-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Капітальний ремонт дороги по вул. Захисників Вітчизни в с. Іванковичі Обухівського району Київської області
Завершена
12 430 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 124 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 124 300.00 UAH
Номер:
aeeb9ac2ac424f2faebb3ebaff29af72
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 18:24 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.06.2025 № 222
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2025-04-02-010546-a 02.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору, установлено порушення пункту 19 Особливостей № 1178, в частинні оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР», ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» та ТОВ «СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю у відповідності до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, здійснити заходи щодо приведення умов Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2 до договору) та Плану фінансування робіт (Додаток 3 до договору) умовам Договору про закупівлю робіт від 27.05.2025 № 2705, з урахуванням укладання Замовником Додаткової угоди від 27.05.2025 № 1, а також здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.04.2025 № 0204-1, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.04.2025, тендерні пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР», ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» та ТОВ «СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА» (далі – Переможець), протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» від 28.04.2025 № 2804-1, протокол про відхилення тендерної пропозиції ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» від 07.05.2025 № 2804-1, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА», протокол щодо прийняття рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА» від 16.05.2025 № 16.05.2025 та повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт від 27.05.2025 № 2705, додаткову угоду від 27.05.2025 № 1, пояснення та документи надані Замовником 12.06.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом установлено, що Замовником протоколами від 28.04.2025 № 2804-1 та від 07.05.2025 № 2804-1 прийнято рішення про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» та ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ». Перевіркою підстав відхилення порушень не установлено.
Переможцем торгів визначено пропозицію учасника - ТОВ «СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА», з остаточною пропозицією 10 998 900,00 гривень.
Положеннями пункту 3 Особливостей № 1178, установлено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей.
Так, відповідно до частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII, установлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Разом з тим, відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі.
Натомість, аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 28.05.2025 оприлюднено Договір про закупівлю робіт від 27.05.2025 № 2705 та додатки до нього у форматі PDF, натомість, документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, та договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі Замовником не оприлюднено, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Крім того, відповідно до пункту 19 Особливостей № 1178, у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Моніторингом установлено, що 28.05.2025 в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено додаткову угоду від 27.05.2025 № 1, відповідно до якої Замовником внесено зміни до істотних умов договору про закупівлю робіт від 27.05.2025 № 2705, в частині продовження строку виконання робіт до 30.07.2025 (включно).
Натомість, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю в електронній системі закупівель Замовником не оприлюднено, чим, відповідно порушено вимоги пункту 19 Особливостей № 1178.
Разом з тим, моніторингом установлено, що невід’ємними частинами договору про закупівлю робіт від 27.05.2025 № 2705 є Календарний графік виконання робіт (Додаток 2) та План фінансування робіт (Додаток 3).
Однак, з огляду на зміни внесені додатковою угодою від 27.05.2025 № 1 до договору про закупівлю робіт від 27.05.2025 № 2705, в частині продовження строку виконання робіт до 30.07.2025 (включно), Замовником не викладено Календарний графік виконання робіт (Додаток 2) та План фінансування робіт (Додаток 3) у новій редакції.
Враховуючи викладене, орган державного фінансового контролю, керуючись положеннями частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII, 09.06.2025 через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із відповідним запитом щодо надання пояснень.
У відповідь на запит Замовником 12.06.2025 надано пояснення наступного змісту: «…Повідомляємо, що виявлена невідповідність між Календарним графіком виконання робіт та Планом фінансування робіт умовам основного договору зумовлена об’єктивними обставинами організаційного та процедурного характеру, що виникли під час проведення закупівлі…
…Для забезпечення точності та узгодженості всіх положень договору, а також уникнення будь-яких розбіжностей, Замовником було вжито заходів щодо додаткової перевірки, погодження та коригування Календарного графіку виконання робіт і Плану фінансування, що потребувало додаткового часу…».
Варто заначити, що пояснення надані Замовником не спростовують виявлених у ході моніторингу невідповідностей умов Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2 до договору) та Плану фінансування робіт (Додаток 3 до договору) умовам Договору про закупівлю робіт від 27.05.2025 № 2705, з урахуванням укладання Замовником Додаткової угоди від 27.05.2025 № 1 до Договору про закупівлю робіт від 27.05.2025 № 2705.
Період усунення порушень:
23.06.2025 16:38 - 08.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2025 16:38
Запити/Пояснення
Номер:
56b5db18555d41f8a6e7a1f3a57891e5
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
09.06.2025 17:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітальний ремонт дороги по вул. Захисників Вітчизни в с. Іванковичі Обухівського району Київської області, замовником якої є Виконавчий комітет Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-02-010546-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК, у разі наявності.
4. Надати пояснення щодо причин неоприлюднення Договору про закупівлю робіт від 27.05.2025 № 2705 у відповідності до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 та Закону № 922-VIII.
