-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
32413100-2 Маршрутизатори
Завершена
27 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 139 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 139 500.00 UAH
Номер:
5aadfe46ff894d21a35a39118f05e8f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 13:59 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.05.2025 № 134
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-04-02-009889-a 02.04.2025 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду пропозиції учасника закупівлі ТОВ «АМАІНД» встановлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275 та пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушення не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором від 02.05.2025 № 165 з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору(ів) про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Військової частини 3077 Національної гвардії України (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій від 14.04.2025, протокол розкриття пропозицій, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АМАІНД» (далі – ТОВ «АМАІНД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 16.04.2025, протокольне рішення Замовника від 17.04.2025 № 16/2 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2025, договір від 02.05.2025 № 165 на загальну суму 16 692 645,60 грн (далі – Договір), пояснення Замовника надане 13.05.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
1. Відповідно до вимог пункту 15.19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) та пункту 19 Додатку 5 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Оголошення учасник надає документи на підтвердження наявної спеціалізації рівня Advanced Enterprise Networks Architecture Specialized та копії чинних сертифікатів інженерів. Впровадження повинно здійснюватися сертифікованими виробником Cisco працівниками (не менше 2 (двох) кваліфікованих спеціалістів з наявними діючими сертифікатами категорії не нижче CCNP Cisco Certified Network Professional Enterprise certificate).
Учасник, подаючи свою пропозицію, тим самим погоджується, що його пропозиція може бути відхилена в разі, якщо ним була надана недостовірна інформація щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника або товар, який представляється ним на торги, не відповідає технічним вимогам.
Вимогами пунктів 13 та 22 Додатку 1 «Технічні вимоги до мережевого обладнання, яке сплановане до закупівлі» Оголошення визначено додаткові вимоги, зокрема учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист з підтвердженням зобов’язань на безоплатній основі в межах цієї закупівлі надати послуги у сфері інформаційних технологій з налаштувань…
Разом з листом Учасник надає документи на підтвердження наявної спеціалізації рівня Advanced Enterprise Networks Architecture Specialized та копії чинних сертифікатів інженерів.
Впровадження повинно здійснюватися сертифікованими виробником Cisco працівниками (не менше 2 (двох) кваліфікованих спеціалістів з наявними діючими сертифікатами категорії не нижче CCNP Cisco Certified Network Professional Enterprise certificate).
Учасник ТОВ «АМАІНД» в складі своєї пропозиції надав інформаційну довідку від 11.04.2025 вих. №11042025/59 в якій зазначив, що «для підтвердження наявної спеціалізації рівня Advanced Enterprise Networks Architecture Specialized залучається субпідрядник – Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІ ЄМ ДЖІ». Сертифікат надається у складі пропозиції. Впровадження буде здійснюватися сертифікованими виробником Cisco кваліфікованими спеціалістами, з наявними діючими сертифікатами категорії «CCNP Cisco Certified Network Professional Enterprise certificate»: Андрієм Музиченко та Олександром Бондарем», а також надав копії сертифікатів категорії «CCNP Cisco Certified Network Professional Enterprise certificate» спеціалістів Андрія Музиченка та Олександра Бондаря, що видані виробником Cisco та копію сертифікату видану виробником Cisco партнеру ТОВ «ВІ ЄМ ДЖІ».
Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «АМАІНД» Замовник виявив невідповідності та оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в частині зазначеної в інформаційній довідці інформації щодо субпідрядника ТОВ «ВІ ЄМ ДЖІ», зокрема надати підписану сканкопію договору субпідряду з ТОВ «ВІ ЄМ ДЖІ» та документи, які підтверджують трудові чи інші правовідносини з даними спеціалістами. У разі не надання зазначених вище документів у визначений строк, Замовник буде змушений відхилити дану пропозицію.
На вимогу про усунення невідповідностей, учасник ТОВ «АМАІНД» 16.04.2025 надав лист в якому зазначив, що «у договорі між ТОВ «Амаінд» та субпідрядником наявний розділ, про конфіденційність та не розголошення, виходячи з чого ми не маємо права передавати договір третім особам, без письмової згоди субпідрядника. Публікація копії договору на майданчику прозоро є грубим порушенням умов договору.
Спеціалісти Андрій Музиченко та Олександр Бондар залучаються у субпідрядної організації, тому документи, що підтверджують трудові відносини вищезазначених спеціалістів з ТОВ «Амаінд» не можуть бути надані.».
Інших документів щодо усунення зазначених невідповідностей
ТОВ «АМАІНД» не надав.
На запит Держаудитслужби, щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей учаснику ТОВ «АМАІНД» та виконання вимог пункту 15.19 Оголошення та пункту 19 Додатку 5 Оголошення є технічними, якісними та іншими характеристиками предмету закупівлі, Замовник надав відповідь, що «…Дані вимоги не є технічними чи якісними характеристиками предмета закупівлі, оскільки не впливають на фізичні чи функціональні характеристики маршрутизаторів, а стосуються кваліфікаційних критеріїв.
