-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Білизна для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові)
Закупівля проводиться в порядку спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).
Завершена
1 447 152.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 471.52 UAH
мін. крок: 1% або 14 471.52 UAH
Номер:
51b7ea184ae84396a342b2b4a4704058
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
19.05.2025 17:43 - 10.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2025 № 57-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025, почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 19 травня 2025 року № 57-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2025-04-02-014139-a від 02.04.2025 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922, Закону № 808, Особливостей № 1275 та Особливостей № 1178, дотримання вимог Законів № 922 і № 808 та Особливостей № 1275 і № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Виробничо-торговельне підприємство «ШАРМЕ»», ПрАТ «Трикотажна фабрика «Роза», ТОВ «УКРВАЙТ», ТОВ «Виробниче об'єднання «ТЕРКУРІЙ»», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), Закону України від 17 липня 2020 року № 808-IX «Про оборонні закупівлі» (далі – Закон № 808), постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості № 1275) із змінами та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, дотримання вимог Законів № 922 і № 808 та Особливостей № 1275 і № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини 3045 Національної гвардії України (далі – Замовник) затверджене рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель, протокол від 01.04.2025 № 97; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.04.2025; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-торговельне підприємство «ШАРМЕ»» (далі - ТОВ «Виробничо-торговельне підприємство «ШАРМЕ»»), Приватного акціонерного товариства «Трикотажна фабрика «Роза» (далі – ПрАТ «Трикотажна фабрика «Роза»), Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРВАЙТ» (далі – ТОВ «УКРВАЙТ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче об'єднання «ТЕРКУРІЙ»» (далі – ТОВ «Виробниче об'єднання «ТЕРКУРІЙ»»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасників: ТОВ «УКРВАЙТ» - до 22 квітня 2025 року, ТОВ «Виробниче об'єднання «ТЕРКУРІЙ»» - до 25 квітня 2025 року; протоколи уповноваженої особи щодо прийняття рішення про дискваліфікацію учасника закупівлі від 16.04.2025 року № 127, від 17.04.2025 № 130, від 22.04.2025 № 138; протокол уповноваженої особи щодо прийняття рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі від 25.04.2025 № 148; повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025; договір поставки товару від 05.05.2025 № 209/РС/2025; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 03.06.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
05.06.2025 15:16 - 11.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2025 15:16
Запити/Пояснення
Номер:
1d479fbd67fe40638c63a378efe48cb3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.05.2025 09:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Білизна для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-02-014139-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «УКРВАЙТ» від 22.04.2025 № 138 Вами прийнято рішення про відхилення учасника ТОВ «УКРВАЙТ», зокрема, з причини «відсутності підтвердження наявності виробничого приміщення, що необхідне для виготовлення заявленого товару».
Зважаючи, на необхідність рівнозначного підходу до розгляду пропозицій всіх учасників торгів, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання: у складі пропозиції учасника-переможця ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ТЕРКУРІЙ»» також відсутнє підтвердження наявності виробничого приміщення, що необхідне для виготовлення заявленого товару, оскільки учасник ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ТЕРКУРІЙ»» надав Договір оренди від 01.02.2023 № 1/02-23, укладений із ТОВ «Еліна ЛТД» та ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ТЕРКУРІЙ»», предметом договору (об’єктом оренди) якого є нерухоме майно (приміщення загальною площею 1000,0 кв.м.), в якому не зазначено призначення даного приміщення: виробниче, складське тощо. При цьому, відповідно до наданого учасником ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ТЕРКУРІЙ»» листа від виробника від 10.04.2025 Вих.№2025/6 ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ТЕРКУРІЙ»» здійснює представництво інтересів ТОВ «Швейна Гільдія» на підставі Доручення № 1 від 20.02.2025 та зазначено, що ТОВ «Швейна Гільдія» гарантує відвантаження ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ТЕРКУРІЙ»» для потреб Військової частини 3045 вказаної у пропозиції кількості та якості товар, що є предметом закупівлі у визначені строки. Крім того, згідно наданих сертифікату відповідності, протоколу вимірювань, протоколів випробувань, виробником товарів, що є предметом даної закупівлі, є ТОВ «Швейна Гільдія», а не ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ТЕРКУРІЙ»». Поясність, причини не надання учаснику ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ТЕРКУРІЙ»» можливості усунути зазначені невідповідності в частині відсутності інформації про наявність у виробника виробничого приміщення?