5. Надати пояснення щодо причин невідповідності умов Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2 до договору) та Плану фінансування робіт (Додаток 3 до договору) умовам Договору про закупівлю робіт від 27.05.2025 № 2705, з огляду на укладання Замовником Додаткової угоди від 27.05.2025 № 2705 до Договору про закупівлю робіт від 27.05.2025 № 2705.
6. Прошу надати документальне підтвердження внесення ТОВ «СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА» забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах визначених Замовником відповідно до пункту 5 Розділу 6 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
73cef5609d7947c19ebbff3fc0bbea5e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.06.2025 12:16
Опис:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
Щодо надання інформації та документів, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість:
Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення розміру витрат та його очікуваної вартості здійснено на підставі розробленої проєктної документації, що повною мірою враховує специфіку предмета закупівлі, а також на підставі експертного звіту, яким підтверджено відповідність проєктних рішень діючим нормативно-правовим актам, технічним стандартам та будівельним нормам.
Проєктна документація пройшла відповідну експертизу, за результатами якої отримано позитивний експертний висновок щодо кошторисної частини проєкту, що, своєю чергою, стало підставою для формування очікуваної вартості закупівлі.
До відповіді додаються копії:
проєктної документації (у частині, що стосується обґрунтування предмета закупівлі),
експертного звіту.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://feodosiivska-gromada.gov.ua/docs/1792620/
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК, у разі наявності.
Документи додаються
4. Надати пояснення щодо причин неоприлюднення Договору про закупівлю робіт від 27.05.2025 № 2705 у відповідності до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 та Закону № 922-VIII.
Замовником під час проведення процедури закупівлі було повністю дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі — Закон № 922), а також пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922, який передбачає обов’язок замовника оприлюднити договір про закупівлю протягом п’яти робочих днів з дня його укладення.
Водночас повідомляємо, що в межах розгляду тендерної пропозиції учасника були дотримані всі встановлені строки та процедури:
Розгляд тендерної пропозиції переможця тривав протягом п’яти робочих днів, відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922.
За результатами первинного розгляду учаснику було надано 24 години на усунення невідповідностей у пропозиції згідно з частиною 16 статті 29 Закону № 922.
Після усунення помилок та з урахуванням потреби у додатковій перевірці достовірності наданої інформації, строк розгляду пропозиції було подовжено відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель у період дії правового режиму воєнного стану» (далі — ПКМУ № 1178), що надає замовнику право забезпечити належний та обґрунтований підхід при прийнятті рішення про намір укласти договір.
Також наголосимо, що подовження строків укладення договору відбулася у зв’язку з необхідністю узгодження окремих положень між сторонами договору, що потребувало додаткового часу для юридичного та фінансового опрацювання.
З огляду на вищезазначене, укладення договору відбулося без порушення вимог законодавства, а його оприлюднення буде здійснено протягом трьох робочих днів з дати підписання, як це передбачено пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону № 922.
Таким чином, дії Замовника є повністю обґрунтованими, прозорими та відповідають нормам чинного законодавства України.
5.щодо причин невідповідності умов Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2 до договору) та Плану фінансування робіт (Додаток 3 до договору) умовам Договору про закупівлю робіт від 27.05.2025 № 2705
Повідомляємо, що виявлена невідповідність між Календарним графіком виконання робіт та Планом фінансування робіт умовам основного договору зумовлена об’єктивними обставинами організаційного та процедурного характеру, що виникли під час проведення закупівлі.
Зокрема:
У процесі визначення переможця процедури закупівлі та підготовки до укладення договору Замовником опрацьовувалась значна кількість документів, поданих кожним учасником, з метою перевірки їх достовірності, відповідності тендерній документації та вимогам чинного законодавства.
Особлива увага приділялася перевірці банківських гарантій, що потребувало додаткового часу для верифікації умов, строків дії, відповідності форм та контрагентів установленим критеріям, що є критично важливим для уникнення юридичних та фінансових ризиків.
Для забезпечення точності та узгодженості всіх положень договору, а також уникнення будь-яких розбіжностей, Замовником було вжито заходів щодо додаткової перевірки, погодження та коригування Календарного графіку виконання робіт і Плану фінансування, що потребувало додаткового часу.
З урахуванням зазначених чинників та з метою узгодження окремих умов між сторонами, було укладено Додаткову угоду від 27.05.2025 № 2705, яка уточнює положення основного договору та його додатків, не змінюючи суттєвих умов закупівлі та не суперечачи положенням Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII.
Таким чином, дії Замовника були спрямовані на забезпечення юридичної точності, фінансової відповідальності та дотримання принципів відкритості та прозорості, що є базовими у сфері публічних закупівель. Усі зміни були здійснені відповідно до законодавства та без порушення встановлених процедур і строків.
6. Прошу надати документальне підтвердження внесення ТОВ «СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА» забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах визначених Замовником відповідно до пункту 5 Розділу 6 тендерної документації.
документи додаються