• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт даху Богданівського ліцею імені Григорія Ващенка Линовицької селищної ради за адресою 17582, Чернігівська обл., Прилуцький р-н., с. Богданівка, вул., Садова 2а

Завершена

939 373.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 696.87 UAH
Номер: 0b04239e4eb349fca3c239c41b991e21
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-27-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.05.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 27.05.2025 17:08 - 18.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.05.2025 № 34-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-04-03-005077-a 03.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, i.m.boiko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУДКІМ» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Богданівського ліцею імені Григорія Ващенка Линовицької селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою від 03.04.2025 № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ТЕРА 36» та ТОВ «ПРОМБУДКІМ», вимогу про усунення невідповідностей та документи надані ТОВ «ТЕРА 36», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2025 № 16 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРА 36», вимогу про усунення невідповідностей та документи надані ТОВ «ПРОМБУДКІМ», протокольне рішення (протокол) від 25.04.2025 № 16 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокольне рішення (протокол) від 29.04.2025 № 18 щодо визначення ТОВ «ПРОМБУДКІМ» переможцем торгів, вимогу про усунення порушення та надана відповідь Замовником, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронні системі закупівель 29.04.2025, договір про закупівлю від 14.05.2025 № 14/05, укладений Замовником з ТОВ «ПРОМБУДКІМ» (далі – Договір), додаткові угоди від 14.05.2025 № 1 та від 21.05.2025 № 2 до Договору, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 02.06.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 1 додатку № 2 до тендерної документації Замовником передбачено надання «Довідка за встановленою формою Зразок № 1, за підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності), затверджена не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями». У ході моніторингу встановлено, що учасником «ТОВ «ПРОМБУДКІМ» надано довідку «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг» щодо наявного в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для надання послуг за предметом закупівлі. Проте, в вищезазначеній довідці відсутня інформація щодо року випуску або терміну експлуатації машин, механізмів або обладнання та не зазначена інформація щодо найменування організації з якою укладено договір (найменування та код за ЄДРПОУ), якщо техніка, не є власною. Положеннями абзацу першого пункту 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, у розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, Замовником не враховано вищезазначені невідповідності тендерної пропозиції Учасника та не надано ТОВ «ПРОМБУДКІМ» можливості виправити їх, як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 19.06.2025 09:34 - 04.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2025 09:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язань, викладених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 19.06.2025 про результати моніторингу закупівлі UA-2025-04-03-005077-a Богданівський ліцей імені Григорія Ващенка Линовицької селищної ради повідомляє наступне. Зміст висновку про результати моніторингу 19.06.2025 про результати моніторингу закупівлі UA-2025-04-03-005077-a «Поточний ремонт даху Богданівського ліцею імені Григорія Ващенка Линовицької селищної ради за адресою 17582, Чернігівська обл.., Прилуцький р-н., с.Богданівка, вул.Садова, 2а», розглянуто та взято до відома. Проведено роз'яснювальну роботу з Воєдило Юлією, яка є уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель в Богданівському ліцеї імені Григорія Ващенка Линовицької селищної ради, щодо врахування в подальшому вказаних у висновку зауважень. З метою поглибленого вивчення положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та інших нормативних актів, Юлія Воєдило 10-11 червня 2025 року взяла участь у тренінгу «Публічні закупівлі під час війни: сучасні виклики та ефективні рішення в умовах змін», організованих за підтримки офісу UNDP, та отримала відповідний сертифікат.
Дата публікації звіту: 24.06.2025 13:04

Запити/Пояснення