-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська – влаштування майданчиків для стоянки вантажного транспорту на км 183+260 (справа) та на км 189+500 (справа), Львівська область» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)
Завершена
4 999 369.77
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 996.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 996.85 UAH
Номер:
3a21323ae2844b01b23f175399228185
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-13-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2025 00:00
Період моніторингу:
13.05.2025 17:11 - 04.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2025 №145
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 13.05.2025 №145.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-03-014190-a, 03.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-03-010552-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; оприлюднені звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 25.04.2025 №25; оприлюднене повідомлення щодо необхідності обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції фізичної особи - підприємця Сипеня Тараса Володимировича (далі – ФОП Сипень Т.В.), а також оприлюднене ФОП Сипенем Т.В. відповідне обґрунтування аномально низької ціни пропозиції; тендерну пропозицію ФОП Сипеня Т.В.; опубліковану вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Сипеня Т.В. та опубліковані учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Сипенем Т.В. як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 08.05.2025 №06-05/25; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
29.05.2025 17:56 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 17:56
Запити/Пояснення
Номер:
7f86481fbce646aa861abce989225016
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.05.2025 09:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2025 00:00
Опис:
Дата: 16.05.2025
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-03-014190-a, яка проведена Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області (далі – Замовник).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f6c137bd883649da91f70fa826a32f33
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
21.05.2025 10:51
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
Замовника – Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області
щодо запиту у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі:
Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська – влаштування майданчиків для стоянки вантажного транспорту на км 183+260 (справа) та на км 189+500 (справа), Львівська область» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи) оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за
UA-2025-04-03-014190-a.
В межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-03-014190-a , постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
«Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська – влаштування майданчиків для стоянки вантажного транспорту на км 183+260 (справа) та на км 189+500 (справа), Львівська область» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)».
Відповідно до Грантової Угоди Project 101122932 – 22-EU-TG-PL-UA roads BCPs від 16.10.2023 та додаткової угоди AMD-101122932-2 від 25.07.2024, якою передбачено влаштування двох стоянок для вантажного транспорту поблизу пункту пропуску на державному кордоні «Рава-Руська – Гребенне» загальною кількістю 270 (150+120) стоянкових місць, сформоване завдання на розроблення проектної документації (що додається) згідно з ДБН А.2.2.3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", а також визначені передпроектні обсяги робіт з врахуванням необхідної інфраструктури відповідно до нормативних вимог, на підставі яких визначена розрахункова вартість будівництва майданчиків, яка становить 659 302,84 тис.грн. (без врахування податку на додану вартість). Розрахункова вартість є нижчою від загальної суми коштів передбачених на реалізацію об’єкту 706 750,620 тис.грн., тому вона прийнята для розрахунку вартості проектних робіт.
Відповідно до наданої Секретаріатом Кабінету Міністрів України реєстраційної картки від 09.10.2024 р. №5686 (що додається) та Плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (додаток 5 до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, в редакції постанови КМУ від 09.10.2020 р. №942), проекту «Смуги солідарності Україна – ЄС. Оптимізація та модернізація потоків з точки зору пропускної спроможності інфраструктури, інтероперабельності та ефективності послуг на основних пунктах перетину кордону з Польщею/Україною (що додається)» загальна сума коштів міжнародної технічної допомоги на об’єкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська – влаштування майданчиків для стоянки вантажного транспорту на км 183+260 та на км 189+500, Львівська область» складає 7897149,09 євро, що по курсу 44,7472 грн. за 1 євро на 31.03.2025 р. (на дату розроблення розрахунку) відповідає 353 375,310 тис. грн., а з врахуванням співфінансування 50%, відповідно до Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств, становить 706 750,620 тис.грн. Вказана вартість не враховує податку на додану вартість.
Визначення вартості розроблення проектної документації здійснюється відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» із застосуванням відсоткових показників вартості проектних робіт до вартості будівельних робіт за сумою глав 1-9 зведеного кошторису.
Розрахункова базова вартість для визначення вартості проектних робіт становить:
Сб = 659 302,84 : 1,63 = 404 480,27 тис. грн., де
1,63 – усереднений показник інших витрат, що враховуються у зведеному кошторисі відносно базової вартості за сумою глав 1-9 зведеного кошторису (проект-аналог «Будівництво шляхопроводу через залізницю з підходами на автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ – Чоп, км 546+437, Львівської області»);
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС3.
