• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт підвального приміщення навчального корпусу будівлі під літерою "А" Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: місто Одеса, вулиця Успенська, 1 (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

3 376 167.71 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 880.84 UAH
Номер: 1b390116bbc14b8c8880e31535314a97
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 21.04.2025 12:49 - 13.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.04.2025 Одеса № 82 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.04.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 21.04.2025 № 82 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 4 UA-2025-04-02-012903-a 02.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 722-38-64, i.l.shevelova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації, Закону та Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського державного університету внутрішніх справ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 02.04.2025 № 8, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» (далі – ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 14.04.2025 № 15, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.04.2025, договір від 24.04.2025 № 203/25, пояснення та документи, надані Замовником 25.04.2025 та 29.04.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель, За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, зазначено у Додатку № 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатка № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасники у складі тендерної пропозиції надають довідку за формою Таблиці 1. Крім того, відповідно до підпункту 2.4 пункту 2 Додатка № 1 до тендерної документації учасник повинен надати чинні документи відповідно до вимог законодавства у сфері охорони праці (протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці) про проходження відповідальними працівниками (керівник учасника та головний інженер учасника) навчання та перевірку знань Закону України «Про охорону праці», ССБП «Охорона праці і промислової безпеки у будівництві» ДБН А.3.2-2-2009, гігієни праці, надання першої медичної допомоги, електробезпеки, пожежної безпеки, Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 09.04.2025 № 03, в якій міститься, зокрема інформація щодо директора Ковтуна Дениса Владиславовича. Також в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» надано протокол комісії з перевірки знань з питань охорони праці Міжгалузевого центру охорони праці та промислової безпеки від 19.03.2025 № 277 (далі – Протокол), в якому зазначено, що директор Ковтун Д.В. знає пункти 1-2, які визначено цим Протоколом, проте відсутня інформація щодо перевірки знань, визначених пунктом 4 Протоколу, а саме: «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), чим не дотримано вимоги підпункту 2.4 пункту 2 Додатка № 1. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» (протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 14.04.2025 № 15, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.04.2025), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності. На запит Південного офісу Держаудитслужби щодо вищевказаної невідповідності Замовник надав пояснення, яке не спростовує факту встановленої невідповідності.
Період усунення порушень: 30.04.2025 12:04 - 15.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2025 12:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Керівництвом Одеського державного університету внутрішніх справ здійснені заходи щодо недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: проведено службову перевірку та суворо попереджено уповноважену особу про неухильне дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 07.05.2025 17:14

Запити/Пояснення