- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
Начальне приладдя для оснащення кабінету предмета " Захист України" ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162110-9 Навчальне приладдя)
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                232 000.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 1% або 2 320.00 UAH
        мін. крок: 1% або 2 320.00 UAH
                    Номер:
                    f82f1e6110824b17b9595dc8790c027e
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2025-04-21-000043
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    21.04.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    21.04.2025 13:51 - 13.05.2025 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення не виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА  АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025	                                		                                                                                                   № 23-з
Ужгород
Про початок моніторингу 
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ: 
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника						         Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток 
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від   21.04.2025 №23-з 
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
	унікальний номер	дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу	
6	UA-2025-04-02-004048-a	02.04.2025	виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 01.04.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план ВІДДІЛУ ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ КАМ’ЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРЕГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.04.2025 року; тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «КРАВЧЕНКО КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА» (далі – ФОП «КРАВЧЕНКО КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «КРАВЧЕНКО КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА» від 15.04.2025; повідомлення про намір укласти договір від 15.04.2025; договір про закупівлю товарів від 28.04.2025 року №28; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 21 та 22 квітня 2025 року.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    05.05.2025 14:06 - 09.05.2025 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    05.05.2025 14:06
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    a41cb2da4199430b8f48b54a2a277c84
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит замовнику на пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    21.04.2025 14:01
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    25.04.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Начальне приладдя для оснащення кабінету предмета " Захист України" ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162110-9 Навчальне приладдя)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-02-004048-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
         Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання 
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
                
                        
                    Номер:
                    276eb7a36c9a46f5aaaa14ed4b891bd2
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    23.04.2025 09:36
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У відповідь на запит від 21.04.2025 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Начальне приладдя для оснащення кабінету предмета " Захист України" ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162110-9 Навчальне приладдя) (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-04-02-004048-a) повідомляємо наступне:
1)	Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням положень Примірної методикии визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 №275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін (порівняння загальнодоступних ринкових цін) та на підставі отриманих комерційних пропозицій. Розмір витрат було визначено відповідно до затвердженого кошторису ВІДДІЛУ ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ КАМ’ЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРЕГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ на 2025 рік та за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету).
2)	Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сторінці власного веб-сайту. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266): https://kam-rada.gov.ua/dlja-gromadjan/osvita/publichni-zakupivli.html
( https://kam-rada.gov.ua/dlja-gromadjan/osvita.html )
Додатки:
1. Комерційні пропозиції
                
                        
                    Номер:
                    0509d34a64154c6497ce5cf5880248c8
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит замовнику на пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    22.04.2025 16:34
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    26.04.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Начальне приладдя для оснащення кабінету предмета " Захист України" ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162110-9 Навчальне приладдя)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-02-004048-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
	1. Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
	Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання 
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
                
                        
                    Номер:
                    19de117b96e84181bf4083a2d97b5f64
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    23.04.2025 15:28
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    1. Щодо фінансування закупівлі.
Відповідно до річного плану закупівель (Опубліковано: 02 квітня 2025 10:31), Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України. Реалізація заходів за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету). 
Зазначені кошти не мають відношення до виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. 
Додаток. Розпорядження
                
                        