• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реабілітаційне обладнання

Торги відмінено

454 404.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 272.02 UAH
Номер: adeedf957a4146f6af627931031cd2bc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-28-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.04.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 28.04.2025 15:36 - 20.05.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.04.2025 № 53-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.04.2025 № 53-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2025-04-03-014068-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, y.v.konsevych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Лікарно» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Баранівська лікарня» Баранівської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.04.2025 № 37, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Лікарно» (далі – ТОВ «Лікарно»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.04.2025 № 44, від 17.04.2025 № 53 та від 02.05.2025 № 66, повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2025, пояснення та документи Замовника отримані через електронну систему закупівель 02.05.2025 року. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Лікарно» встановлено наступне. Так, відповідно до пункту 3 розділу ІІІ Додатку 1 до тендерної документації, встановлено, що технічні характеристики запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою) в якому міститься ця інформація, з наданням сканованих з оригіналів документів або завірених учасником копій. Також, відповідно до пункту 13 розділу ІІ Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, встановлено медико-технічні вимоги палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах, а саме, пунктом 8 вимог встановлено, що вага палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах повинна бути не більше 0,8 кг. На виконання вище вказаної вимоги учасник ТОВ «Лікарно» у складі тендерної пропозиції надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Додаток №3 МТВ на реабілітаційне обладнання»), а саме, надав інструкцію палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах PR-844, відповідно до якої вага палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах PR-844 становить 0,84 кг. Таким чином, враховуючи вище викладене, вага запропонованої учасником ТОВ «Лікарно» палиці алюмінієвої регульованої, на чотирьох опорах є більшою, чим передбачено пунктом 13 розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації, а отже учасником ТОВ «Лікарно» не дотримано вимогу вищезазначеного пункту. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Лікарно», як таку, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. В той же час, відповідно до інформації оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель, Замовником у відповідь на запит органу державного фінансового контролю щодо допущення вищевказаного порушення, протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.05.2025 № 66, вище зазначену процедуру закупівлі було відмінено на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень: 08.05.2025 16:18 - 23.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.05.2025 16:18

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації: 20.05.2025 18:02

Запити/Пояснення