-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
послуги з відновлення асфальтного покриття після проведення аварійно-відновлювальних робіт на мережах теплопостачання у м. Кропивницький
Завершена
6 295 034.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 950.34 UAH
мін. крок: 1% або 62 950.34 UAH
Номер:
15ceb5738292431faa30bb8f2cc1fe48
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 17:47 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.05.2025 № 51-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 07.05.2025 № 51-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-04-04-004678-a 04.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенергетик» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (зі змінами), тендерні пропозиції учасників дочірнього підприємства «Кіровоградський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Кіровоградський облавтодор»), товариства з обмеженою відповідальністю «АГ КАПІТАЛ ГРУП» (далі – ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП»), роз’яснення від 09.04.2025, 11.04.2025 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 08.04.2025, 10.04.2025, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 23.04.2025 б/н, від 29.04.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.04.2025, договір від 06.05.2025 № 18/06/05 на суму 4 900 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП», пояснення надані 13.05.2025, 15.05.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» установлено наступне.
Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, з інформацією та/або документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Згідно із пунктом 1.3 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Таблиця) Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 1 до тендерної документації), документами та/або інформацією, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», є довідка про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за наведеною формою табиці.
Також, учасник повинен надати скан-копії (що найменше один договір) вказаних у довідці договорів, додатків до них. Для підтвердження завершення робіт надати скан-копії Довідки про вартість виконаних робіт форма КБ-3 та актів приймання робіт КБ-2в.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» надана довідка про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору від 14.04.2025 № 003-Т, згідно з якою даний учасник має досвід виконання аналогічного договору підряду від 02.05.2024 № 30/02/05, укладеного з комунальним підприємством «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради» (далі – Договір № 30/02/05), та копія Договору № 30/02/05.
Згідно з пунктом 1.1 розділу І «Предмет договору» Договору № 30/02/05, виконавець зобов’язується надати послуги з відновлення асфальтного покриття в місцях проведення робіт з заміни тепломереж згідно переліку об’єктів (Додаток № 1), який є невід’ємною частиною цього договору.
Однак, додаток 1 «Перелік об’єктів предмету закупівлі» до Договору № 30/02/05 надано не в повному обсязі, оскільки він не містить інформацію щодо об’єктів за якими проводиться відновлення асфальтового покриття, наведених у пунктах 30, 74, 119 даного додатку до Договору № 30/02/05, що не відповідає вимогам пункту 1.3 Таблиці, наведеної у Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, згідно із пунктом 1 додаткової угоди від 30.12.2024 № 1 до Договору № 30/02/05, вартість робіт за Договором № 30/02/05 становить 3 955 977,60 грн (у т.ч. ПДВ).
Також, пунктом 11.1 розділу 11 Договору № 30/02/05 визначено, що даний договір діє до 31.12.2024 та в будь - якому випадку до повного виконання зобов’язань сторонами за договором.
Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» надано довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 та акти приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в за травень, червень та вересень 2024 року, про виконання будівельних робіт за умовами Договору № 30/02/05 на загальну суму 1 359 986,40 грн (з ПДВ), що не підтверджує завершення робіт згідно з умовами Договору № 30/02/05 (зі змінами, внесеними додатковою угодою від 30.12.2024 № 1), що не відповідає вимогам пункту 1.3 Таблиці, наведеної у Додатку 1 до тендерної документації.
Слід зазначити, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до 29.05.2025 року.
Проте, на порушення вимог пункту 43 Особливостей, у вказаній вимозі на усунення невідповідностей, Замовник не зазначив серед переліку виявлених невідповідностей відсутність вищевказаних документів та невідповідності, виявлені в ході проведення моніторингу.
Період усунення порушень:
15.05.2025 16:38 - 30.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2025 16:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-04-04-004678-a, повідомляємо що зазначена інформація прийнята до уваги та буде врахована при проведені наступних закупівель. Також додатково здійснено навчання уповноваженої особи замовника для підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення публічних закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
Дата публікації звіту:
22.05.2025 09:50
Запити/Пояснення
Номер:
e13a8f08c0204048b4efcd39f946f0df
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.05.2025 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з відновлення асфальтного покриття після проведення аварійно-відновлювальних робіт на мережах теплопостачання у м. Кропивницький» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-004678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
34c4ed0f723149a3a5b3ce3deea79f5f
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
13.05.2025 10:56
Опис:
СУТЬ ПИТАННЯ:
постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення)?
ПОЯСНЕННЯ:
Згідно Правил благоустрою території міста Кропивницького, затверджених рішенням Міської ради міста Кропивницького від 18.12.2019р. №3054, суб’єкт благоустрою, який виконав на об’єктах благоустрою земляні та/або ремонтні роботи, зобов’язаний власними силами привести цей об’єкт благоустрою у належний стан; приведення об’єкту благоустрою у належний стан, при пошкодженні асфальтобетонного покриття здійснюється протягом 30 робочих днів (в зимово-веснянний період – до 1 червня поточного року, при цьому до його повного відновлення необхідно постійно виконувати підсипання відсівом або щебенем).