Тому з метою максимального дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них військовою частиною 3077 Національної гвардії України, правомірно застосовано процедуру усунення невідповідностей протягом 24 годин, оскільки запитувані документи та пояснення не змінювали суті тендерної пропозиції чи технічних характеристик товару…
Протягом 24 годин Учасник усунув невідповідності в установлений строк, зокрема надав пояснення щодо залучення субпідрядника…».
Однак твердження Замовника не відповідають дійсності, оскільки вимогами пункту 19 Додатку 5 Оголошення визначено інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та пунктів 13 та 22 Додатку 1 «Технічні вимоги до мережевого обладнання, яке сплановане до закупівлі» Оголошення і не стосуються кваліфікаційних критеріїв, відповідно до змісту Оголошення.
Крім того, учасник ТОВ «АМАІНД» на виконання вимоги про усунення невідповідностей Замовника не надав підписану сканкопію договору субпідряду з ТОВ «ВІ ЄМ ДЖІ» та документи які підтверджують трудові чи інші правовідносини зі спеціалістами Андрієм Музиченком та Олександром Бондарем.
Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275, Замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Водночас, Замовник в порушення вимог пункту 8 Особливостей
№ 1275 визнав ТОВ «АМАІНД» переможцем торгів (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.04.2025 № 16/2) та уклав з ним договір.
2. Відповідно до вимог Додатку 1 «Технічних вимоги до мережевого обладнання, яке сплановане до закупівлі» Оголошення, обладнання яке сплановане до закупівлі є маршрутизатор типу Cisco C1121X-8P або аналог та маршрутизатор типу Cisco Catalyst 8200-1N-4T або аналог.
Відповідно до вимог пункту 13 Додатку 5 Оголошення учасник для підтвердження інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі повинен надати порівняльну таблицю «характеристик товару, які визначені у Додатку 1 з характеристиками товару, що пропонується Учасником, у довільній формі в складі пропозиції. У порівняльній таблиці Учасник зобов’язаний вказати не тільки серію, а модель запропонованого товару, зазначивши повну його назву».
Учасник ТОВ «АМАІНД» в складі пропозиції надав Порівняльну таблицю обладнання, що пропонується від 11.04.2025 вих. № 11042025/31 (далі - Порівняльна таблиця обладнання) відповідно до якої учасник пропонує маршрутизатори, зокрема: типу Cisco C1121X-8P у комплекті із ліцензією Cisco DNA Essentials On-Prem Lic 3Y - ир to 25M (Aggr, 50M) (DNА-Р-ТО-Е-3Y).
Водночас, учасник ТОВ «АМАІНД» в складі пропозиції надав цінову пропозицію від 11.04.2025 вих.№ 11042025/15 в якій зазначено найменування товару маршрутизатори Cisco ISR 1100 BP Dual GE SFP WAN 8GB Router в комплекті, що не відповідає Порівняльній таблиці обладнання, що пропонується учасником.
Крім того, між переможцем ТОВ «АМАІНД» та Замовником укладено Договір на придбання маршрутизатору типу Cisco ISR 1100 BP Dual GE SFP WAN 8GB Router в комплекті, що не відповідає умовам пропозиції переможця, в частині найменування товару відповідно до Порівняльної таблиці обладнання.
Водночас Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «АМАІНД», як таку що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а визнав його переможцем відповідно до протокольного рішення уповноваженою особою від 17.04.2025 № 16/2, чим недотримано вимоги пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
3. Відповідно до вимог пункту 19.7 Оголошення переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, зокрема, інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату укладення договору); документ повинен бути виданий не раніше дати оголошення закупівлі.
ТОВ «АМАІНД» на виконання вимог пункту 19.7 Оголошення надав довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану ГУ ДПС У М.КИЄВІ від 18.04.2025 № 14882/АП/26-15-50-03-04-Е, дійсну протягом десяти календарних днів включно до 27.04.2025.
Однак, на дату укладання договору (02.05.2025) довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, вже була не дійсною, чим не дотримано вимог пункту 19.7 Оголошення.
4. Відповідно до вимог частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Однак, Замовник в пункті 15.5 Оголошення встановив можливість для переможця торгів надати документи у паперовому вигляді оформлених належним чином, зокрема цінова пропозиція, копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ, проєкт договору згідно Додатку № 4 підписаний учасником, чим не дотримався вимог частини восьмої статті 12 Закону.
Період усунення порушень:
20.05.2025 17:15 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2025 17:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язання головного державного аудитора Нікітюк Олександри Іванівни, що зазначений у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-02-009889-a, інформуємо Вас про вжиті нами заходи, щодо припинення зобов’язань з ТОВ «Амаінд» за Договором від 02.05.2025 № 165 з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України та додаємо Додаткову угоду № 1 від 27 травня 2025 року.
