• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівель дошкільного навчального закладу № 655 за адресою: вулиця Остафія Дашкевича, 4-В у Дніпровському районі міста Києва, (ДК 021:2015:45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівель дошкільного навчального закладу № 655 за адресою: вулиця Остафія Дашкевича, 4-В у Дніпровському районі міста Києва, (ДК 021:2015:45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Завершена

2 499 997.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 999.97 UAH
Номер: 71a9e22b3cd347c5983f12449132e7b6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-19-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.05.2025 18:09 - 10.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.05.2025 № 208 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-04-03-000242-a 03.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 188-19-24, y.v.lysytsyna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції - ПП «Справжня імперія вікон», установлено порушення вимог пункту 43 та 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості № 1178) у редакції на дату проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.04.2025 № 54 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.04.2025, тендерну пропозицію ПП «Справжня імперія вікон» (далі - Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця та намір укласти договір від 22.04.2025 № 90, договір підряду від 06.05.2025 № 655/1-К-2025, додаткову угоду від 15.05.2025 № 1, пояснення та документи, надані Замовником від 22.05.2025 та від 05.06.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано пропозицію єдиного учасника - ПП «Справжня імперія вікон» та укладено договір підряду від 06.05.2025 № 655/1-К-2025 на загальну суму 2 499 798,55 гривень з ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ПП «Справжня імперія вікон» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Так, відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за встановленою формою. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці учасник має надати накази про призначення або трудові книжки або цивільно-правові договори. На виконання вищезазначеної вимоги ПП «Справжня імперія вікон» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 17.04.2025 № 41.04/2025, в якій, зокрема, зазначено про наявність наступних працівників: Шевчук Віта Володимирівна (головний бухгалтер), Вовк Андрій Леонідович (покрівельник будівельний), Годований Олександр Сергійович (покрівельник будівельний). Однак, у складі тендерної пропозиції ПП «Справжня імперія вікон» відсутні накази про призначення або трудові книжки або цивільно-правові договори, на вищезазначених працівників, чим не виконано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 02.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника із запитом про надання пояснень щодо вищезазначеного. У відповідь на запит Замовником 05.06.2025 надано наступні пояснення: «…В складі документів файлу «1.2.5. Документи на підтвердження наявності та кваліфікації працівників.pdf» надані Витяг з Протоколу № 372/15 засідання Державної кваліфікаційної комісії ТОВ «НВЦ «ПРОФЕСІЙНА БЕЗПЕКА» від 03 квітня 2025 року, в якому покрівельники Годований Олександр Сергійович та Вовк Андрій Леонідович вказані працівниками ПП «Справжня імперія вікон». Враховуючи дату Витягу з Протоколу (03 квітня 2025 року) Замовник вирішив, що це є достатнім підтвердженням приналежності цих робітників до підприємства…». Однак, вищезазначене пояснення, не спростовує встановленого порушення в частині відсутності у складі тендерної пропозиції ПП «Справжня імперія вікон» документів, а саме наказів про призначення або трудових книжок або цивільно-правових договорів, на працівників, інформація про яких зазначена в наданій Учасником в складі тендерної пропозиції Довідці від 17.04.2025 № 41.04/2025, а саме на Шевчук Віту Володимирівну (головний бухгалтер), Вовка Андрія Леонідовича (покрівельник будівельний), Годованого Олександра Сергійовича (покрівельник будівельний), чим не виконано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливість учаснику ПП «Справжня імперія вікон» усунути такі невідповідності. Разом з тим, відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так, згідно Додатку 2 «Перелік документів та інформації, для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» до ТД, установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 22.04.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем торгів - ПП «Справжня імперія вікон». Однак, ПП «Справжня імперія вікон», як переможцем процедури закупівлі, не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги Додатку 2 до ТД та вимоги пункту 47 Особливостей № 1178. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 02.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/інформації щодо вищезазначеного. У відповідь на запит Замовником надано наступні пояснення: «…ПП «Справжня імперія вікон» на п’ятий робочий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю проінформувало, що з технічних причин не змогло завантажити відповідні документи вчасно. Водночас ПП «Справжня імперія вікон» підтвердила Замовнику наявність в себе цих документів. Зокрема, ПП «Справжня імперія вікон» надало в електронній формі Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», з актуальною інформацією про Медведєва Петра Миколайовича станом на 17.04.2025 рік». Слід зазначити, що положеннями пункту 47 Особливостей № 1178 установлено імперативну норму, щодо обов’язку учасника якого визначено переможцем надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Таким чином, на запит Північного офісу Держаудитслужби Замовником 05.06.2025 через електронну систему закупівель надана відповідь, яка не спростовує суті установлених порушень. Однак, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПП «Справжня імперія вікон» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пунктом 47 Особливостей, та уклав з ним договір про закупівлю. Також, згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей. Так, відповідно до частини першої статті 41 Закону № 922-VIII встановлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. При цьому, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) Замовник самостійно та безоплатно оприлюднює в електронній системі закупівель - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі. Водночас, під час публікації Договору Замовник не оприлюднив договір про закупівлю та всі додатки до нього (Додаток 1. Зведений кошторисний розрахунок, Додаток 2 Договірна ціна, Додаток 3 Дефектний акт, Додаток 4 Календарний графік виконання робіт, Додаток 5 Локальний кошторис, Додаток 6 Підсумкова відомість ресурсів, Додаток 7 Інформація про ціни на матеріальні ресурси, Додаток 8 Пояснювальна записка, Додаток 9 План фінансування робіт) у машинозчитувальному форматі, а також моніторингом установлено, що договір підряду від 06.05.2025 № 655/1-К-2025, оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель – 12.05.2025, а отже з порушенням триденного строку, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 09.06.2025 18:19 - 24.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.06.2025 18:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В Управлінні освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) опрацьовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-03-000242-a (далі – Висновок), розміщений за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-04-03-000242-a. За результатами опрацювання повідомляємо наступне. 12 червня 2025 року відповідно до п. 3. Констатуючої частини Висновку Управлінням було припинено зобов’язання за договором підряду № 655/1-К-2025 від 06.05.2025. Додаткова угода № 2 на розірвання договору підряду № 655/1-К-2025 від 06.05.2025 оприлюднена в електронній системі закупівель у встановленому законодавством порядку. Начальник відділу будівництва та капітального ремонту Іван БРИЖКО
Дата публікації звіту: 13.06.2025 10:49

Запити/Пояснення