Протягом опалювального періоду 2024/2025 років (жовтень 2024р.- березень 2025р.) на теплових мережах підприємства було ліквідовано 284 аварійних ситуацій, для виконання яких проводилися земляні роботи із пошкодженням асфальтобетонного покриття.
Після завершення опалювального періоду 2024/2025року, відповідно до програми гідравлічних випробувань, в квітні 2025 року на теплових мережах підприємства було розпочато проведення гідравлічних випробувань з метою виявлення дефектних ділянок на трубопроводах теплових мереж. В результаті гідравлічних випробувань було виявлено 157 пошкоджень теплових мереж, для ліквідації яких необхідне проведення земляних робіт із пошкодженням асфальтобетонного покриття. Для завершення гідравлічних випробувань необхідно усунути виявленні пошкодження.
Відповідно до вимог правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України та Міністерства житлово-комунального господарства України 10.12.2008р. №620/378, підприємством було розроблено План-заходи щодо підготовки теплового господарства до наступного опалювального періоду, та на основі аналізу відновлення асфальтобетонного покриття за попередній аналогічний період, було визначено потребу послуги, що підлягає закупівлі.
Згідно додатку 2 до тендерної документації встановлено що обсяги закупівлі та перелік послуг є орієнтовними та можуть бути зменшені за фактичною потребою Замовника. Відповідно до умов договору (Додаток 3 до тендерної документації) послуги за Договором виконуються Виконавцем поетапно згідно заявок Замовника, а оплата послуг здійснюється за виконані обсяги робіт на підставі актів приймання виконаних підрядних робіт (форма № КБ-2в).
Відповідно до статті 22 Закону України Про публічні закупівлі, замовником було підготовлено та опубліковано тендерну документацію закупівлі за номером UA-2025-04-04-004678-a «послуги з відновлення асфальтного покриття після проведення аварійно-відновлювальних робіт на мережах теплопостачання у м. Кропивницький». Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі були складені з урахуванням вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відображені у Додатку 2 до тендерної документації.
Очікувана вартість закупівлі послуг була визначена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021, з урахуванням Зміни № 1 затвердженої Наказом від 30.04.2022 № 67, з урахуванням Зміни № 2 затвердженої Наказом від 01.12.2022 № 244, з урахуванням Зміни № 3 затвердженої Наказом від 22.09.2023 № 854, з урахуванням Зміни № 4 затвердженої Наказом від 20.03.2024 № 243.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі було складено відповідно до збірника №18 «Благоустрій» що містить ресурсні елементні кошторисні норми (витрати труда робітників-будівельників та машиністів, норми часу експлуатації будівельних машин і механізмів, норми витрат будівельних матеріалів).
Номер:
e20122f3f2054b6d973ef0f0eb670fa1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.05.2025 16:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з відновлення асфальтного покриття після проведення аварійно-відновлювальних робіт на мережах теплопостачання у м. Кропивницький» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-004678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Згідно з пунктом 1.3 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Таблиця) Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», документами та/або інформацією, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», є довідка про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за формою Таблиці 2.
Також, учасник повинен надати скан-копії (що найменше один договір) вказаних у довідці договорів, додатків до них. Для підтвердження завершення робіт надати скан-копії Довідки про вартість виконаних робіт форма КБ-3 та актів приймання робіт КБ-2в.
На виконання вищевказаних умов тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» надана довідка про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору від 14.04.2025 № 003-Т згідно з якою даний учасник має досвід виконання аналогічного договору підряду від 02.05.2024 № 30/02/05, укладеного з комунальним підприємством «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради» (далі – Договір № 30/02/05).
Також, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» надано копію Договору № 30/02/05.
Згідно з пунктом 1.1 розділу І «Предмет договору» Договору № 30/02/05, виконавець зобов’язується надати послуги з відновлення асфальтного покриття в місцях проведення робіт з заміни тепломереж. Відновлення асфальтового покриття проводиться згідно переліку об’єктів (Додаток № 1), який є невід’ємою частиною цього договору.
Однак, додаток 1 «Перелік об’єктів предмету закупівлі» до Договору № 30/02/05 надано не в повному обсязі, оскільки він не містить інформацію щодо об’єктів за якими проводиться відновлення асфальтового покриття, наведених у пунктах 30, 74, 119 даного додатку до Договору № 30/02/05, що не відповідає вимогам пункту 1.3 Таблиці, наведеної у Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, згідно з пунктом 1 додаткової угоди від 30.12.2024 № 1 до Договору № 30/02/05, вартість робіт за Договором № 30/02/05 становить 3 955 977,60 грн (у т.ч. ПДВ).