3. З огляду на підстави відхилення учасника ТОВ «УКРВАЙТ», зазначені у протоколі щодо прийняття рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «УКРВАЙТ» від 22.04.2025 № 138 та з огляду на встановлені Вами вимоги у підпункті 1.1 пункту 7 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учаснику необхідно надати довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору (офісне приміщення, склад, автомобілі для доставки товару тощо), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання:
Чи враховувалось Вами під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ТЕРКУРІЙ»» те, що зазначений учасник у складі своєї пропозиції на підтвердження наявності у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не надав підтвердження наявності автомобіля для доставки товару?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2e359007afe2440eb8c82711ffdabaa1
Назва:
Про надання пояснень на виконання запиту від 29.05.2025 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне
Дата опублікування:
03.06.2025 16:35
Опис:
1. Оголошення на офіційному сайті PrоZоrrо № UA-2025-04-02-014139-a на закупівлю Білизна для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові) (021:2015: 18310000-5 «Спідня білизна»), було здійснено відповідно до кошторисних призначень спеціальному фонду державного бюджету по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» на 2025 рік та на підставі «Переліку та обсягу закупівель товарів, робіт та послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони на 2025 рік, що затверджується відповідним наказом командира військової частини, щодо проведення закупівлі, в якому визначено потребу. Орієнтовна вартість закупівельних цін на Білизну для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові) визначено відповідно до Розпорядження, яке надійшло від Головного управління Національної гвардії України від 03.01.2025 за № 50/11/4/1-92 та становить 615,48 грн. Враховуючи, що Замовником є Військова частина 3045, додатково було проведено моніторинг цін на ринку речового майна, результати якого викладено в окремому файлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено з урахуванням реальних потреба Військової частини 3045 Національної гвардії України та оптимального співвідношення ціни та якості. Визначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Національної гвардії України в розділі «Діяльність» - «Державні закупівлі» - «Закупівля речового майна». Відповідно до постанови Кабінету Міністерства України від 11 жовтня 2016 р. № 710 головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до частини 1 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Таким чином, в розумінні Закону, спрощена закупівля не є конкурентною процедурою, тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднювалось шляхом розміщення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
2. Під час детального розгляду пропозиції Учасника, а саме ТОВ «УКРВАЙТ», було встановлено низку невідповідностей вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема — у частині підтвердження наявності виробничих потужностей.
ТОВ «УКРВАЙТ» подало свою пропозицію як виробник продукції, що є предметом закупівлі. З огляду на це, відповідно до встановлених умов, на учасника покладалося зобов’язання надати належне документальне підтвердження наявності у нього матеріально-технічної бази, включно з виробничими приміщеннями. Проте, в поданій ним пропозиції відсутні будь-які документи, що підтверджували б право власності, оренди чи інше законне користування виробничими приміщеннями, необхідними для виготовлення товару.
Додатково, ТОВ «УКРВАЙТ» надало у складі своєї пропозиції документи, у яких виробником продукції значиться інша юридична особа — ТОВ «Золотий Клєвєр». При цьому відсутні будь-які докази договірних або партнерських відносин між ТОВ «УКРВАЙТ» та вказаним виробником. Більше того, сам ТОВ «Золотий Клєвєр» листом офіційно повідомив Замовника про відсутність будь-якої співпраці з ТОВ «УКРВАЙТ» та про факт недостовірності поданих документів. Це поставило під сумнів достовірність усієї тендерної пропозиції та стало підставою для обґрунтованої дискваліфікації.
Щодо пропозиції ТОВ «Виробниче об'єднання «ТЕРКУРІЙ», ситуація є принципово іншою. Цей учасник не заявляв себе як виробник, а виступав представником інтересів ТОВ «Швейна Гільдія», що підтверджено наданим дорученням. Уся продукція, документи щодо відповідності, сертифікати та протоколи випробувань були видані від імені саме виробника — ТОВ «Швейна Гільдія». Крім того, виробник листом гарантував виготовлення та постачання продукції у відповідній кількості та у встановлені строки.
Наявний у складі пропозиції ТОВ «ВО «ТЕРКУРІЙ»» договір оренди нерухомого майна (приміщення) не має на меті підтвердження виробничих потужностей, оскільки учасник не виконує функцію виробника. Вимога щодо наявності виробничої бази, відповідно, на нього не поширюється.
Важливо підкреслити, що пропозиція ТОВ «ВО «ТЕРКУРІЙ»» не містить ознак фальсифікації документів або подання недостовірної інформації, а всі подані документи є узгодженими з умовами закупівлі та належно відображають статус учасника як офіційного представника виробника.
Розгляд усіх пропозицій здійснювався Замовником на основі принципів об’єктивності, рівного підходу до всіх учасників та з урахуванням фактичного змісту поданих документів, а не лише їх формальної наявності.
3. Щодо питання наявності у учасника-переможця транспортного засобу для доставки товару, повідомляємо наступне.
Відповідно до умов, викладених у Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, серед послуг, які учасник зобов’язується надати у межах предмета закупівлі, зазначено:
• доставку товару за адресою: Україна, Рівненська область;
• здійснення вантажно-розвантажувальних робіт під час поставки товару.
Факт подання пропозиції учасником є підтвердженням його безумовної згоди з усіма умовами закупівлі, включно з вимогами щодо доставки товару. Додатково, в укладеному договорі про закупівлю, пунктом 5.3 чітко передбачено, що доставка товару здійснюється за рахунок постачальника. Таким чином, на учасника покладається зобов’язання забезпечити транспортування товару до місця постачання, незалежно від наявності у нього власного автотранспорту.
Варто також зауважити, що у вимогах до підтвердження наявності матеріально-технічної бази вказано, що довідка надається у довільній формі. У зв’язку з цим, можливість виконання учасником відповідного обов’язку (доставки товару) могла бути реалізована як за допомогою власного транспорту, так і шляхом залучення третьої сторони — наприклад, через договір оренди транспортного засобу або укладення договору на логістичні послуги.
Отже, відсутність у складі пропозиції прямого підтвердження наявності власного автотранспорту не суперечить умовам закупівлі та не може розглядатись як підстава для дискваліфікації, оскільки учасник погодився виконати вимогу доставки, а форма та спосіб реалізації цієї умови не обмежувалися Замовником.