-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності Уланівської територіальної громади (Класифікатор ДК 021:2015-45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Завершена
7 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 000.00 UAH
Номер:
b138512820b6461c8aabcb27f76a2031
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 15:51 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 №53-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.04.2025 №53-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2025-04-02-011860-a 02.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови № 1178 установлено порушення вимог частини 4 статті 22 Закону та пункту 28 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІНТЕРТРАНС К», ТОВ «АРТУР-БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Уланівської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРТРАНС К» (далі – ТОВ «ІНТЕРТРАНС К»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АРТУР-БУД» (далі – ТОВ «АРТУР-БУД»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.04.2025 та від 14.04.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.04.2025 № 23-Д (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 25.04.2025, через електронну систему закупівель.
Абзацом першим пункту 28 Постанови № 1178 передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови № 1178.
Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Так, за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови № 1178 установлено, що у розділі ІІ Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 3 розділу III тендерної документації.
У пункті 3 розділу III тендерної документації Замовником визначено розмір забезпечення та умови його надання.
Зокрема, зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно з статтею 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність», про що в складі пропозиції банком надається лист-підтвердження на ім’я замовника.
Водночас, у статті 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність» визначено підстави для віднесення банку до категорії неплатоспроможних і зазначено, що Національний банк України оприлюднює рішення про віднесення банку до категорії неплатоспроможних на сторінках офіційного інтернет-представництва Національного банку України з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних» та надає для опублікування в газеті «Голос України» або «Урядовий кур’єр» інформацію про оприлюднення повного тексту рішення. З дня оприлюднення повного тексту рішення на сторінках офіційного інтернет-представництва Національного банку України банк, учасники банку, вкладники, інші кредитори та контрагенти банку вважаються повідомленими про прийняте Національним банком України рішення про віднесення банку до категорії неплатоспроможних.
Отже, інформація щодо неплатоспроможності банку є відкритою публічною інформацією з вільним доступом.
З огляду на зазначене, Замовник встановив у тендерній документації вимоги щодо надання документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», чим не дотримався вимог частини 4 статті 22 Закону та пункту 28 Постанови № 1178.
Період усунення порушень:
29.04.2025 17:15 - 14.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.04.2025 17:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. На вимогу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 29 квітня 2025 року Замовником вжито заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому та здійснюються заходи направлені на недопущення порушень чинного законодавства при проведенні майбутніх закупівель. З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
05.05.2025 11:30
Запити/Пояснення
Номер:
2419f90a4abe41dd9394d56a9130b028
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.04.2025 10:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з поточного ремонту вулиць і доріг комунальної власності Уланівської територіальної громади (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-02-011860-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав у тендерній документації, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.04.2025, міститься вимога щодо надання листа-підтвердження банку-гаранта на ім’я замовника стосовно того, що Національним банком України не приймалось рішення про віднесення банку до категорії неплатоспроможних (розділ ІІ Додатку№1 та пункт 3 розділу ІІІ тендерної документації). Оскільки інформація щодо неплатоспроможності банку є відкритою публічною інформацією з вільним доступом?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4c499a69668b49a282eb206e8aac951b
Назва:
Пояснення у межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-02-011860-a
Дата опублікування:
25.04.2025 12:14
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
у межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-02-011860-a
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень, який опублікований в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 22 квітня 2025 року (ID моніторингу: UA-2025-04-02-011860-a) надаємо наступні пояснення:
Щодо питання першого.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Закупівля здійснювалась за кошти місцевого бюджету Уланівської територіальної громади відповідно до фінансового плану на 2025 рік. Рішення 1804 57 сесії 8 скликання від 19.12.2024 року «Про бюджет Уланівської сільської територіальної громади на 2025 рік» надається: https://ulaniv-rada.gov.ua/news/1735035582/.
Рішенням Уланівської сільської ради №1881 від 06.03.2025 р. затверджено Програму розвитку та фінансової підтримки житлово-комунального господарства Уланівської територіальної громади на 2025-2027 роки: https://ulaniv-rada.gov.ua/news/1741681907/ Метою Програми, зокрема, є розроблення механізму розвитку житлово-комунального господарства, впровадження в практику заходів спрямованих на розвиток вулично-шляхової мережі, будівництво та ремонт доріг, що забезпечить належний рівень комфорту та доступності, наближення рівня життя населення Уланівської територіальної громади до європейських стандартів комфортності.
