• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Білизна для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові)

Закупівля проводиться в порядку спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).

Завершена

1 447 152.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 471.52 UAH
Номер: 51b7ea184ae84396a342b2b4a4704058
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-19-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 19.05.2025 17:43 - 10.06.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.05.2025 № 57-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025, почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 19 травня 2025 року № 57-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2025-04-02-014139-a від 02.04.2025 – Дані автоматичних індикаторів ризиків. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, o.v.myshkovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922, Закону № 808, Особливостей № 1275 та Особливостей № 1178, дотримання вимог Законів № 922 і № 808 та Особливостей № 1275 і № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Виробничо-торговельне підприємство «ШАРМЕ»», ПрАТ «Трикотажна фабрика «Роза», ТОВ «УКРВАЙТ», ТОВ «Виробниче об'єднання «ТЕРКУРІЙ»», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), Закону України від 17 липня 2020 року № 808-IX «Про оборонні закупівлі» (далі – Закон № 808), постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості № 1275) із змінами та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, дотримання вимог Законів № 922 і № 808 та Особливостей № 1275 і № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини 3045 Національної гвардії України (далі – Замовник) затверджене рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель, протокол від 01.04.2025 № 97; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.04.2025; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-торговельне підприємство «ШАРМЕ»» (далі - ТОВ «Виробничо-торговельне підприємство «ШАРМЕ»»), Приватного акціонерного товариства «Трикотажна фабрика «Роза» (далі – ПрАТ «Трикотажна фабрика «Роза»), Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРВАЙТ» (далі – ТОВ «УКРВАЙТ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче об'єднання «ТЕРКУРІЙ»» (далі – ТОВ «Виробниче об'єднання «ТЕРКУРІЙ»»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасників: ТОВ «УКРВАЙТ» - до 22 квітня 2025 року, ТОВ «Виробниче об'єднання «ТЕРКУРІЙ»» - до 25 квітня 2025 року; протоколи уповноваженої особи щодо прийняття рішення про дискваліфікацію учасника закупівлі від 16.04.2025 року № 127, від 17.04.2025 № 130, від 22.04.2025 № 138; протокол уповноваженої особи щодо прийняття рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі від 25.04.2025 № 148; повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025; договір поставки товару від 05.05.2025 № 209/РС/2025; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 03.06.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 05.06.2025 15:16 - 11.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.06.2025 15:16

Запити/Пояснення