• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги центрів і будинків відпочинку «Забезпечення оздоровчими та відпочинковими послугами дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які розташовані в Івано-Франківській області» (дитячі путівки)

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер: 5d427f04a7f0467faf43b2fc973a256e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000128
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 05.05.2025 16:36 - 27.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.05.2025 № 34-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 05.05.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 05.05.2025 №34-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-03-006539-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою №710 установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710, як головним розпорядником бюджетних коштів, не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 01.04.2025 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору чинному законодавству України; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу соціального захисту населення Генічеської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 03.04.2025 № 2; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ»; повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2025; договір від 28.04.2025 № 2/7 ціною 420 000,00 гривень; пояснення Замовника, надані 09.05.2025 на запит Держаудитслужби. За результатом проведеного моніторингу установлено, що відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, джерелом фінансування закупівлі «Послуги центрів і будинків відпочинку «Забезпечення оздоровчими та відпочинковими послугами дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які розташовані в Івано-Франківській області» (дитячі путівки)» за ID: UA-2025-04-03-006539-a є кошти місцевого бюджету. Також, згідно даних державного веб-порталу бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/44140966/profile), відділ соціального захисту населення Генічеської міської ради зареєстровано як головний розпорядник бюджетних коштів. Так, пунктом 4-1 Постанови №710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Разом з цим, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області (далі – Управління) 06.05.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання зокрема, посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. На запит Управління, Замовником 09.05.2025 надана відповідь про те, що у Відділі соціального захисту населення Генічеської міської ради як головного розпорядника коштів відсутній веб-сайт, у зв’язку з відсутністю коштів для його утримання. При цьому, статтею 117 Конституції України, визначено, що Кабінет Міністрів в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов’язковими до виконання. Також, за нормою статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України», Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти - постанови і розпорядження. Акти Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов Кабінету Міністрів України. Так, 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року №631 та від 11 жовтня 2016 року №710», якою затверджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) доручено забезпечити оприлюднення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Таким чином, моніторингом установлено, що на порушення пункту 4-1 Постанови №710 Замовник, як головний розпорядник бюджетних коштів, не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 розділу «Документи щодо відповідності кваліфікаційним критеріям» Додатку 3 до тендерної документації замовник встановив вимогу щодо надання учасником довідки про наявність документального підтвердженого досвіду виконаних аналогічних договорів, якою підтверджується відповідність учасника встановленому однойменному кваліфікаційному критерію, з інформацією про дату та номер аналогічного договору, назву замовника, номер оголошення про проведення закупівлі, за результатом якої укладено аналогічний договір. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» у складі своєї пропозиції надав Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «22 Довідка аналогічний договір.pdf») в якій не вказано номер оголошення про проведення закупівлі, за результатом якої укладено аналогічний договір, чим не дотримано вимоги пункту 3 розділу «Документи щодо відповідності кваліфікаційним критеріям» Додатку 3 до тендерної документації. Також, відповідно до пункту 4 розділу «Документи щодо відповідності кваліфікаційним критеріям» Додатку 3 до тендерної документації замовник встановив вимогу щодо надання копії документів, в тому числі: «звіт про виконання договорів про закупівлю, що є аналогічними». Проте, учасник ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» у складі своєї пропозиції не надав звіти про виконання договорів про закупівлю, що є аналогічними, чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу «Документи щодо відповідності кваліфікаційним критеріям» Додатку 3 до тендерної документації. Надана Замовником відповідь 09.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту встановленого порушення. Разом з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідність у інформації та документах учасника ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити зазначені невідповідності.
Період усунення порушень: 21.05.2025 14:21 - 05.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2025 14:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про виконання вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту: 26.05.2025 13:03

Запити/Пояснення