та Сертифікат відповідності № UA.PN.191.0473-24 терміном дії 20.02.2024 до 19.02.2026 підтверджує лише конкретний стандарт - ТУ У 22.1-41476644-001:2021, але не підтверджує систему управління якістю стосовно виробництва у відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 як це вимагалося Замовником в тендерній документації.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Отже, на порушення абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Період усунення порушень:
16.06.2025 17:56 - 01.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2025 17:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про розгляд запиту щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю
Дата публікації звіту:
23.06.2025 16:52
Запити/Пояснення
Номер:
92c9d2a4390d4f2fa965307cd2fcfb30
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.06.2025 10:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 132 624,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-04-006477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі встановлення здійснення фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету необхідно зазначити коди програмної класифікації видатків (КПКВ).
3. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема: «Переможець завантажує в систему платіжне доручення про сплату не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотка вартості договору» (пункт 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділ VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю»)? Так, за даними веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель переможцем ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ вказаного вище платіжного доручення про сплату забезпечення виконання договору про закупівлю в електронну систему закупівель не завантажено. Поясніть вказане.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e9fa7c39edf141d587668a3f69d130d0
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.06.2025 18:58
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 132 624,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-04-006477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі встановлення здійснення фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету необхідно зазначити коди програмної класифікації видатків (КПКВ).
3. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема: «Переможець завантажує в систему платіжне доручення про сплату не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотка вартості договору» (пункт 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділ VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю»)? Так, за даними веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель переможцем ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ вказаного вище платіжного доручення про сплату забезпечення виконання договору про закупівлю в електронну систему закупівель не завантажено. Поясніть вказане.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
1. Надаємо інформацію та відповідні документи (цінові пропозиції), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Додається.
2. Надаємо інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). Додаються цінові пропозиції. Фінансування не здійснювалося за рахунок субвенції з державного бюджету.
3. Переможець ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ завантажив в систему 17.04.2025 року Платіжне доручення № 252. Додатково надаємо разом з поясненням.
Номер:
393c6c40767b434381cfd62a9404ffb7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.06.2025 16:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1132624,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-04-006477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ на відповідність вимогам Додатку № 8 до тендерної документації, зокрема: «Учасник не повинен відступати від даної форми»? Так, учасником ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надано лист щодо дозволу на обробку персональних даних № 06/04 від 09.04.2025 текст, якого не відповідає встановленому замовником в тендерній документації. Поясніть вказане.
2. Яким чином замовником перевірено вимогу про усунення невідповідностей до ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ зокрема: «надати підтверджуючі документи щодо наявної матеріально-технічної бази щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості або копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). У разі оренди приміщень надати копії договорів оренди»? Так, учасником ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ на виконання вимоги про усунення невідповідностей надано оновлену довідку про наявність обладнання №16/04 від 16.04.2025, в якій зазначено: пункт 1 – власне офісне приміщення, проте, документів щодо права користування не надано; пункт 7 – власне автомобіль Jeep Grand Cherokee, водночас в довідці також зазначено, що перебуває у користуванні учасника, а власником є дружина, та надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, фактично власником є Самсонова Юлія Миколаївна. Відповідно до пункту 2 статті 799 Цивільного кодексу України визначено, що «Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню». Поясніть вказане.
3. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ на відповідність вимогам Додатку № 4 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі» до тендерної документації? Так, учасником ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надано Технічну специфікацію від 09.04.2025 №02/04, яка не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема: в пункті 1 відсутня інформація щодо компонентів, з якої складається багатофункціональна станція; в пункті 2 для панелі зазначено: «…суміші на основі арбамідоформальдегіду», замість карбамідоформальдегіду; в пункті 10 зазначено «мати ппе 200х100х5 см, щільність 33 кг/м3. Покриття пвх щільність 650 г/м2», замість «Покриття пвх з матами ппе 5 см підвищеної щільності - 7 м на 5,6 м ( м2) З монтажем»; в пункті 16 та 17 не зазначено зокрема: «терміну гарантії не менше 14 днів». Поясніть вказане.
4. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ на відповідність вимогам Додатку № 1, зокрема: «На все обладнання мають бути надані інструкції з експлуатації та/або паспорти та/або інші технічні документи»? Так, учасником ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в складі тендерної пропозиції вказані документи не надано. Поясніть вказане.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c63657863d934319a90c2ca75dac2d9d
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.06.2025 19:02
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 132 624,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-04-006477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ на відповідність вимогам Додатку № 8 до тендерної документації, зокрема: «Учасник не повинен відступати від даної форми»? Так, учасником ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надано лист щодо дозволу на обробку персональних даних № 06/04 від 09.04.2025 текст, якого не відповідає встановленому замовником в тендерній документації. Поясніть вказане.
