• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей

Місцезнаходження замовника - с. Байківці, вул. Січових Стрільців 43; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації.

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер: 7052b0211599474fb51c0279a86c8584
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-03-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 03.06.2025 15:45 - 25.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.06.2025 № 51-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 03.06.2025 №51-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2025-04-02-003701-a від 02.04.2025 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 930-83-94, a.y.matychak@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО-САМБІР» встановлено порушення вимог частини першої статті 5 Закону, підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій ТзОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ», ФОП Ковальчук С.В., своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 05.05.2025 №0505/01 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.04.2025 №0204/01т, тендерну документацію із змінами, від 04.04.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» (далі – ТзОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ»), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Ковальчук Світлани Вікторівни (далі – ФОП Ковальчук С.В.), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-САМБІР» (далі - ТОВ «ЕКО-САМБІР»), вимоги про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 16.04.2025 №1604/01п, від 22.04.2025 №2204/01в, від 25.04.2025 №2504/01п, повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025, договір від 05.05.2025 №0505/01, пояснення (із долученими документами) Замовника від 09.06.2025, від 10.06.2025, від 13.06.2025 та від 19.06.2025 отримані через електронну систему закупівель. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО-САМБІР» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Згідно додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, замовником, окрім іншого, зазначено вимоги до укриття, а саме, відповідно до пунктів: «…1.7. приміщення, призначені для укриття, мають примусову вентиляцію; 2. З метою забезпечення нормальних умов життєдіяльності осіб в укритті дитячого оздоровчого табору, воно підлягає забезпеченню необхідним майном, інвентарем, засобами та матеріалами (далі – обладнання): 2.4. резервним штучним освітленням (електричними ліхтарями, свічками тощо) та електроживленням». Учасником закупівлі ТОВ «ЕКО-САМБІР» у складі пропозиції окрім іншого подано акт оцінки об’єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання для укриття населення як найпростіше укриття від 20.12.2024 (далі – акт оцінки об’єкта). У акті оцінки об’єкта вказано, що за результатами проведеного огляду встановлено: 1. Загальна характеристика об’єкта (споруди, будівлі, приміщення) Найпростіше укриття, вбудоване в будівлю відпочинкового комплексу «Saltzbork» Львівська область, Самбірський район, селище Стара Сіль, вулиця хутір Папрочизна, 8, 8Г-1; 4.Стан системи вентиляції: не передбачено проектом; 8. Стан системи електропостачання та електроосвітлення: наявна від міської мережі. Отже, наявне у ТОВ «ЕКО-САМБІР» приміщення, призначене для укриття не відповідає вимогам пунктів 1.7 та 2.4. додатку 2 до тендерної документації, а саме не обладнане: - примусовою вентиляцією; - резервним штучним освітленням (електричними ліхтарями, свічками тощо) та електроживленням. Під час моніторингу процедури закупівлі Замовнику надано запит щодо перевірки пропозиції ТОВ «ЕКО-САМБІР» на відповідність вимогам пунктів 1.7 та 2.4. додатку 2 до тендерної документації. Замовник у відповіді від 10.06.2025 вказав: « … При проведенні закупівлі за предметом Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей, Замовник у тендерній документації не встановлював окремих вимог щодо надання додаткових документів щодо укриття. Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ 1.1.1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та фотоматеріали.pdf, яким підтвердив наявність укриття згідно вимог Замовника. Учасник несе персональну відповідальність за достовірність інформації, яку він подає у складі тендерної пропозиції. Проте, Учасником додатково завантажено документ акт оцінки об’єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання для укриття населення як найпростіше укриття від 20.12.2024 (далі – акт оцінки об’єкта), який не вимагався Замовником у складі тендерної документації. Зазначимо, що відповідно до п.1 Розділу 1 Тендерної документації: Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу….. ….Тому в Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО-САМБІР». При цьому необхідно зазначити, що згідно протоколу щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 16.04.2025 №1604/01/п Замовником відхилено пропозицію ТОВ «Соколята Буковель» та зазначено: «Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: Інформація про технічні якісні і кількісні характеристики. pdf відповідно Додатку 2 тендерної документації та акт укриття. pdf в якому міститься інформація про те, що укриття знаходиться в підвальному приміщенні будівлі готелю «Бурштин» на відстані 230м від будівлі ТзОВ «Соколята Буковель», що не відповідає пп.1.2. п.1 Додатку2.». Опрацюванням поданої у складі пропозиції учасником ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 08.04.2025 №05/26 та акту огляду об’єкта (підвального приміщення будівлі SPA Resort F&B готелю «Бурштин») щодо можливості його використання для укриття відвідувачів та працівників табору ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» як найпростіше укриття (далі - акт огляду об’єкта) встановлено, що інформація про те, що укриття знаходиться в підвальному приміщенні будівлі готелю «Бурштин» на відстані 230 м від будівлі ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» міститься лише у акті огляду об’єкта. Отже, Замовником відхилена пропозиція ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» на підставі опрацювання інформації зазначеної у акті огляду об’єкта. Під час моніторингу процедури закупівлі замовнику надано запит чому при розгляді пропозиції ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» аналізувався поданий у складі пропозиції акт огляду об’єкта та на підставі інформації зазначеної у ньому відхилено цього учасника, а при розгляді пропозиції ТОВ «ЕКО-САМБІР» акт оцінки об’єкта не аналізувався. Замовник у відповіді від 13.06.2025 вказав: « … Оцінка аналіз тендерної пропозиції та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» здійснювались іншою уповноваженою особою, яка на той час виконувала обов’язки уповноваженої особи, про що свідчить протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою. Уповноважена особа ретельно перевірила тендерну пропозицію ТОВ «ЕКО-САМБІР» на відповідність вимогам замовника щодо закупівлі, проте, скориставшись своїм правом, не перевіряла додатково завантажені документи, які не вимагались тендерною документацією, що не є порушенням Закону та принципів здійснення закупівлі». При цьому необхідно наголосити, що згідно частини першої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Однак Замовником недотримано вимог частини першої статті 5 Закону, та на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕКО-САМБІР» умови якої (в частині наявного укриття) не відповідають умовам технічної специфікації, додатку 2 тендерної документації.
Період усунення порушень: 19.06.2025 17:26 - 04.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2025 17:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунені шляхом розірвання договору від 05.05.2025 №0505/01
Дата публікації звіту: 23.06.2025 14:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 23.06.2025 15:46

Запити/Пояснення