-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт по заміні опор вуличного освітлення по Дніпровському проспекту у м. Українка
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 144 дні назад
2 245 152.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 451.52 UAH
мін. крок: 1% або 22 451.52 UAH
Номер:
7166c712adee4d2693055c54c9962cde
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-21-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.07.2025 00:00
Період моніторингу:
21.07.2025 15:59 - 12.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.07.2025 № 263
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-04-03-013354-a 03.04.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, встановлено недотримання вимог пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ», стану виконання рішення Комісія АМКУ від 14.05.2025 № 7762-р/пк-пз - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 14.05.2025 № 7762-р/пк-пз.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.04.2025 № 10 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.04.2025, тендерні пропозиції ТОВ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» та ПП «БРИЗ ДНІПРА» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» від 24.04.2025 № 13, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця ПП «БРИЗ ДНІПРА» від 28.04.2025 № 15 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.04.2025, рішення Комісія АМКУ від 14.05.2025 № 7762-р/пк-пз, пояснення та документи надані Замовником від 25.07.2025 на запит органу державного фінансового контролю відповідно до яких зазначено, зокрема, що рішення Комісії АМКУ від 14.05.2025 № 7762-р/пк-пз оскаржено Замовником до Київського окружного адміністративного суду (справа № 320/31102/25).
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
У ході моніторингу установлено, що протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025 № 13 Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ». Перевіркою підстав відхилення порушень не установлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано учасника ПП «БРИЗ ДНІПРА», з остаточною ціною пропозиції 2 244 909,01 гривень.
Відповідно до пункту до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, а також, у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Відповідно до пункту 44 Особливостей № 1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема:
- учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
- переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Однак, моніторингом установлено, що Замовником у пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 ТД не враховано зміни, внесені згідно з Постановами КМУ від 09.02.2024 № 131 та від 02.04.2024 № 382, до положень пункту 44 Особливостей № 1178, чим, відповідно, не дотримано вимог пункту 28 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
11.08.2025 17:37 - 26.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.08.2025 17:37
Запити/Пояснення
Номер:
bc40ef94512e490181f19a6f199063c0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.07.2025 10:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт по заміні опор вуличного освітлення по Дніпровському проспекту у м. Українка, за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-03-013354-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати обґрунтовані пояснення щодо причин невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.05.2025 № 7762-р/пк-пз.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4bb224ab06f4489f83908ce01e1c7023
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.07.2025 10:15
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт по заміні опор вуличного освітлення по Дніпровському проспекту у м. Українка, за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-03-013354-a), виконавчий комітет Української міської ради повідомляє наступне.
Надаємо інформацію та відповідні документи : технічне завдання, експертну оцінку (на розроблену та затверджену Замовником інвесторську кошторисну документацію), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сторінці власного веб-сайту за посиланням https://ukrainska-gromada.gov.ua/
Відповідно до п.4 ч.1 ст. 5, п.1 ч.1 ст. 19,ч.1 ст.22, ч.1 ст.25 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідно до ч.1 статті 25 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» кожна особа має право звернутися до адміністративного суду. На переконання Замовника, висновки Комісії про наявність передбачених Законом підстав для відхилення пропозиції Переможця, є помилковими та не відповідають дійсності. Комісією не наведено переконливих доказів щодо наявності підстав для задоволення скарги ТОВ «ДОРЕКС» та зобов`язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ПП «Бриз Дніпра» за процедурою закупівлі UA-2025-04-03-013354-a.
З рішеннями Антимонопольного комітету України № 7762-р/пк-пз від 14.05.2025 року Замовник не погоджується, вважає їх протиправними та такими, що підлягають скасуванню. В зв’язку з вищевикладеним, Замовником подано позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду (вих.№2208/3-25 від 13.06.2025), справа №320/31102/25, суддя Щавінський В.Р., в якій детально та обґрунтовано викладено причини не виконання рішення (Додаємо) і знаходиться на сайті https://prozorro.gov.ua/. Також, в підтвердження цьому, надаємо технічне завдання Замовника, та локальний кошторис поданий учасником-переможцем в його тендерній пропозиції №07-01-01, який повністю відповідає тендерній документації Замовника та нормам діючого законодавства. Більш детально опис всієї інформації знаходиться на сайті https://prozorro.gov.ua/ в Поясненні до Скарги UA-2025-04-03-013354-a.a1 від 09.05.2025р.
Із наведеного аналізу видно, що нормами КНУ РЕКН, застосованими Переможцем у локальному кошторисі №07-01-01, повністю враховані найменування та склад технологічних процесів робіт, зазначених у технічному завданні Замовника, а задіяні матеріальні ресурси за своїм призначенням і технічними характеристиками ідентичні або аналогічні зазначеним у технічних специфікаціях Додатку 1.1 до тендерної документації.
Враховуючи наведене, у Комісії відсутні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначеними абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
З огляду на викладене, Рішення Комісії №7762-р/пк-пз не відповідає критеріям обґрунтованості та об’єктивності. Зокрема, Рішення не містить належного мотивування, правової оцінки обставин справи та співставлення аргументів Скаржника і Замовника. Фактично Рішення зводиться до переказу норм тендерної документації та позицій Скаржника і Замовника, без їх аналізу, оцінки доказів чи встановлення об`єктивної істини у справі, а відтак є протиправним і таким, що порушує права і законні інтереси Переможця, пов`язаних з його участю в процедурі закупівлі.