• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт нежитлового приміщення №66 підвального поверху (літ. А-5) за адресою: м. Запоріжжя, вул.Приходська,60» за кодом ДК 021:2015-45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) Єдиного закупівельного словника

Вимогами тендерної документації не передбачено встановлення окремих частин предмета закупівлі (лотів). Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому

Завершена

10 222 899.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 102 229.00 UAH
Номер: 15652449ef294a41886c0d987b38b094
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.05.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 05.05.2025 09:42 - 27.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Н А К А З 02.05.2025 № 48-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 02.05.2025 № 48-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 4. UA-2025-04-03-001930-a, яку проводить Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва";
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 61) 764-86-75, o.p.filatova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника, укладання договору у відповідності до тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «09» травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Управління капітального будівництва» на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.04.2025 № №1/1ТД; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "САЙН ІНДАСТРІЗ" (далі – ТОВ «САЙН ІНДАСТРІЗ»); протокол розгляду тендерної пропозиції від 01.05.2025 № 11, вимогу про усунення невідповідностей, пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 08.05.2025, договір від 09.05.2025 №014/25/07.
Період усунення порушень: 09.05.2025 16:32 - 15.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.05.2025 16:32

Запити/Пояснення