-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 - 80520000-5 Навчальні засоби (Дидактичні матеріали для НУШ)
Торги відмінено
1 467 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 672.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 672.00 UAH
Номер:
4409cb61a2434048a8ecb01e7ab4b545
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000104
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 16:17 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2025 № 160
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-04-03-008851-a 03.04.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення Замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності та зберігання документів передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону
№ 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції
ТОВ «КРАМНИЦЯ ПАЛЯНИЦЯ» - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів у порядку та на підставах визначених пунктом 50 Особливостей № 1178 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.04.2025 року № 76 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.04.2025, тендерну пропозицію ТОВ «КРАМНИЦЯ ПАЛЯНИЦЯ» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю від 17.04.2025 № 86, повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2025, пояснення та документи надані Замовником від 29.04.2025 та від 07.05.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «КРАМНИЦЯ ПАЛЯНИЦЯ» з остаточною ціновою пропозицією 1 421 270,00 гривень.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922-VIII протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 22.04.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів, щодо питань які виникли в ході проведення моніторингу процедури закупівлі.
Однак, Замовником на запит Північного офісу Держаудитслужби надано пояснення 29.04.2025, а отже з порушенням триденного строку, чим не дотримано вимоги частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України).
Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовник здійснив закупівлю відповідно до річного плану закупівель на 2025 рік за номером ID: UA-P-2025-04-03-009901-a, відповідно до якого зазначено, що джерелом фінансування закупівлі є кошти державного бюджету у розмірі 507 200,00 гривень та місцевого бюджету у розмірі 960 000,00 гривень, а також згідно інформації та документів наданих Замовником на запит Північного офісу Держаудитслужби, фінансування зазначеної закупівлі здійснюється за бюджетною програмою:
- КПКВК 0611183 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»;
- КПКВК 0611184 – Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту», відповідальним за впровадження якої є Міністерство освіти і науки України.
Враховуючи зазначене, на закупівлю за ID: UA-2025-04-03-008851-a поширюються умови Рамкової угоди.
Відповідно до статті 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо:
- ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди);
- участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди).
Згідно статті 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання:
- участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди.
Крім того, статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами:
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди).
Також, статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності:
- зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди).
Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів:
- Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди).
Однак, Замовником в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
Поруч з тим, відповідно до пункту 50 Особливостей № 1178, Замовник відміняє відкриті торги, зокрема, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
12.05.2025 17:41 - 27.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2025 17:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
порушення усунуто шляхом відміни закупівлі
Дата публікації звіту:
13.05.2025 12:13
Запити/Пояснення
Номер:
b2f23cd42f7440228911641db6c9ac67
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.04.2025 14:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є навчальні засоби (Дидактичні матеріали для НУШ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-03-008851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4d02e2502f464498a799f1c09a940b4c
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
29.04.2025 16:06
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету ДК 021:2015 - 80520000-5 Навчальні засоби (Дидактичні матеріали для НУШ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-04-21-000104) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради(далі-Відділ), надає пояснення(інформацію, документи) з поставлених питань. Стосовно питання першого (1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість), повідомляємо наступне. Згідно з рішенням сесії Козинської селищної ради від 24.12.2024 року № 23-60-VIII(в редакціїї від 28.12.2024 № 20-64- VIII) виділено кошти на засоби навчання та обладнання НУШ в розмірі 507 200,00 грн., на умовах співфінансування з Державним бюджетом(960 000,00 грн.). Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року ‟Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівліˮ способами, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг, є, зокрема, здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: - інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках (комерційні пропозиції додаються). Разом з тим, Замовником та підпорядкованими закладами, вивчалась інформація, що надходить на офіційну електронну пошту Замовника в вигляді реклами та безпосередньо на сайтах https://elizlabs.com.ua, https://stemclass.com.ua/catalog, https://b-pro.com.ua, https://www.educluster.com.ua/nush-5-6-klas, https://nsta.com.ua/for-which-classes/6-klas, та ін. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з метою забезпечення учасників освітнього процесу засобами навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів, відповідно до: • наказу МОН України № 283 від 23.03.2018 року «Про затвердження методичних рекомендацій організації простору Нової Української школи»; • концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах I ступеня згідно наказу МОН України від 13.07.2017р. №1021; • примірному переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи затвердженого наказом МОН України від 07.02.2020р. №143; • типовому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів затвердженого наказом МОН України від 22.06.2016 р №704; • типовому переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти, затвердженого наказом МОН від 02.11.2017р. №1440; • примірному переліку корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання для спеціальних закладів освіти, затвердженого наказом МОН від 22.03.2018р. №271. та інших нормативно-правових актів діючого законодавства. Стосовно питання другого ( 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.), розміщення інформації на власному вебсайті, у відповідності до пп. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 ‟Про ефективне використання державних коштівˮ (далі — Постанова 710), Замовником не застосовувалась, виходячи з наступного. Даною нормою встановлено, зокрема, рекомендацію з урахуванням затверджених цією постановою заходів, а саме: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи, що Відділ є структурним підрозділом Козинської селищної ради(органу місцевого самоврядування) та не має власного веб-сайту, Відділом не опубліковувалось обґрунтування. Стосовно питання третього ( 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.), додатками до цього листа надаємо лист та рішення сесії Козинської селищної ради від 24.12.2024 року № 23-60-VIII(в редакціїї від 28.12.2024 № 20-64- VIII). Стосовно питання 4, в даній закупівлі відсутнє фінансування на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування).