Відповідно до таблиці 3.3 Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, відсотковий показник вартості проектних робіт стадії «робочий проект» при одностадійному проектуванні становить:
( 1,66 - 1,40 )
Крп = 1,66 - ---------------------- х (404 480,27 – 400000) = 1,648 %,
(500000 – 400000)
Розрахункова вартість проектних робіт без врахування ПДВ та з врахуванням обсягу робіт Коб = 0,75 становить:
Спр = Сб х Крп х Коб = 404 480,27 х 0,01648 х 0,75 = 4 999,37 тис. грн.
Розрахована очікувана вартість включає виконання вишукувальних і проектних робіт та експертизи проектної документації.
Номер:
50d2c299dfbb4f019de40bd0c387de97
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.05.2025 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2025 00:00
Опис:
Дата: 23.05.2025
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-03-014190-a, яка проведена Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області (далі – Замовник).
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до річного плану UA-P-2025-04-03-010552-a джерелом фінансування є кошти виділені згідно Грантової угоди Project 101122932 – 22-EU-TG-PL-UA roads BCPs від 16.10.2023 та додаткової угоди AMD-101122932-2 від 25.07.2024
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати Грантову угоду Project 101122932 – 22-EU-TG-PL-UA roads BCPs від 16.10.2023 та додаткову угоду AMD-101122932-2 від 25.07.2024 та інформацію (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерела фінансування закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a595a18216bb43c4884cce4364b232a3
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
28.05.2025 10:04
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
Замовника – Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області
щодо запиту у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі
Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська – влаштування майданчиків для стоянки вантажного транспорту на км 183+260 (справа) та на км 189+500 (справа), Львівська область» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)
оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за
UA-2025-04-03-014190-a
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до річного плану UA-P-2025-04-03-010552-a джерелом фінансування є кошти виділені згідно Грантової угоди Project 101122932 – 22-EU-TG-PL-UA roads BCPs від 16.10.2023 та додаткової угоди AMD-101122932-2 від 25.07.2024.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати Грантову угоду Project 101122932 – 22-EU-TG-PL-UA roads BCPs від 16.10.2023 та додаткову угоду AMD-101122932-2 від 25.07.2024 та інформацію (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерела фінансування закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення:
Відповідно до Вашого запиту надаємо Вам Грантову угоду Project 101122932 – 22-EU-TG-PL-UA roads BCPs від 16.10.2023 та додаткову угоду AMD-101122932-2 від 25.07.2024.
Також зазначаємо, що джерелом фінансування закупівлі є кошти міжнародної технічої допомоги, проекту “Смуги солідарності Україна – ЄС. Оптимізація та модернізація транспортних потоків з точки зору пропускної спроможності інфраструктури, інтероперабельності та ефективності послуг на основних пунктах перетину кордону з Польщею/Україною”.
20 вересня 2024 року Державне Агентство відновлення та розвитку інфраструктури України надіслало Окреме доручення за вх. №62 (що додається) в якому зазначалося, що для здійснення державної реєстрації програми міжнародної технічної допомоги відповідно до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №153 “Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги” в рамках реалізації Програми ЄС “Connecting Europe Facility” (CEF), що спрямована на вдосконалення транспортної інфраструктури між Україною та країнами ЄС, доручають Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області сформувати та надати до Управління міжнародного співробітництва лист – клопотання на Секретаріат Кабінету Міністрів України та план закупівель відповідно до Додатку 5 Порядку.
26 вересня 2024 року на виконання вищезазначеного Окремого доручення, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області надіслала на Секретаріат Кабінету Міністрів України та на Агентство відновлення та розвитку інфраструктури України План закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги згідно Додатку 5 до Порядку (що додається).
Секретаріат Кабінету Міністрів України надіслало реєстраційну карту та копію плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги, проекту “Смуги солідарності Україна – ЄС. Оптимізація та модернізація потоків з точки зору пропускної спроможності інфраструктури, інтероперабельності та ефективності послуг на основних пунктах перетину кордону з Польщею/Україною” (від 09.10.2024 №5686) (за вх. №2768 від 21.10.2024 року що додається).
15 січня 2025 року Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області надіслала на Секретаріат Кабінету Міністрів України та на Агентство відновлення та розвитку інфраструктури України клопотання про внесення змін до плану закупівлі (що додається). Зміни до плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги були враховані та опубліковані на офіційному Урядовому порталі (Єдиний веб – портал органів виконавчої влади України) за посиланням:
https://www.kmu.gov.ua/diyalnist/mizhnarodna-dopomoga/pereliki-zareyestrovanih-proektiv-z-planami-zakupivel .