-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
33160000-9 – Устаткування для операційних блоків (НК 024:2023 – 44091 - Набір для проведення хірургічної артроскопії, що не містить лікарських засобів, багаторазового використання)
Завершена
2 356 792.04
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 567.92 UAH
мін. крок: 1% або 23 567.92 UAH
Номер:
fb89c6308fdb4024b013386d4260a1b8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-29-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2025 00:00
Період моніторингу:
29.04.2025 17:29 - 21.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.04.2025 Одеса № 84
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.04.2025 № 84
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
6 UA-2025-04-02-010974-a 02.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 07 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» на 2025 рік, оприлюднений централізованою закупівельною організацією Комунальна установа «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.04.2025 № 70-КК, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІМПЛАНТ» (далі – ТОВ «МЕДІМПЛАНТ»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 11.04.2025 № 89-КК, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.04.2025, договір від 25.04.2025 № 110/04 (далі – Договір), пояснення та документи, надані Замовником 06.05.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 2 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен подати довідку, складену в довільній формі і скріплену підписом уповноваженої особи учасника, яка містить інформацію про повне виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів* протягом 2021-2025 років. Довідка повинна містити наступну інформацію про аналогічний за предметом закупівлі договір: найменування контрагента (підприємства, організації, установи тощо), на замовлення якого здійснювались поставка товару за таким договором, із зазначенням коду ЄДРПОУ контрагента, його адреси та контактних телефонів, дату укладення договору; номер договору; предмет договору; сума укладеного договору та суму фактично виконаних зобов’язань за договором.
Крім того, у підпункті 1.1 пункту 1 Додатка 1.1 до Додатка 3 до тендерної документації Замовником визначено, що учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі надає довідку, складену за наведеною примірною формою за підписом учасника або його уповноваженої особи (таблиця 1.1.), та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «МЕДІМПЛАНТ» надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 08.04.2025, в якій не зазначені код ЄДРПОУ контрагента, його адреса, контактні телефони та ПІБ керівника/особи уповноваженої на підписання договорів, чим не дотримано вимоги підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 2 до тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1.1 до Додатка 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕДІМПЛАНТ» (протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 11.04.2025 № 89-КК, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.04.2025), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «МЕДІМПЛАНТ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника ТОВ «МЕДІМПЛАНТ» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності.
На запит Південного офісу Держаудитслужби щодо вищевказаного питання Замовник надав пояснення, яке не спростовує факту встановленої невідповідності.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
У Додатку № 4 до тендерної документації Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у тому числі у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме: повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про те, що керівник учасника процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Проте переможцем процедури закупівлі ТОВ «МЕДІМПЛАНТ» надано Замовнику через електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, з порушенням встановленого терміну, а саме – на дванадцятий день з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
На запит Південного офісу Держаудитслужби із вказаного питання Замовник надав пояснення, в якому зазначено про технічні проблеми, які виникли у переможця процедури закупівлі при завантажені документів в електронну систему закупівель. Надане пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки пунктом 47 Особливостей визначено термін оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 цього пункту, а саме: у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «МЕДІМПЛАНТ» та уклав з ним Договір, тоді як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
07.05.2025 11:51 - 22.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.05.2025 11:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновком ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 7 травня 2025 року зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи
На виконання зобов’язань висновку моніторингу Замовником усунуто порушення в повному обсязі шляхом розірвання договору відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» п. 8 абз. 2 протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Додатки:
- Додаткову угода № 1
- Звіт про виконання договору № 110/04
Дата публікації звіту:
09.05.2025 11:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
15.05.2025 12:38
Запити/Пояснення
Номер:
41f68a07f7b245598d3e83d267db9d0b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.05.2025 17:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Медімплант» (далі – ТОВ «Медімплант») вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 2 до тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1.1 до Додатка 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеним учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору, в якій не зазначено код ЄДРПОУ контрагента, його адреси, контактних телефонів та ПІБ керівника/особи уповноваженої на підписання договорів.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «Медімплант» та укладання з ним договору, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами).