Номер:
4a5f361e9b8f4acd8202277a918b715c
Назва:
Повторний запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.04.2025 12:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є навчальні засоби (Дидактичні матеріали для НУШ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-03-008851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
edf9dabb75304305afc4b6fc23387dca
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
29.04.2025 16:04
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету ДК 021:2015 - 80520000-5 Навчальні засоби (Дидактичні матеріали для НУШ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-04-21-000104) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради(далі-Відділ), надає пояснення(інформацію, документи) з поставлених питань.
Стосовно питання першого (1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість), повідомляємо наступне.
Згідно з рішенням сесії Козинської селищної ради від 24.12.2024 року № 23-60-VIII(в редакціїї від 28.12.2024 № 20-64- VIII) виділено кошти на засоби навчання та обладнання НУШ в розмірі 507 200,00 грн., на умовах співфінансування з Державним бюджетом(960 000,00 грн.). Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року ‟Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівліˮ способами, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг, є, зокрема, здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі:
- інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках (комерційні пропозиції додаються). Разом з тим, Замовником та підпорядкованими закладами, вивчалась інформація, що надходить на офіційну електронну пошту Замовника в вигляді реклами та безпосередньо на сайтах https://elizlabs.com.ua, https://stemclass.com.ua/catalog, https://b-pro.com.ua, https://www.educluster.com.ua/nush-5-6-klas, https://nsta.com.ua/for-which-classes/6-klas, та ін.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з метою забезпечення учасників освітнього процесу засобами навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів, відповідно до:
• наказу МОН України № 283 від 23.03.2018 року «Про затвердження методичних рекомендацій організації простору Нової Української школи»;
• концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах I ступеня згідно наказу МОН України від 13.07.2017р. №1021;
• примірному переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи затвердженого наказом МОН України від 07.02.2020р. №143;
• типовому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів затвердженого наказом МОН України від 22.06.2016 р №704;
• типовому переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти, затвердженого наказом МОН від 02.11.2017р. №1440;
• примірному переліку корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання для спеціальних закладів освіти, затвердженого наказом МОН від 22.03.2018р. №271.
та інших нормативно-правових актів діючого законодавства.
Стосовно питання другого ( 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.), розміщення інформації на власному вебсайті, у відповідності до пп. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 ‟Про ефективне використання державних коштівˮ (далі — Постанова 710), Замовником не застосовувалась, виходячи з наступного. Даною нормою встановлено, зокрема, рекомендацію з урахуванням затверджених цією постановою заходів, а саме:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи, що Відділ є структурним підрозділом Козинської селищної ради(органу місцевого самоврядування) та не має власного веб-сайту, Відділом не опубліковувалось обґрунтування.
Стосовно питання третього ( 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.), додатками до цього листа надаємо лист та рішення сесії Козинської селищної ради від 24.12.2024 року № 23-60-VIII(в редакціїї від 28.12.2024 № 20-64- VIII).
Стосовно питання 4, в даній закупівлі відсутнє фінансування на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування).
Номер:
10eb64fa44d740859888a2019010ec02
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.05.2025 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Прошу надати пояснення щодо не оприлюднення та/або не укладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВ "КРАМНИЦЯ ПАЛЯНИЦЯ" у визначені законодавство строки.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e8928b5cacde4cb9a4007a6d805e6607
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
07.05.2025 15:10
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету ДК 021:2015 - 80520000-5 Навчальні засоби (Дидактичні матеріали для НУШ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-04-21-000104) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради(далі-Відділ), надає пояснення(інформацію, документи) з поставлених питань.
Щодо не оприлюднення та/або не укладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВ "КРАМНИЦЯ ПАЛЯНИЦЯ" у визначені законодавство строки. 17.04.2025 року Замовником розглянуто пропозицію Учасника ТОВ "КРАМНИЦЯ ПАЛЯНИЦЯ" та опубліковано протокол про намір укласти договір. 21.04.2025 року Державною аудиторською службою України оголошено початок моніторингу. 22.04.2025 року через електронну систему закупівель надіслано Запит замовнику на пояснення, 28.04.2025 року надіслано повторний запит на пояснення. 29.04.2025 року Замовником надано письмове пояснення разом з документами. 05.05.2025 року надіслано додатковий запит на пояснення.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Оскільки Законом та Особливостями не визначено конкретного переліку випадків для продовження строку укладення договору про закупівлю, замовник самостійно визначає такі випадки та обґрунтовує їх. 30.04.2025 року Уповноваженою особу прийнято рішення про продовження строку укладення договору в зв’язку з проведенням моніторингу по даній закупівлі(Протокол № 90/1 від 30.04.2025 року, який буде оприлюднено разом з укладеним договором, так як функціонал майданчика не передбачає публікацію такого протоколу). Дане рішення прийнято з дотриманням мети Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції та принципів, закріплених у статті 5 Закону. Так, як крайній термін укладення договору був 02.05.2025 року, а строк укладення договору продовжено на 10 днів, замовником буде укладено договір до 12.05.2025 року.