Також, пунктом 11.1 розділу 11 Договору № 30/02/05 визначено, що даний договір діє до 31.12.2024 та в будь - якому випадку до повного виконання зобов’язань сторонами за договором.
Однак в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» надано довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 та акти приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в за травень, червень та вересень 2024 року, про виконання будівельних робіт за умовами Договору № 30/02/05 на загальну суму 1 359 986,40 грн (з ПДВ), що не підтверджує завершення робіт згідно з умовами Договору № 30/02/05 (зі змінами, внесеними додатковою угодою від 30.12.2024 № 1), що не відповідає вимогам пункту 1.3 Таблиці, наведеної у Додатку 1 до тендерної документації.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до 29.04.2025 року.
З якої причини у вказаній вимозі на усунення невідповідностей, не зазначено вищезазначені невідповідності?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e0781f5965cb449e844db428b20e8498
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
15.05.2025 11:04
Опис:
СУТЬ ПИТАННЯ:
постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Згідно з пунктом 1.3 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Таблиця) Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», документами та/або інформацією, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», є довідка про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за формою Таблиці 2. Також, учасник повинен надати скан-копії (що найменше один договір) вказаних у довідці договорів, додатків до них. Для підтвердження завершення робіт надати скан-копії Довідки про вартість виконаних робіт форма КБ-3 та актів приймання робіт КБ-2в. На виконання вищевказаних умов тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» надана довідка про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору від 14.04.2025 № 003-Т згідно з якою даний учасник має досвід виконання аналогічного договору підряду від 02.05.2024 № 30/02/05, укладеного з комунальним підприємством «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради» (далі – Договір № 30/02/05). Також, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» надано копію Договору № 30/02/05. Згідно з пунктом 1.1 розділу І «Предмет договору» Договору № 30/02/05, виконавець зобов’язується надати послуги з відновлення асфальтного покриття в місцях проведення робіт з заміни тепломереж. Відновлення асфальтового покриття проводиться згідно переліку об’єктів (Додаток № 1), який є невід’ємою частиною цього договору. Однак, додаток 1 «Перелік об’єктів предмету закупівлі» до Договору № 30/02/05 надано не в повному обсязі, оскільки він не містить інформацію щодо об’єктів за якими проводиться відновлення асфальтового покриття, наведених у пунктах 30, 74, 119 даного додатку до Договору № 30/02/05, що не відповідає вимогам пункту 1.3 Таблиці, наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, згідно з пунктом 1 додаткової угоди від 30.12.2024 № 1 до Договору № 30/02/05, вартість робіт за Договором № 30/02/05 становить 3 955 977,60 грн (у т.ч. ПДВ). Також, пунктом 11.1 розділу 11 Договору № 30/02/05 визначено, що даний договір діє до 31.12.2024 та в будь - якому випадку до повного виконання зобов’язань сторонами за договором. Однак в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» надано довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 та акти приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в за травень, червень та вересень 2024 року, про виконання будівельних робіт за умовами Договору № 30/02/05 на загальну суму 1 359 986,40 грн (з ПДВ), що не підтверджує завершення робіт згідно з умовами Договору № 30/02/05 (зі змінами, внесеними додатковою угодою від 30.12.2024 № 1), що не відповідає вимогам пункту 1.3 Таблиці, наведеної у Додатку 1 до тендерної документації.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до 29.04.2025 року. З якої причини у вказаній вимозі на усунення невідповідностей, не зазначено вищезазначені невідповідності?
ПОЯСНЕННЯ:
На виконання вимог пункту 1.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», складеного відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» учасником закупівлі ТОВ «АГ «КАПІТАЛ ГРУП» надано наступні документи:
1. Заповнена довідка про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, згідно встановленої форми.
2. Скан-копію вказаного у довідці аналогічного договору з додатками. Договір №30/02/05 від 02.05.2024р. між КП «Теплоенергетик»КМР» та ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП». Предмет договору: надання послуги з відновлення асфальтного покриття в місцях проведення робіт з заміни тепломереж.
3. Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 та акти приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в за травень, червень та вересень 2024 року, про виконання будівельних робіт за умовами Договору № 30/02/05 на загальну суму 1 359 986,40 грн (з ПДВ).
4. Лист-відгук №16-1318/11 від 14.04.2025р. щодо виконання договору. Даним листом КП «Теплоенергетик»КМР» підтверджує, що ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» згідно договору №30/02/05 від 02.05.2024р., зарекомендувало себе як надійний партнер, який виконав свої зобов’язання по договору у повному обсязі та без порушення термінів виконання.
Учасником закупівлі ТОВ «АГ «КАПІТАЛ ГРУП» виконано вимоги пункту 1.3 додатку 1 до тендерної документації.