2. Яким чином замовником перевірено вимогу про усунення невідповідностей до ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ зокрема: «надати підтверджуючі документи щодо наявної матеріально-технічної бази щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості або копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). У разі оренди приміщень надати копії договорів оренди»? Так, учасником ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ на виконання вимоги про усунення невідповідностей надано оновлену довідку про наявність обладнання №16/04 від 16.04.2025, в якій зазначено: пункт 1 – власне офісне приміщення, проте, документів щодо права користування не надано; пункт 7 – власне автомобіль Jeep Grand Cherokee, водночас в довідці також зазначено, що перебуває у користуванні учасника, а власником є дружина, та надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, фактично власником є Самсонова Юлія Миколаївна. Відповідно до пункту 2 статті 799 Цивільного кодексу України визначено, що «Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню». Поясніть вказане.
3. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ на відповідність вимогам Додатку № 4 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі» до тендерної документації? Так, учасником ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надано Технічну специфікацію від 09.04.2025 №02/04, яка не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема: в пункті 1 відсутня інформація щодо компонентів, з якої складається багатофункціональна станція; в пункті 2 для панелі зазначено: «…суміші на основі арбамідоформальдегіду», замість карбамідоформальдегіду; в пункті 10 зазначено «мати ппе 200х100х5 см, щільність 33 кг/м3. Покриття пвх щільність 650 г/м2», замість «Покриття пвх з матами ппе 5 см підвищеної щільності - 7 м на 5,6 м ( м2) З монтажем»; в пункті 16 та 17 не зазначено зокрема: «терміну гарантії не менше 14 днів». Поясніть вказане.
4. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ на відповідність вимогам Додатку № 1, зокрема: «На все обладнання мають бути надані інструкції з експлуатації та/або паспорти та/або інші технічні документи»? Так, учасником ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в складі тендерної пропозиції вказані документи не надано. Поясніть вказане.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
1. Відповідно до Розділу ІІІ, Пункту 1, Тендерної документації та Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до довідки наданої ФОП Самсонов Євгеній Володимирович №06/04 від 9.04.2025 року лист – згода повністю відповідає формі зазначеній у тендерній документації, окрім зазначення ПІБ учасника, проте це ніяким чином не впливає на зміст, адже учасник в листі погодився на обробку персональних даних і чітко зазначив від кого наданий лист і ким підписаний тобто хто саме погоджується на обробку персональних данних.
2. Учасником ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ надано оновлену довідку про наявність обладнання №16/04 від 16.04.2025, в якій зазначено: пункт 1, стовпчик 2 – власне; стовпчик 4 – «Офісне приміщення за місцем реєстрації». В свою чергу учасник надає копію паспорту в якій зазначено місце реєстрації, а отже, учасник має право користуватися офісним приміщенням яке знаходиться вдома (чинним законодавством України це не заборонено).
Пункт 7 – власне автомобіль Jeep Grand Cherokee, водночас в довідці також зазначено, що перебуває у користуванні учасника, а власником є дружина, та надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, фактично власником є Самсонова Юлія Миколаївна. Відповідно до Сімейного кодексу України вважається, що кожна річ, набута за час шлюбу, крім речей індивідуального користування, є об’єктом права спільної сумісної власності подружжя, а також зазначається що Дружина та чоловік мають рівні права на володіння, користування і розпоряджання майном, що належить їм на праві спільної сумісної власності, якщо інше не встановлено домовленістю між ними тому учасник має повне право володіти автомобілем Самсонової Юлії Миколаївни.
3. Учасником ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надано Технічну специфікацію від 09.04.2025 №02/04, в якій багаторазово зазначає що «ФО-П Самсонов Євгеній Володимирович не пропонує еквівалент товару до того, що вимагається Замовником», «ФОП Самсонов Євгеній Володимирович не пропонує еквівалент товару до того, що вимагається Замовником» та додатково надає технічні умови для обладнання для спортивно-ігрових майданчиків який внесено до бази даних технічних умов України і в якому зазначаються всі компоненти. Додатково хочемо зазначити, що документ №02/04 не схожий на «Технічну специфікацію» як Ви зазначаєте і учасником конкретно в самому документі не зазначено що це технічна специфікація, а по своєму змісту більше схоже на порівняльну таблицю. Додатково хочемо наголосити, шо ми як замовник закуповуємо обладнання в цілому, а не компоненти.
