-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дидактичні матеріали
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Завершена
2 179 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 895.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 895.75 UAH
Номер:
94a7283f3c744d5c9bb1fb6629b3c9a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-10-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2025 00:00
Період моніторингу:
10.06.2025 17:52 - 02.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
09.06.2025 № 166
Дніпро
Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.06.2025 № 166
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2025-04-02-009444-a 02.04.2025 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків
В. о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не проводився.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання переможця процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності законодавству оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від «02» квітня 2025 р. б/н, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерної пропозицї учасника ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2", вимогу про усунення невідповідностей до 14 травня 2025 ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2", протокольне рішення уповноваженої особи від 23.04.2025 № 103 про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2", скаргу щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів номер скарги: UA-2025-04-02-009444-a.a1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7223-р/пк-пз від 06.05.2025 про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2", протокольне рішення уповноваженої особи про визначення учасника ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" переможцем Закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15 травня 2025, договір від 10.02.2025 №8А/25 на суму 2 100 000,00 гривень, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 16.06.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 11.06.2025.
Період усунення порушень:
19.06.2025 17:10 - 25.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2025 17:10
Запити/Пояснення
Номер:
2674d7a16b254b83a9aaa5dc072ef91e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.06.2025 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Дидактичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2025-04-02-009444-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Яким чином Замовник досліджував ринок аналогічних товарів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
909a07dfaba34eda96bb4415c20f15ea
Назва:
відповідь на звернення
Дата опублікування:
16.06.2025 17:00
Опис:
1.Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням фактичних обсягів потреби та моніторингу ринкових цін на даний вид товару шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників таких товарів, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах аналізу отриманої інформації на момент оголошення закупівлі.
2.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій».