• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

послуги з відновлення асфальтного покриття після проведення аварійно-відновлювальних робіт на мережах теплопостачання у м. Кропивницький

Завершена

6 295 034.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 950.34 UAH
Номер: 15ceb5738292431faa30bb8f2cc1fe48
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-07-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 07.05.2025 17:47 - 29.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.05.2025 № 51-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 07.05.2025 № 51-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-04-004678-a 04.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, n.h.kolobanova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенергетик» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (зі змінами), тендерні пропозиції учасників дочірнього підприємства «Кіровоградський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Кіровоградський облавтодор»), товариства з обмеженою відповідальністю «АГ КАПІТАЛ ГРУП» (далі – ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП»), роз’яснення від 09.04.2025, 11.04.2025 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 08.04.2025, 10.04.2025, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 23.04.2025 б/н, від 29.04.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.04.2025, договір від 06.05.2025 № 18/06/05 на суму 4 900 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП», пояснення надані 13.05.2025, 15.05.2025 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» установлено наступне. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, з інформацією та/або документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Згідно із пунктом 1.3 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Таблиця) Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 1 до тендерної документації), документами та/або інформацією, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», є довідка про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за наведеною формою табиці. Також, учасник повинен надати скан-копії (що найменше один договір) вказаних у довідці договорів, додатків до них. Для підтвердження завершення робіт надати скан-копії Довідки про вартість виконаних робіт форма КБ-3 та актів приймання робіт КБ-2в. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» надана довідка про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору від 14.04.2025 № 003-Т, згідно з якою даний учасник має досвід виконання аналогічного договору підряду від 02.05.2024 № 30/02/05, укладеного з комунальним підприємством «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради» (далі – Договір № 30/02/05), та копія Договору № 30/02/05. Згідно з пунктом 1.1 розділу І «Предмет договору» Договору № 30/02/05, виконавець зобов’язується надати послуги з відновлення асфальтного покриття в місцях проведення робіт з заміни тепломереж згідно переліку об’єктів (Додаток № 1), який є невід’ємною частиною цього договору. Однак, додаток 1 «Перелік об’єктів предмету закупівлі» до Договору № 30/02/05 надано не в повному обсязі, оскільки він не містить інформацію щодо об’єктів за якими проводиться відновлення асфальтового покриття, наведених у пунктах 30, 74, 119 даного додатку до Договору № 30/02/05, що не відповідає вимогам пункту 1.3 Таблиці, наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, згідно із пунктом 1 додаткової угоди від 30.12.2024 № 1 до Договору № 30/02/05, вартість робіт за Договором № 30/02/05 становить 3 955 977,60 грн (у т.ч. ПДВ). Також, пунктом 11.1 розділу 11 Договору № 30/02/05 визначено, що даний договір діє до 31.12.2024 та в будь - якому випадку до повного виконання зобов’язань сторонами за договором. Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» надано довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 та акти приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в за травень, червень та вересень 2024 року, про виконання будівельних робіт за умовами Договору № 30/02/05 на загальну суму 1 359 986,40 грн (з ПДВ), що не підтверджує завершення робіт згідно з умовами Договору № 30/02/05 (зі змінами, внесеними додатковою угодою від 30.12.2024 № 1), що не відповідає вимогам пункту 1.3 Таблиці, наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. Слід зазначити, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до 29.05.2025 року. Проте, на порушення вимог пункту 43 Особливостей, у вказаній вимозі на усунення невідповідностей, Замовник не зазначив серед переліку виявлених невідповідностей відсутність вищевказаних документів та невідповідності, виявлені в ході проведення моніторингу.
Період усунення порушень: 15.05.2025 16:38 - 30.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2025 16:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-04-04-004678-a, повідомляємо що зазначена інформація прийнята до уваги та буде врахована при проведені наступних закупівель. Також додатково здійснено навчання уповноваженої особи замовника для підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення публічних закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
Дата публікації звіту: 22.05.2025 09:50

Запити/Пояснення