Дата публікації звіту:
27.05.2025 14:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
06.06.2025 09:08
Запити/Пояснення
Номер:
ca8135805e0845ffa4efea26574b789b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2025 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі маршрутизатору (ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-02-009889-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію (пояснення) щодо застосування Замовником
24 годин на усунення невідповідностей учаснику ТОВ «АМАІНД», позаяк вимоги пункту 15.19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення) та пункту 19 Додатку 5 до Оголошення є технічними, якісними та іншими характеристиками предмету закупівлі.
3. Надати пояснення та відповідні документи (вказати файл та сторінку) щодо виконання учасником ТОВ «АМАІНД» вимог пункту 15.19 Оголошення та пункту 19 Додатку 5 до Оголошення.
4. Надайте пояснення, інформацію та підтверджуючі документи щодо підтвердження учасником ТОВ «АМАІНД» вимог технічних характеристик в частині надання копій чинних сертифікатів інженерів рівня Advanced Enterprise Networks Architecture Specialized.
5. Надайте пояснення та відповідні документи (вказати файл та сторінку) якими учасник ТОВ «АМАІНД» підтвердив, що кваліфіковані спеціалісти з наявними діючими сертифікатами категорії не нижче CCNP Cisco
(Музиченко А. та Бондар О.) є працівниками учасника ТОВ «АМАІНД» чи співпрацюють з ним.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях (з приховуванням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку), та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8b22e7affd35467bb3be7d757a6678ff
Назва:
Про надання пояснень (інформації та документів)
Дата опублікування:
13.05.2025 14:03
Опис:
Про надання пояснень (інформації та документів)
У межах проведення моніторингу, надаємо Вам пояснення (інформацію та документи) на задані запитання щодо закупівлі маршрутизатору (ДК 021:2015: 32410000-0 – Локальні мережі) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-02-009889-a) згідно з їх переліком.
1. З метою забезпечення функціонування системи зв’язку Національної гвардії України, військова частина 3077 НГУ організовує проведення закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11.11.2022 № 1275 (далі - Особливості), особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням вимог наказів командувача Національної гвардії України від 05.10.2022 № 330, від 18.11.2022 № 401, від 26.12.2023 № 1110 та розпорядження КНГУ від 17.10.2023 № 27/17-8568, Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони на 2025 рік ГУ НГУ.
Вище вказана закупівля проведена відповідно до розпорядження Головного управління Національної гвардії України від 19.02.2025 № 27/3/2-4523, яким було визначено розмір бюджетних призначень, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначена очікувана вартість. Нами додатково проведено моніторинг цін на «Прозоро» та отримано комерційні пропозиції від постачальників, що додаються на 5 аркушах.
2. Відповідно до пункту 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Учасник (ТОВ «Амаінд»), на виконання вимог пункту 15.19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення) та пункту 19 Додатку 5 до Оголошення у складі своєї пропозиції надав інформаційну довідку, де вказано, що для підтвердження наявної спеціалізації рівня Advanced Enterprise Networks Architecture Specialized ним залучається субпідрядник – Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІ ЄМ ДЖІ», а впровадження системи буде здійснюватися сертифікованими виробником Cisco кваліфікованими спеціалістами, з наявними діючими сертифікатами категорії CCNP Cisco Certified Network Professional Enterprise certificate: Андрієм Музиченком та Олександром Бондарем.
Дані вимоги не є технічними чи якісними характеристиками предмета закупівлі, оскільки не впливають на фізичні чи функціональні характеристики маршрутизаторів, а стосуються кваліфікаційних критеріїв.
Тому з метою максимального дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них військовою частиною 3077 Національної гвардії України, правомірно застосовано процедуру усунення невідповідностей протягом 24 годин, оскільки запитувані документи та пояснення не змінювали суті тендерної пропозиції чи технічних характеристик товару.
Більше того, керуючись ч. 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», була висунута вимога щодо обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції, так як пропозиція ТОВ «Амаінд» складала 16 692 645,60 грн, а пропозиція наступного Учасника (ТОВ «АБКОММУНІКЕЙШЕН») складала 25 320 699,60 грн, і третього Учасника (ТОВ «ЕсАй БІС») тендерна пропозиція (її ціна) складала 26 млн грн рівно.
Протягом 24 годин Учасник усунув невідповідності в установлений строк, зокрема надав пояснення щодо залучення субпідрядника, та обґрунтування щодо аномально низької ціни (файл «Усунення невідповідностей.docx» від 16.04.2025 16:20; сторінки 1-2).
