• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності Уланівської територіальної громади (Класифікатор ДК 021:2015-45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).

Завершена

7 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 000.00 UAH
Номер: b138512820b6461c8aabcb27f76a2031
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.04.2025 15:51 - 13.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.04.2025 №53-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 21.04.2025 №53-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2025-04-02-011860-a 02.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, i.i.khymych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови № 1178 установлено порушення вимог частини 4 статті 22 Закону та пункту 28 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІНТЕРТРАНС К», ТОВ «АРТУР-БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Уланівської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРТРАНС К» (далі – ТОВ «ІНТЕРТРАНС К»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АРТУР-БУД» (далі – ТОВ «АРТУР-БУД»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.04.2025 та від 14.04.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.04.2025 № 23-Д (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 25.04.2025, через електронну систему закупівель. Абзацом першим пункту 28 Постанови № 1178 передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови № 1178. Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Так, за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови № 1178 установлено, що у розділі ІІ Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 3 розділу III тендерної документації. У пункті 3 розділу III тендерної документації Замовником визначено розмір забезпечення та умови його надання. Зокрема, зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно з статтею 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність», про що в складі пропозиції банком надається лист-підтвердження на ім’я замовника. Водночас, у статті 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність» визначено підстави для віднесення банку до категорії неплатоспроможних і зазначено, що Національний банк України оприлюднює рішення про віднесення банку до категорії неплатоспроможних на сторінках офіційного інтернет-представництва Національного банку України з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних» та надає для опублікування в газеті «Голос України» або «Урядовий кур’єр» інформацію про оприлюднення повного тексту рішення. З дня оприлюднення повного тексту рішення на сторінках офіційного інтернет-представництва Національного банку України банк, учасники банку, вкладники, інші кредитори та контрагенти банку вважаються повідомленими про прийняте Національним банком України рішення про віднесення банку до категорії неплатоспроможних. Отже, інформація щодо неплатоспроможності банку є відкритою публічною інформацією з вільним доступом. З огляду на зазначене, Замовник встановив у тендерній документації вимоги щодо надання документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», чим не дотримався вимог частини 4 статті 22 Закону та пункту 28 Постанови № 1178.
Період усунення порушень: 29.04.2025 17:15 - 14.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2025 17:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. На вимогу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 29 квітня 2025 року Замовником вжито заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому та здійснюються заходи направлені на недопущення порушень чинного законодавства при проведенні майбутніх закупівель. З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 05.05.2025 11:30

Запити/Пояснення