-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо, Бензин А-95
Завершена
4 889 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 449.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 449.00 UAH
Номер:
01cced06586541faa0066faad0fc1d94
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-22-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2025 00:00
Період моніторингу:
22.04.2025 16:49 - 14.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2025 № 35-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 22.04.2025 № 35-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2025-04-02-010537-a 02.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства Комбінат комунальних підприємств Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.04.2025 №31, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.04.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КАРТ МАРКЕТ», протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 15.04.2025 №35, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.04.2025, договір від 25.04.2025 № 16-04/2025 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 25.04.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
02.05.2025 15:45 - 08.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2025 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
84b10b5c942b487ab5cfc0cc230b92e2
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
23.04.2025 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива, Бензин А-95 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-02-010537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
575dbe0055ac401db9279b89b90efb0d
Назва:
Відповідь на Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2025 12:14
Опис:
« На запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ від 23.04.2025 року за предметом закупівлі дизельного палива, бензину А - 95 за кодом ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти (далі - Закупівля), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-02-010537-a , Комунальне підприємство комбінат комунальних підприємств Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник) надає наступні пояснення. З метою формування актуальної очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником використана «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме: здійснено аналіз ринку, зокрема проаналізовано середньостатистичні ціни на бензин А-95 та дизельне паливо по Хмельницькій області на момент оголошення закупівлі. Також було використано загальнодоступну інформацію щодо цін на паливно-мастильні матеріали, яка міститься у відкритих джерелах, а саме – на офіційному сайті Міністерства фінансів України (по Хмельницькій області з урахуванням відсотку коливання ціни на ринку, посилання: https://index.minfin.com.ua/markets/fuel). Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі розроблені виходячи з основних виробничих показників на підставі наявної потреби для здійснення та забезпечення безперебійної роботи транспортних засобів комунального підприємства та для виконання покладених на нього функцій , а саме послуги з управління побутовими відходами на території Старокостянтинівської громади. При визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовник керується технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару. Моніторинг середніх цін додається