-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Профнастил
Торги відмінено
660 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 300.00 UAH
Номер:
2fd2b55d51d2458dbaa91838c0af8a52
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-28-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2025 00:00
Період моніторингу:
28.04.2025 16:40 - 20.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.04.2025 № 41-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
28.04.2025 № 41-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2025-04-04-005032-a, 04.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 4 пункту 54 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону Постанові № 1178 встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи б/д б/н, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04.04.2025 об 11:47; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи б/д б/н, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 08.04.2025 об 09:42 (зі змінами); тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи б/д б/н, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10.04.2025 об 09:02 (зі змінами); запитання до процедури, оприлюднене 07.04.2025 та 09.04.2025; відповідь замовника на запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 08.04.2025 та 10.04.2025; тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ВВМ ЯВІР»; протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2025 № 29; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАЛЬ ВОЛИНЬ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою замовника від 09.05.2025 № 30; повідомлення про намір укласти договір від 09.05.2025; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 09.05.2025 та 14.05.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що замовником на порушення абзацу 4 пункту 54 Постанови № 1178 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей визначено, що Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції.
Водночас, Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
При цьому, зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються замовником в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Під час проведення моніторингу установлено, що замовником в електронній системі закупівель оприлюднено 08.04.2025 об 09:42 нову редакцію тендерної документації, якою внесено такі зміни:
- в таблиці Додатку 2 до тендерної документації замовника змінено найменування товару з «Профнастил ПК 45 (RAL 7024) 0,45 мм» на «Профнастил ПК 44-45 (RAL 7024) 0,45 мм», та змінено характеристики товару з «Висота хвилі профілю: 45 мм.» на «Висота хвилі профілю: 44-45 мм», з «Повна ширина листа: 1070 мм.» на «Повна ширина листа: 1068-1070 мм.», з «Корисна ширина листа (робоча): 1030 мм.» на «Корисна ширина листа (робоча): 1030-1040 мм.»;
- додаток 4 до тендерної документації замовника, в додатку 1 до проєкту договору «специфікація», змінено в найменування товару з «Профнастил ПК 45 (RAL 7024) 0,45 мм» на «Профнастил», в додатку 2 до проєкту договору «АКТ (форма) прийому-передачі товару» змінено «Профнастил ПК 45 (RAL 7024) 0,45 мм» на «Профнастил».
Крім того, також установлено, що замовником в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10.04.2025 об 09:02 розміщено оновлену тендерну документацію, якою встановлено внесення змін до її попередньої редакції, а саме:
- в таблиці Додатку 2 до тендерної документації замовника змінено характеристики товару з «Повна ширина листа: 1068-1070 мм» на «Повна ширина листа: 1040-1110 мм.», з «Корисна ширина листа (робоча): 1030-1040 мм.» на «Корисна ширина листа (робоча): 1030-1080 мм.»;
При цьому, замовник не оприлюднив переліки змін до тендерних документацій окремими документами в електронній системі закупівель, чим порушив абзац 4 пункту 54 Постанови № 1178.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 12.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Замовником 14.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що зміни до тендерної документації вносилися на підставі звернень учасників.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону Постанові № 1178 встановлено порушення замовником абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей чинного законодавства в частині включення до тендерної документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Так, згідно з абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Абзацом 1 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Абзацом 8 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Так, встановлено, що замовником в додатку 3 до тендерній документації зазначено перелік документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у торгах. Документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасником-переможцем відповідно до вимог встановлених пунктом 47 Особливостей та інші документи, зокрема, що у відповідності до пункту 47 Особливостей: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Однак, в редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (01.04.2025) відсутня інформація щодо відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі у разі не надання документів що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей.
Слід відмітити, що абзац чотирнадцятий з пункту 47 Особливостей виключено відповідно до внесених змін до Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТАЛЬ ВОЛИНЬ» як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Так, встановлено, що відповідно до пункту 5 додатку 2 до тендерної документації замовника запропонований товар повинен відповідати заявленим технічним вимогам. Для підтвердження учасник надає заповнену таблицю щодо відповідності технічним вимогам з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника. На виконання цієї вимоги учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАЛЬ ВОЛИНЬ» завантажено файл: «Таблиця з описом тех характеристик.pdf», в якому міститься таблиця з описом технічних, кількісних і якісних характеристик Металопрофілю Т-145, відповідно до якої, міститься інформація, зокрема, щодо повної ширини листа: 1140 мм та корисної ширини листа (робоча): 1090 мм, тоді, як вимогами додатку 2 тендерної документації замовника, встановлено вимогу щодо повної ширини листа: 1040-1110 мм та корисної ширини листа (робоча): 1030-1080мм. Окрім цього, надана вищевказана таблиця не містить посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, що ним не забезпечено.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 12.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Замовником 14.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що Таблиця з описом технічних характеристик учасника ТОВ "СТАЛЬ ВОЛИНЬ" щодо повної ширини листа 1140мм, корисної ширини листа (робочої) 1090мм при покритті повної площі даху на об'єктах учасника буде відповідати технічним вимогам замовника».
Щодо твердження замовника слід вказати наступне.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Тобто, тендерна документація створюється безпосередньо Замовником і останній самостійно зазначає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмета закупівлі, що і було зазначено у пункті 5 додатку 2 до тендерної документації замовника. Зокрема, щодо повної ширини листа: 1040-1110 мм; корисної ширина листа (робочої): 1030-1080мм.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАЛЬ ВОЛИНЬ» у складі тендерної пропозиції надано файл: «Таблиця з описом тех характеристик.pdf», в якому зазначена інформація, що не відповідає технічним вимогам замовника, зокрема, щодо повної ширини листа: 1140 мм; корисної ширина листа (робочої): 1090 мм.