За результатами звернень жителів Уланівської територіальної громади, було проведено комісійне обстеження стану дорожнього покриття доріг, вулиць комунальної власності та території Уланівської територіальної громади, про що було складено відповідний Акт від «26» лютого 2025 року. На підставі вказаного Акту, було визначено необхідний, для поточного ремонту вулиць і доріг, об’єм щебню та щебенево-піщаної суміші.
Чинним законодавством не визначено перелік органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має керуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), згідно яких закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
Отже, очікувану вартість при проведенні даної закупівлі визначено шляхом проведення моніторингу цін на вказаний вид послуг у відкритих джерелах інформації (у межах свого регіону); проведення аналізу цін попередніх власних закупівель аналогічних послуг; посилання на цінову інформацію відповідних закупівель, яка міститься в електронній системі закупівель «Prozorro»; отримано усні консультації учасників ринку щебеневої продукції у частині особливостей та тенденцій формування ціни з огляду на плановий період закупівлі. (ТОВ «Щебеневий завод «Райківський», ТОВ «Славресурс», ТОВ «Гніванський гранітний кар’єр», ТОВ «Іванівський кар’єр», ФОП Смалюхівська Інна Миколаївна»). Ознайомившись із змістом кожної цінової пропозиції встановлено конкурентну ціну за 1 кубічний метр щебню та щебеневої-піщаної суміші з врахуванням доставки, а саме орієнтовна вартість із доставкою щебня фракції 20*40 становить 686 гривень за 1 куб.м., вартість щебня фракції 40*70 становить 710 гривень за 1 куб.м., вартість щебенево-піщаної суміші 0*40 становить 712 гривень за 1 куб.м.
Додатково, Замовником було проведено розрахунок вартості робіт, який включає в себе навантаження, розвантаження та улаштування щебню та щебенево-піщаної суміші. Розрахунок було здійснено у відповідності до кошторисних норм України та визначено вартість таких робіт, які входять до складу надання послуг, що є предметом закупівлі. Зокрема вартість вказаних робіт по улаштуванню щебня становить 445,00 грн. за 1 куб.метр, та 155,00 грн. за1 куб.метр щебенево-піщаної суміші. У зв’язку із стислими строками проведення публічної закупівлі, Замовником було здійснено моніторинг цін на вказані вище роботи, шляхом спілкування із різними будівельними організаціями та шляхом моніторингу цін в аналогічних закупівлях, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro».
Шляхом проведення порівняння ринкових цін, з урахуванням реальної потреби та встановлення необхідної кількості щебню та щебенево-піщаної суміші, Замовником було визначено очікувану вартість закупівлі, що дозволило забезпечити максимальний баланс між інтересами учасників ринку та необхідністю дотримання економії під час здійснення закупівлі.
Також надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ulaniv-rada.gov.ua/news/1743673528/. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства.
2. Щодо питання другого, з приводу включення до тендерної документації вимоги щодо надання листа-підтвердження банку-гаранта на ім’я замовника стосовно того, що Національним банком України не приймалось рішення про віднесення банку до категорії неплатоспроможних (розділ ІІ Додатку№1 та пункт 3 розділу ІІІ тендерної документації), пояснюємо наступне. Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Частина 4 статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Включаючи до тендерної документації вимогу, щодо надання учасниками закупівлі листа-підтвердження банку-гаранта на ім’я замовника стосовно того, що Національним банком України не приймалось рішення про віднесення банку до категорії неплатоспроможних, Замовник не мав на меті порушувати вимоги законодавства про публічні закупівлі, так як не вимагав від учасників надання документального підтвердження такої інформації, а встановив вимогу щодо надання такої інформації в довільній формі, що на думку Замовника не є тотожним поняттю документального підтвердження інформації.
Така вимога була включена виключно з метою полегшення та пришвидшення етапу перевірки документів учасників, з метою дотримання основних принципів здійснення державних закупівель.