-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95 згідно коду ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти
Завершена
2 916 166.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 161.67 UAH
мін. крок: 1% або 29 161.67 UAH
Номер:
437dfe7937454c80ae02a02304057aad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-26-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2025 00:00
Період моніторингу:
26.05.2025 17:27 - 17.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.05.2025 № 40-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 26.05.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
26.05.2025 №40-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-03-010424-a . Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06.06.2025.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 01.04.2025 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС» (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 03.04.2025 № 63 т/д; пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ВСТ-ОЙЛ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР»; вимогу щодо усунення невідповідностей до 19.04.2025; вимогу щодо усунення невідповідностей до 26.04.2025; протокол, щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.04.2025 № 63/в; протокол, щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.04.2025 № 63/вп; повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2025; договір про закупівлю від 05.05.2025 № ВТ-ВМТЗ-П/2025/109 на суму 2 313 000,00 гривень; пояснення Замовника від 29.05.2025 надане на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
06.06.2025 11:56 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2025 11:56
Запити/Пояснення
Номер:
47bc0560831243cc84a8699d508f2bce
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.05.2025 17:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95 згідно коду ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-010424-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Прошу надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
6440f18708024fd5afea795fcb54d0fa
Назва:
Відповідь на звернення про надання пояснення
Дата опублікування:
29.05.2025 13:26
Опис:
На ваш запит, що надійшов через веб-портал Уповноваженого органу, від 27.05.2025 року о 17:41 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95 згідно коду ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти» з очікуваною вартістю 2 916 166,67 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-010424-a) про надання інформації та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, повідомляємо наступне:
1. Щодо надання інформації та розрахунку з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, зазначаємо, що закупівля товарів здійснюється на підставі наявної потреби Замовника відповідно до Річного плану закупівель та змін до нього (у разі наявності).
При плануванні закупівлі, визначення очікуваної вартості закупівлі проводилась з урахуванням вимог Замовника. Закупівля здійснюється за власні кошти Замовника.
Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі
Очікувана вартість закупівлі «Бензин А-95 згідно коду ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти» з очікуваною вартістю 2 916 166,67 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-010424-a) сформована відповідно до п. 1. «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін» розділу «III. Методи визначення очікуваної вартості» наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі – Примірна методика) із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасникам ринку. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020 року) щодо визначення очікуваної ціни за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі 3-х комерційних пропозицій, наданих ПП «ОККО-СЕРВІС», ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», ТОВ «СВІТАНОК-ОДЕСА»(додаються).
Відповідно до комерційних пропозицій, запропоновано наступні ціни за 1 літр Бензину А-95 (з урахуванням ПДВ): ПП «ОККО-СЕРВІС» - 57,00 грн, ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» - 58,99 грн та ТОВ «СВІТАНОК-ОДЕСА» - 58,98 гривень. Отже, очікувана вартість складає 2 916 166,67 грн згідно розрахунку (57,00 грн +58,99 грн +58,98 грн)/3 (кількість пропозицій) * 50 000 літрів.
Щодо надання інформації про здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Відповідно до Порядку про організацію та здійснення процедур закупівель/спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель на предмет закупівлі товарів, робіт і послуг, що затверджений Замовником закупівлі товару здійснюються на підставі заявки відповідального структурного підрозділу (ініціатора), встановленої Замовником форми, яка містить інформацію в тому числі про:
техніко-економічне обґрунтування, зміст якого визначає доцільність закупівлі товарів, робіт і послуг та містить розрахунок очікуваної вартості товарів, робіт і послуг, яка має вираховуватись на основі не менше трьох комерційних пропозицій від потенційних контрагентів щодо товарів, робіт або послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі із зазначенням того, чи повинна вона включати інші елементи, крім вартості предметів закупівлі (витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) тощо), при цьому її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій, окрім належним чином обґрунтованих випадків, або як сума витрат за договором минулого періоду (з урахуванням прогнозованого індексу інфляції), а також розрахунок вартості робіт, якщо предмет закупівлі визначений як роботи;
технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація, плани, креслення, малюнки);
умови щодо розрахунків (строки оплати, переліки платіжних та інших документів для оплати).
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару для забезпечення робочого процесу підрозділів комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (копія додається).
Відповідно до п. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, тобто до 31.05.2025 року 00:00 год.
Додатки:
1. Заявка на проведення закупівлі товарів/робіт/послуг
2. Запит на комерційну пропозицію ПП «ОККО-СЕРВІС»
3. Запит на комерційну пропозицію ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР»
4. Запит на комерційну пропозицію ТОВ «СВІТАНОК-ОДЕСА»
5. Комерційна пропозиція ПП «ОККО-СЕРВІС»
6. Комерційна пропозиція ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР»
7. Комерційна пропозиція ТОВ «СВІТАНОК-ОДЕСА»