3. На виконання вимог пункту 15.19 Оголошення та пункту 19 Додатку 5 до Оголошення Учасник надав такі документи:
- підтвердження наявності спеціалізації рівня Advanced Enterprise Networks Architecture Specialized (файл «Сертифікати.pdf» від 11.04.2025 14:08, сторінки 1¬4) та Довідку щодо залучення субпідрядників вих.11042025/29 від 11.04.2025 року (файл «Інформаційні листи» від 11.04.2025 14:08, сторінка 10);
- копії чинних сертифікатів інженерів виробника Cisco (не менше двох спеціалістів із сертифікатами не нижче CCNP Cisco Certified Network Professional Enterprise) (файл «Сертифікати.pdf» від 11.04.2025 14:08, сторінки 5-12).
Надані документи повністю відповідають вимогам пункту 15.19 Оголошення та пункту 19 Додатку 5 до Оголошення.
4. Згідно зі стандартами компанії Cisco, сертифікат Advanced Enterprise Networks Architecture Specialized є партнерською спеціалізацією, що видається юридичній особі (компанії), за умови наявності у компанії сертифікованих спеціалістів із кваліфікацією не нижче CCNP Cisco Certified Network Professional Enterprise. ТОВ «Амаінд» у складі тендерної пропозиції надало інформацію: (файл «Інформаційні листи» від 11.04.2025 14:08 «Довідку щодо залучення субпідрядників» Вих.11042025/29 від 11.04.2025 р (сторінка 10)) та сертифікати (файл «Сертифікати.pdf» від 11.04.2025 14:08 (сторінки 1-12)), отримані на підставі відкритої та прозорої домовленості між організаціями, що відповідає принципам добросовісної конкуренції, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Залучення субпідрядних організацій не заборонено ні законом, ні тендерною документацію Замовника.
5. Спеціалісти Музиченко А. та Бондар О., які мають чинні сертифікати категорії не нижче CCNP Cisco, не є штатними працівниками ТОВ «Амаінд», а залучені як спеціалісти субпідрядника (який залучається в обсязі менше 20%). Копії сертифікатів спеціалістів додані (файл «Сертифікати.pdf» від 11.04.2025 14:08(сторінки 1-12)).
Більше того, тендерна документація не містить вимог/формулювань щодо підтвердження трудових чи інших правовідносин із цими спеціалістами, зокрема відсутні формулювання «є працівниками учасника», «співпрацюють» чи «передбачені штатним розписом». Інформація про співпрацю із субпідрядником не становить загрози національній чи громадській безпеці України.
Звертаємо Вашу увагу на те, що військова частина 3077 НГУ при прийняті рішення про визначення переможця, керувалася принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зазначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В даному випадку, при визначенні переможця військовою частиною 3077 зекономлено 8 628 054,00 грн бюджетних коштів (різниця між першим і другим Учасником). Основним предметом закупівлі є маршрутизатор типу Cisco C1121X-8P та маршрутизатор типу Cisco Catalyst 8200-1N-4T.
У складі тендерної пропозиції Учасником надано:
- офіційний лист від виробника Cisco, яким підтверджено офіційне походження засобу на території держави, гарантійні зобов’язання, технічна підтримка від виробника та відповідність вимогам Замовника;
гарантійний лист, що все обладнання, яке пропонується Учасником є новим в оригінальній упаковці виробника, та таким, що не було у використанні та не було відновленим;
гарантійний лист від Учасника, що обладнання виготовлено в країнах, на які не поширюються обмеження в торговельних відносинах по торгових міжнародних договорах уряду України;
гарантійний лист з підтвердженням зобов’язань, які виконає Учасник в межах цієї закупівлі на безоплатній основі, зокрема надати послуги у сфері інформаційних технологій з налаштування, та/або інших інформаційно-консультативних послуг з інформатизації необхідних для введення в експлуатацію обладнання, а саме:
- базове налаштування (мережеві налаштування, ліцензування, оновлення ПЗ, адміністративні налаштування);
- пошук та усунення несправностей в рамках впровадження;
- передача знань за впровадженими рішеннями;
- технічний, консультативний супровід протягом 3 місяців.
Також, у складі своєї пропозиції Учасник надав документи, які підтверджують наявність спеціалізації рівня Advanced Enterprise Networks Architecture Specialized та копії чинних сертифікатів інженерів.
Впровадження буде здійснюватися сертифікованими виробником Cisco 2 (двома) працівниками кваліфікованими спеціалістами з наявними діючими сертифікатами категорії CCNP Cisco Certified Network Professional Enterprise certificate) Андрієм Музиченком та Олександром Бондарем.
Тобто, Учасником виконано всі вимоги Замовника та надано найдешевшу ціну на товар. Підстав для відхилення пропозиції ТОВ «Амаінд» не було.
Враховуючи вищевикладене військовою частиною 3077 не було порушено вимог чинного законодавства України.
Додаток: копії комерційних пропозицій в 1 прим, на 5 арк., лише адресату.