• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фільтри та маски

Завершена

1 896 093.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер: 9a15f892b2c84611bad8160dd75985fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-13-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 13.05.2025 14:48 - 04.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2025 Одеса № 95 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.05.2025 № 95 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 9 UA-2025-04-02-010845-a 02.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 722-38-64, i.l.shevelova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом складання тендерної документації відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 21 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Відокремлений підрозділ «Рівненська атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.04.2025, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП-ТЕКС» та товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСАФЕТІ», протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 23.04.2025 № 130, від 30.04.2025 № 137, від 07.05.2025 № 148, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.05.2025, пояснення та документи, надані Замовником 20.05.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому – восьмому цього пункту. Відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Проте на порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовник у тендерній документації не зазначив підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей.
Період усунення порушень: 21.05.2025 16:36 - 05.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2025 16:36

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок про результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-02-010845-a оскаржено до суду. Через підсистему Електронний суд ЄСІТС до Рівненського окружного адміністративного суду було направлено позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-02-010845-a (Фільтри і маски).
Дата публікації: 05.06.2025 14:06
Дата відкриття провадження: 18.07.2025 00:00
Номер відкриття провадження: Справа №460/9736/25 (провадження №П/460/9736/25)

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 21.05.2025. Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-02-010845-а виявлені порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) зі змінами (надалі – Особливості) замовник у тендерній документації не зазначив підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей. В абзаці 8 пункту 28 Особливостей вказано, що у тендерній документації зазначаються: «Підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.». Звертаємо увагу, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та з урахуванням Особливостей. Також при розробці тендерної документації замовник керувався наказом Міністерства економіки України від 06.12.2024 № 27593 «Про затвердження примірної тендерної документації» із змінами внесеними наказом Міністерства економіки України від 22.01.2025 № 614 «Про внесення змін до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги». У пункті 6 «Відхилення тендерних пропозицій та підстави для відмови в участі» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовником зазначені підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей. В абзаці 29 цього пункту зазначено: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави зазначені в пункті 47 Особливостей.». Отже, зміст тендерної документації містить інформацію щодо відмови учаснику в участі у відкритих торгах, з встановлених підстав зазначених в пункті 47 Особливостей. Не зазначення повного тексту пункту 47 Особливостей в тендерній документації не порушує норм абзацу 8 пункту 28 Особливостей, оскільки є зазначена інформація про те, що замовник відмовляє учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах в разі, коли наявні підстави зазначені в пункті 47 Особливостей. Звертаємо увагу, що зазначення повного тексту пункту 47 Особливостей в тендерній документації перевантажує її зміст надлишковим обсягом інформації, що потенційно може дезорієнтувати учасника в змісті тендерної документації та не дасть змоги якомога якісніше підготувати тендерну пропозицію для участі в процедурі закупівлі.
Дата публікації звіту: 27.05.2025 17:20

Запити/Пояснення