Також, твердження замовника, що «…при покритті повної площі даху на об'єктах учасника буде відповідати технічним вимогам замовника» ніяким чином не підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАЛЬ ВОЛИНЬ» на момент її подання 14.04.2025 об 21:38 технічним вимогам замовника встановленим у пункті 5 додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, замовником на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 не відхилено тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Період усунення порушень:
16.05.2025 14:57 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2025 14:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення виявлених порушень у закупівлі замовником прийнято рішення скасувати визначення переможця торгів ТОВ "СТАЛЬ ВОЛИНЬ" так як тендерна пропозиція данного учасника не відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації замовника.
Дата публікації звіту:
19.05.2025 20:52
Запити/Пояснення
Номер:
72bb0b265f704f6099274ceafebfeb73
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2025 16:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 660 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-04-005032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання/специфікація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
abc5b95b74b642bf820453000276d0c1
Назва:
Обгрунтування ціни предмету закупівлі
Дата опублікування:
30.04.2025 14:22
Опис:
На Ваш надаємо посилання на веб-сайт з якого проводився приблизний розрахунок https://kub.in.ua/krovelnye-materialy/profnastil/profnastil-pk-44/profnastil-pk44-grafit-ral-7024-matovyj-ukraina-0-45-mm-kvm
Номер:
40b2c081669c4533a39fda1a976f32b4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2025 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 660 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-04-005032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником внесено зміни до тендерної документації оприлюдненої 08.04.2025 та внесено зміни до тендерної документації оприлюдненої 10.04.2025. При цьому, замовником не оприлюднені переліки змін до тендерних документацій, як це передбачено абзацом 4 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості). Надайте пояснення викладеному.
- вимогами пункту 1 додатку 2 до тендерної документації замовника зазначено, що товар, що пропонується повинен бути новим, таким, що не був у використанні. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ВВМ ЯВІР» відсутній вищевказаний гарантійний лист.
- вимогами пункту 4 додатку 2 до тендерної документації замовника зазначено, що доставка товару до дверей замовника повинна здійснюватися постачальником за власні кошти. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ВВМ ЯВІР» відсутній вищевказаний гарантійний лист.
Надайте пояснення чому не було надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «ВВМ ЯВІР» відповідно до пункту 43 Постанов № 1178?
- відповідно до тендерної документації замовника (пункту 1 додатку 3) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Проте, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ВВМ ЯВІР» не завантажено вищевказані документи. Надайте пояснення, чому не було відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, як це передбачено абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
294d3213c6da4462b340f86980a24ce8
Назва:
Щодо не відхилення тендерної пропозиції
Дата опублікування:
09.05.2025 16:29
Опис:
Відповідно до Вашого запиту: відповідно до пункту 1 та пункту 4 додатку 2 до тендерної документації учасником ТОВ ВВМ “ЯВІР” надано відповідні листи-гарантії, а саме лист №14/04-13 від 14 квітня 2025 року у якому зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю “ВВМ ЯВІР”, виробник запропонованого товару підтверджує можливість постачання запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені тендерною документацією., лист №14/04-6 від 14 квітня 2025 року у якому зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю “ВВМ ЯВІР” підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 2 тендерної документації, а також підтверджують можливість поставити товар, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації. Тобто данними листами підтверджуються усі пункти Додатку 2 до тендерної документації, що товар постачається замовнику за власні кошти учасника та те що він є новим і не був увикористанні. Данні документи знаходяться у Документи позиції та Технічні специфікації.
Номер:
6eb2d5a321e1400ea009426dfede46fe
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2025 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 660 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-04-005032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником внесено зміни до тендерної документації оприлюдненої 08.04.2025 та внесено зміни до тендерної документації оприлюдненої 10.04.2025. При цьому, замовником не оприлюднені переліки змін до тендерних документацій, як це передбачено абзацом 4 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості). Надайте пояснення викладеному.
- відповідно до пункту 5 додатку 2 до тендерної документації замовника запропонований товар повинен відповідати заявленим технічним вимогам. Для підтвердження учасник надає заповнену таблицю щодо відповідності технічним вимогам з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника. На виконання цієї вимоги учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАЛЬ ВОЛИНЬ» завантажено файл: «Таблиця з описом тех характеристик.pdf» в якому міститься таблиця з описом технічних, кількісних і якісних характеристик, зокрема, щодо повна ширини листа: 1140 мм; корисна ширина листа (робоча): 1090 мм, що не відповідає встановленим вимогам додатку 2 до тендерної документації замовника а саме, повна ширини листа: 1040-1110 мм; корисна ширина листа (робоча): 1030-1080мм. Окрім цього, надана вищевказана таблиця не містить посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника. Надайте пояснення, чому не було відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, як це передбачено абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
034a617bd5834e349c6440302517679f
Назва:
Щодо робочої ширини листа, внесення змін до тендерної документації.
Дата опублікування:
14.05.2025 16:08
Опис:
Зміни до тендерної документації вносилися на підставі звернень учасників. Таблиця з описом технічних характеристик учасника ТОВ "СТАЛЬ ВОЛИНЬ" щодо повної ширини листа 1140мм, корисної ширини листа (робочої) 1090мм при покритті повної площі даху на об'єктах учасника буде відповідати технічним вимогам замовника.