• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Теплова енергія

Завершена

347 019.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 735.10 UAH
Номер: 0d9462ea8ec9446fae10579d6df80f54
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-15-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.02.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.02.2019 15:32 - 12.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.02.2019 № 34 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.02.2019 № 34 Перелік процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2019-01-29-001958-b 29.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 2 UA-2019-01-31-001088-c 31.01.2019 Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 3 UA-2018-09-06-001047-a 06.09.2018 Вілліл освіти виконкому Жовтоводської місцевої ради дані автоматичних індикаторів ризиків 4 UA-2018-11-16-000391-с 16.11.2018 Державна установа «Дніпропетровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» дані автоматичних індикаторів ризиків 5 UA-2018-11-16-001966-а 16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ дані автоматичних індикаторів ризиків 6 UA-2018-11-16-002106-а 16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ дані автоматичних індикаторів ризиків 7 UA-2018-11-16-001891-а 16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ дані автоматичних індикаторів ризиків 8 UA-2019-01-15-001182-с 15.01.2019 Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 9 UA-2019-02-08-000777-а 08.02.2019 Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 10 UA-2019-02-05-002995-b 05.02.2019 Комунальний заклад «Дніпровська міська клінічна лікарня №9» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 11 UA-2017-12-01-004072-с 01.12.2017 Комунальний заклад освіти «Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Перлина» Дніпропетровської обласної ради дані автоматичних індикаторів ризиків 12 UA-2018-11-12-002213-a 12.11.2018 Виконавчий комітет Вербківської сільської ради дані автоматичних індикаторів ризиків 13 UA-2018-11-12-002252-а 12.11.2018 Виконавчий комітет Вербківської сільської ради дані автоматичних індикаторів ризиків 14 UA-2018-09-04-001052-а 04.09.2018 Відділ освіти Саксаганської сільської ради П'ятихатського району Дніпропетровської області дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, novobranec1204@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Аналізом своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 21.09.2018, договір укладено 22.10.2018. Відповідно до частини 2 статті 32 Закону про закупівлю, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Водночас, в порушення частини 2 статті 32 Закону про закупівлі Замовник у термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, уклав з ПП «Вектор – Енергосервісна компанія» договір від 22.10.2018 № 2018/02-10-Т. Враховуючи вищевикладене, замовником порушено частину 2 статті 32 Закону про закупівлі. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі, питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, питання відповідності тендерної пропозиції ПП «Вектор – Енергосервісна компанія» умовам тендерної документації порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час укладання договору встановлено недотримання норм статті 32 Закону про закупівлі. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 26 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадіях планування закупівлі, оприлюднення інформації про її проведення, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену головою тендерного комітету Відділу освіти Саксаганської сільської ради П'ятихатського району Дніпропетровської області від 04.09.2018, тендерну пропозицію ПП «Вектор – Енергосервісна компанія», реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 21.09.2018, договір від 22.10.2018 №2018/02-10-Т, пояснення замовника, отримані через електрону систему закупівель від 21.02.2019.
Період усунення порушень: 26.02.2019 13:53 - 14.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 26.02.2019 13:53

Запити/Пояснення