-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт підвального приміщення навчального корпусу будівлі під літерою "А" Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: місто Одеса, вулиця Успенська, 1 (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
3 376 167.71
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 880.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 880.84 UAH
Номер:
1b390116bbc14b8c8880e31535314a97
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 12:49 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2025 Одеса № 82
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.04.2025 № 82
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
4 UA-2025-04-02-012903-a 02.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації, Закону та Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського державного університету внутрішніх справ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 02.04.2025 № 8, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» (далі – ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 14.04.2025 № 15, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.04.2025, договір від 24.04.2025 № 203/25, пояснення та документи, надані Замовником 25.04.2025 та 29.04.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель,
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
У пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, зазначено у Додатку № 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатка № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасники у складі тендерної пропозиції надають довідку за формою Таблиці 1.
Крім того, відповідно до підпункту 2.4 пункту 2 Додатка № 1 до тендерної документації учасник повинен надати чинні документи відповідно до вимог законодавства у сфері охорони праці (протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці) про проходження відповідальними працівниками (керівник учасника та головний інженер учасника) навчання та перевірку знань Закону України «Про охорону праці», ССБП «Охорона праці і промислової безпеки у будівництві» ДБН А.3.2-2-2009, гігієни праці, надання першої медичної допомоги, електробезпеки, пожежної безпеки, Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 09.04.2025 № 03, в якій міститься, зокрема інформація щодо директора Ковтуна Дениса Владиславовича.
Також в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» надано протокол комісії з перевірки знань з питань охорони праці Міжгалузевого центру охорони праці та промислової безпеки від 19.03.2025 № 277 (далі – Протокол), в якому зазначено, що директор Ковтун Д.В. знає пункти 1-2, які визначено цим Протоколом, проте відсутня інформація щодо перевірки знань, визначених пунктом 4 Протоколу, а саме: «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), чим не дотримано вимоги підпункту 2.4 пункту 2 Додатка № 1.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» (протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 14.04.2025 № 15, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.04.2025), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності.
На запит Південного офісу Держаудитслужби щодо вищевказаної невідповідності Замовник надав пояснення, яке не спростовує факту встановленої невідповідності.
Період усунення порушень:
30.04.2025 12:04 - 15.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.04.2025 12:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керівництвом Одеського державного університету внутрішніх справ здійснені заходи щодо недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: проведено службову перевірку та суворо попереджено уповноважену особу про неухильне дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
07.05.2025 17:14
Запити/Пояснення
Номер:
bc80efe3e1194bec8746b7eafd5e334a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.04.2025 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8e99389b333d47759217962be0564770
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2025 16:24
Опис:
З метою дотримання норм цивільної безпеки, пожежної безпеки та норм охорони праці є необхідним збільшення корисної площі приміщень з розміщенням у них найпростіших укриттів, для забезпечення безпечного перебування постійного та перемінного складу на територіях підрозділів. Саме тому виникла потреба у проведенні поточного ремонту підвального приміщення навчального корпусу будівлі під літерою «А» Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: місто Одеса, вулиця Успенська, 1, з улаштуванням в ньому найпростішого укриття.
Технічні та якісні характеристики закупівлі формуються за результатами проведених замірів фронту робіт (надання послуг) співробітниками відділу матеріального забезпечення, дані за якими надаються штатному кошториснику, яким здійснюються розрахунки кошторисної документації, відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” (далі - Настанова), використання якої в подальшому є вимогою Замовника.
Внутрішні розрахунки програмного комплексу АВК-5, в якій розроблено кошторис, як технічна частина тендерної документації, формуються із врахуванням всіх державних будівельних норм, що є складової вказаного програмного комплексу.
Замовником отримано експертну оцінку щодо розгляду окремого розділу (кошторисної частини) проєктної документації (додається).
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі визначається з урахуванням Настанови та відповідно до Відомості обсягів робіт та Дефектного акту, а також за допомогою програмного комплексу АВК-5, з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні будівельних робіт (наданні послуг).
Розмір бюджетного призначення визначений за результатами аналізу вартості послуг (розрахунку очікуваної вартості) та наявних кошторисних призначень на 2025 рік за КЕКВ 2240.
Одеський державний університет внутрішніх справ має власний веб-сайт (https://oduvs.edu.ua), на який автоматично дублюється інформація про будь-яку закупівлю, оголошення про яку висвітлено в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Стосовно закупівлі за номером ID: UA-2025-04-02-012903-a, Одеським державним університетом внутрішніх справ було забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням https://oduvs.edu.ua/educational_unit/finansova_zvitnist?item=publicni_zakupivli (посилання містить сторінку із усіма закупівлями Одеського державного університету внутрішніх справ, які висвітлені за часовим принципом).
Номер:
d424a19b7d2b4505b192e1f483c7ca76
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.04.2025 17:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» (далі – ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП») вимогам підпункту 2.4 пункту 2 Додатка № 1 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника відсутні чинні документи відповідно до вимог законодавства у сфері охорони праці (протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці) про проходження директором Ковтуном Д.В. перевірки знань з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» міститься протокол комісії з перевірки знань з питань охорони праці Міжгалузевого центру охорони праці та промислової безпеки від 19.03.2025 № 277 (далі – Протокол), в якому зазначено, що директор Ковтун Д.В. знає пункти 1-2, які визначено цим Протоколом, проте відсутня інформація щодо перевірки знань, визначених пунктом 4 Протоколу, а саме: «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fe21f0b9d2fa4c038dd2d6526d5b8d1e
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
29.04.2025 14:18
Опис:
На виконання норми ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), затверджені наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 19.12.2013 № 966 (далі – Правила) є обов’язковими для роботодавців та працівників, які виконують роботи із застосуванням інструменту та пристроїв.
Правила поширюються на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності, організаційно-правової форми та виду діяльності та встановлюють вимоги охорони праці під час виконання робіт із застосуванням інструменту та пристроїв.
Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-ХІІ (зі змінами) державна політика у галузі охорони праці базується, зокрема, на принципі пріоритету життя і здоров`я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.
Створення безпечних умов праці є одним із головних завдань будь-якого підприємства. Керівник підприємства несе відповідальність за правильну організацію і стан охорони праці.
Відповідно до п. 1.7 Правил навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб та працівників повинні проводитися відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за № 231/10511 (зі змінами) (НПАОП 0.00-4.12-05).
Перевірка знань працівників з питань охорони праці проводиться за нормативно-правовими актами з охорони праці, додержання яких входить до їхніх функціональних обов'язків (п. 3.8 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці).
В протоколі за результатами перевірки знань з питань охорони праці у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань (п. 3.13 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці).
Учасник - ТОВ "ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП", код ЄДРПОУ 40345477, на підтвердження проходження навчання, відповідно до вимог законодавства у сфері охорони праці, надав перелік документів, достатній для підтвердження кваліфікаційних вимог, зазначених у тендерній документації.