В пункті 2 для панелі зазначено: «…суміші на основі арбамідоформальдегіду», замість карбамідоформальдегіду. Відповідно до Розділу ІІІ, Пункту 1, Тендерної документації та Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» - Опис формальних помилок: пункт 2: Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Учасник просто пропустив літеру «К» що вважається формальною помилкою і ніяким чином не впливає на технічні характеристики предмету закупівлі.
В пункті 10 зазначено «мати ппе 200х100х5 см, щільність 33 кг/м3. Покриття пвх щільність 650 г/м2», замість «Покриття пвх з матами ппе 5 см підвищеної щільності - 7 м на 5,6 м ( м2) З монтажем». Додатково хочемо ще раз наголосити та зазначити, що документ №02/04 не схожий на «Технічну специфікацію» як Ви зазначаєте і учасником конкретно в самому документі не зазначено що це технічна специфікація, а по своєму змісту більше схоже на порівняльну таблицю. Учасник надав більш розширені характеристики запропонованого товару який повністю відповідає вимогам замовника.
В пункті 16 та 17 не зазначено зокрема: «терміну гарантії не менше 14 днів». В свою чергу хочемо зазначити що учасник погодився з проєктом договору який є невід’ємною частиною тендерної документації в якому зазначається що - п.п.2.2 «Постачальник гарантує якість Товару упродовж 12 (дванадцяти) місяців» отже гарантія на весь товар що буде постачатися повинна бути не менше 12 місяців.
4. Відповідність вимогам Додатку № 1, зокрема: «На все обладнання мають бути надані інструкції з експлуатації та/або паспорти та/або інші технічні документи»? Так, учасником ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в складі тендерної пропозиції вказані документи не надано. Просимо уточнити дану інформацію оскільки в складі тендерної пропозиції учасника наявні всі необхідні документи які підтверджують дану вимогу або уточнити на яке саме обладнання в ході проведення моніторингу не було з знайдено відповідних документів? У складі пропозиції учасника надано файли під пазвою «Технічні паспорти.pdf», «Сертифікати якості.pdf» інформація в яких підтверджує всю необхідну інформацію.
Номер:
29b44d658bce43a08daa27f981542e61
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.06.2025 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1132624,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-04-006477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
1. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ на відповідність вимогам Додатку № 1 до тендерної документації, зокрема: «Для підтвердження якості виробництва товарів вироблених в Україні, учасник повинен надати відповідний сертифікат, виданий органом з сертифікації, що система управління якістю стосовно виробництва обладнання згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. Якщо учасник закупівлі не є виробником товару, який він пропонує, то у складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 має бути від виробника обладнання, чинний на час розкриття пропозицій»? Так, учасником ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надано документ «Форма «Тендерна пропозиція» від 09.04.2025 № 01/04, в якому зазначено інформацію про виробника товару, зокрема: пункт 12 - покриття гумове 30 мм, 50 х 50 см (м2) з улаштуванням - виробник ТОВ «ВК «Укрплит» Україна. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 від українського виробника ТОВ «ВК «Укрплит учасником не надано. Поясніть вказане.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8c6b82a26c9046d9bd16fd933e84fa8e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.06.2025 17:17
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 132 624,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-04-006477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ на відповідність вимогам Додатку № 1 до тендерної документації, зокрема: «Для підтвердження якості виробництва товарів вироблених в Україні, учасник повинен надати відповідний сертифікат, виданий органом з сертифікації, що система управління якістю стосовно виробництва обладнання згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. Якщо учасник закупівлі не є виробником товару, який він пропонує, то у складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 має бути від виробника обладнання, чинний на час розкриття пропозицій»? Так, учасником ФОП САМСОНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надано документ «Форма «Тендерна пропозиція» від 09.04.2025 № 01/04, в якому зазначено інформацію про виробника товару, зокрема: пункт 12 - покриття гумове 30 мм, 50 х 50 см (м2) з улаштуванням - виробник ТОВ «ВК «Укрплит» Україна. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 від українського виробника ТОВ «ВК «Укрплит учасником не надано. Поясніть вказане.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
1. Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Відповідно до висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/4089 від 27.05.2022 року та Сертифікаті відповідності №UA.PN.191.0473-24 зазначено що товар відповідає вимогам ТУ У 22.1-41476644-001:2021 «Покриття на основі гумової крихти. Технічні умови» (сертифікація продукції, що виготовляється серійно, з обстеженням виробництва) тобто розроблені з урахуванням вимог ДСТУ ISO 9001. а отже має відповідність до вимог документації.