4. Надайте інформацію щодо стану виконання договору від 25.04.2025 № 110/04.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
85f5a8992294486d87e48182916608c4
Назва:
Пояснення щодо закупівлі № UA-2025-04-02-010974-a
Дата опублікування:
06.05.2025 15:17
Опис:
04 березня 2025 року, Комунальною установою «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з ідентифікатором закупівлі UA-2025-04-02-010974-a , 33160000-9 – Устаткування для операційних блоків (НК 024:2023 – 44091 - Набір для проведення хірургічної артроскопії, що не містить лікарських засобів, багаторазового використання).
Оголошення оприлюднено з відповідною інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що зазначені у додатку № 2 до тендерної документації, які надані разом із заявкою Замовника Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради».
За даними автоматичних індикаторів ризику, органом державного фінансового контролю виявлено ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
У зв’язку з вищевикладеним, надаємо пояснення щодо закупівлі UA-2025-04-02-010974-a , 33160000-9 – Устаткування для операційних блоків (НК 024:2023 – 44091 - Набір для проведення хірургічної артроскопії, що не містить лікарських засобів, багаторазового використання):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Рішенням Одеської обласної ради від 03.11.2023 № 602-VIII Комунальна установа «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ» визначена централізованою закупівельною організацією (надалі - ЦЗО).
ЦЗО на час проведення закупівель набуває всіх прав та обов’язків Замовника відповідно до ч. 13 ст. 11 Закону.
Відповідно до п. 38 ч. 1 ст. 1 та ч. 13 ст. 11 Закону з урахуванням пункту 15 Постанови 1216, пунктів 7, 10,11-1 Постанови №1178, централізовані закупівельні організації організовують і проводять тендери та закупівлі за рамковими угодами в інтересах замовників відповідно до законодавства.
Враховуючи викладене, ЦЗО не здійснює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Замовником, КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради», яким надіслана заява, надано лист Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної (військової) адміністрації № 1109/02/01.1-08/2-25 від 03.03.2025 щодо погодження очікуваної вартості закупівлі.
Очікувану вартість визначено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом аналізу ринку, моніторингу інформації щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках тощo.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) встановлено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
– обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
– оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Законодавством зазначена рекомендаційна норма щодо публікації вищезазначеної інформації для таких Замовників.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Медімплант» (далі – ТОВ «Медімплант») вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 2 до тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1.1 до Додатка 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеним учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору, в якій не зазначено код ЄДРПОУ контрагента, його адреси, контактних телефонів та ПІБ керівника/особи уповноваженої на підписання договорів.
Згідно підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен, по-перше, надати довідку в довільній формі.
До того ж, учасником надані договір та відповідні додатки до нього, в яких вказана уся необхідна інформація.
Згідно підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1.1 до Додатку 3 до тендерної документації учасник має заповнити таблицю та надати: оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічного договору/аналогічних договорів з усіма додатками до них та документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці, а саме: видаткові накладні або акти приймання-передачі тощо
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «Медімплант» та укладання з ним договору, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами).
Повідомляємо, що за результатами проведеної процедури закупівлі договір було укладено з учасником, який був визначений переможцем. Разом з тим, під час перевірки відповідності документації в електронній системі закупівель не було вчасно завантажено документи, передбачених підпунктами 6 та 12 пункту 47 Особливостей, які учасник мав подати у чотириденний строк з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Зазначаємо, що на адресу ЦЗО надійшов лист ТОВ «Медімплант» № 16 від 14 квітня 2025 року щодо роз’яснення технічної неможливості вчасно завантажити документи.
Крім того, разом з листом ТОВ «Медімплант» надано лист інженера ФОП Смірнов А. А. № 01 від 14 квітня 2025 року з якого встановлено, про неможливість учасником завантажити документи переможця в систему в зв’язку з плановими технічними роботами з локальною мережею.
Неможливість завантаження документів сталося з технічних причин, а не з умислом.
4. Надайте інформацію щодо стану виконання договору від 25.04.2025 № 110/04.
Доводимо до Вашого відома, що договір № 110/04 від 25.04.2025 року був завантажений в систему 30 квітня 2025 року.
Замовник оприлюднює договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до ст. 10 п. 10 вимог Закону № 922 з урахуванням Особливостей.
Інформація щодо виконання умов договору від Замовника до ЦЗО не надходила.
Додаток:
- Лист ТОВ «Медімплант» № 16 від 14.04.2025;
- Лист ФОП «Смірнов А. А.» № 01 від 14.04.2025 р.;