-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт нежитлового приміщення №66 підвального поверху (літ. А-5) за адресою: м. Запоріжжя, вул.Приходська,60» за кодом ДК 021:2015-45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) Єдиного закупівельного словника
Вимогами тендерної документації не передбачено встановлення окремих частин предмета закупівлі (лотів). Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому
Завершена
10 222 899.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 102 229.00 UAH
мін. крок: 1% або 102 229.00 UAH
Номер:
15652449ef294a41886c0d987b38b094
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 09:42 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
02.05.2025 № 48-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 02.05.2025 № 48-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
4. UA-2025-04-03-001930-a, яку проводить Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва";
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника, укладання договору у відповідності до тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «09» травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Управління капітального будівництва» на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.04.2025 № №1/1ТД; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "САЙН ІНДАСТРІЗ" (далі – ТОВ «САЙН ІНДАСТРІЗ»); протокол розгляду тендерної пропозиції від 01.05.2025 № 11, вимогу про усунення невідповідностей, пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 08.05.2025, договір від 09.05.2025 №014/25/07.
Період усунення порушень:
09.05.2025 16:32 - 15.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.05.2025 16:32
Запити/Пояснення
Номер:
2a36cc03292c4fb0830df9f409e43b96
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.05.2025 09:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт нежитлового приміщення №66 підвального поверху (літ. А-5) за адресою: м. Запоріжжя, вул.Приходська,60» за кодом ДК 021:2015-45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) Єдиного закупівельного словника (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-001930-a), яка проведена Комунальним підприємством "Управління капітального будівництва" (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами)?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерела фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Номер:
04a560667e3346f8bfc5e2c981633a1e
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби
Дата опублікування:
08.05.2025 14:16
Опис:
Відповідь на запит і надання пояснення Східному офісу Держаудитслужби під час проведення моніторингу процедури закупівлі (UA-M-2025-05-05-000004): Виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт нежитлового приміщення №66 підвального поверху (літ. А-5) за адресою: м. Запоріжжя, вул.Приходська,60» за кодом ДК 021:2015-45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) Єдиного закупівельного словника (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-001930-a), яка проведена Комунальним підприємством "Управління капітального будівництва":
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами)?
На підставі рішення Запорізької міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 №56 «Про бюджет Запорізької міської територіальної громади на 2025 рік» №28 від 05.03.2025року, наказу про визначення одержувача бюджетних коштів Департаменту з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради №45р від 14.03.2025; Плану використання бюджетних коштів на 2025 рік, затвердженого заступником директора з управління житлово-комунальним господарством запорізької міської ради Оленою МАТКАЗІНОЮ від 14.03.2025 року; розрахунку до плану використання бюджетних коштів, підписаного в.о.директора комунального підприємства «Управління капітального будівництва» Антоном ПОПОВИМ; на підставі проектних рішень робочого проєкту за шифром 014/25/02, розробленого генеральним проєктувальником – ФОП Левицьким Юрієм Сергійовичем, який затверджений наказом керівника Замовника. Позитивний Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за цим робочим проєктом - №50297 від 26.03.2025, виданий експертною організацією - ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК», реєстраційний номер кошторисної документації: EM01:6122-8719-9635-2327; реєстраційний номер проєктної документації: PD01:5552-3141-9623-2174; розрахунку очікуваної вартості до закупівлі, затвердженого замовником
2.Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано головним розпорядником коштів 03.04.2025 року на сайті Запорізької міської ради в розділі «Тендери», що можна перевірити за посиланням https://zp.gov.ua/pub-info/190543-tenderi-kp-upravlinnia-kapitalnogo-budivnictva
3.Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерела фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
Відповідно до наказу про визначення одержувача бюджетних коштів Департаменту з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради №45р від 14.03.2025 (додаток до наказу) код економічної класифікації видатків (КЕКВ)- 3210; ТПКВКМБ – 1216090; рішення Запорізької міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 №56 «Про бюджет Запорізької міської територіальної громади на 2025 рік» №28 від 05.03.2025року – кошти Запорізької міської територіальної громади
Додатки:
1)Рішення Запорізької міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 №56 «Про бюджет Запорізької міської територіальної громади на 2025 рік» №28 від 05.03.2025року;
2)наказу про визначення одержувача бюджетних коштів Департаменту з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради №45р від 14.03.2025;
3) План використання бюджетних коштів на 2025 рік, затверджений заступником директора з управління житлово-комунальним господарством запорізької міської ради Оленою МАТКАЗІНОЮ від 14.03.2025 року;
4)розрахунок до плану використання бюджетних коштів, підписаний в.о.директора комунального підприємства «Управління капітального будівництва» Антоном ПОПОВИМ;
5) робочий проєкт за шифром 014/25/02, розроблений генеральним проєктувальником – ФОП Левицьким Юрієм Сергійовичем
6)Позитивний Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за цим робочим проєктом - №50297 від 26.03.2025
7) Розрахунок очікуваної вартості до закупівлі, затверджений замовником