-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей
Місцезнаходження замовника - с. Байківці, вул. Січових Стрільців 43; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації.
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер:
7052b0211599474fb51c0279a86c8584
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-03-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2025 00:00
Період моніторингу:
03.06.2025 15:45 - 25.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2025 № 51-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 03.06.2025 №51-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2025-04-02-003701-a від 02.04.2025 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО-САМБІР» встановлено порушення вимог частини першої статті 5 Закону, підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій ТзОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ», ФОП Ковальчук С.В., своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 05.05.2025 №0505/01 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.04.2025 №0204/01т, тендерну документацію із змінами, від 04.04.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» (далі – ТзОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ»), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Ковальчук Світлани Вікторівни (далі – ФОП Ковальчук С.В.), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-САМБІР» (далі - ТОВ «ЕКО-САМБІР»), вимоги про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 16.04.2025 №1604/01п, від 22.04.2025 №2204/01в, від 25.04.2025 №2504/01п, повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025, договір від 05.05.2025 №0505/01, пояснення (із долученими документами) Замовника від 09.06.2025, від 10.06.2025, від 13.06.2025 та від 19.06.2025 отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО-САМБІР» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Згідно додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, замовником, окрім іншого, зазначено вимоги до укриття, а саме, відповідно до пунктів:
«…1.7. приміщення, призначені для укриття, мають примусову вентиляцію;
2. З метою забезпечення нормальних умов життєдіяльності осіб в укритті дитячого оздоровчого табору, воно підлягає забезпеченню необхідним майном, інвентарем, засобами та матеріалами (далі – обладнання):
2.4. резервним штучним освітленням (електричними ліхтарями, свічками тощо) та електроживленням».
Учасником закупівлі ТОВ «ЕКО-САМБІР» у складі пропозиції окрім іншого подано акт оцінки об’єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання для укриття населення як найпростіше укриття від 20.12.2024 (далі – акт оцінки об’єкта). У акті оцінки об’єкта вказано, що за результатами проведеного огляду встановлено:
1. Загальна характеристика об’єкта (споруди, будівлі, приміщення) Найпростіше укриття, вбудоване в будівлю відпочинкового комплексу «Saltzbork» Львівська область, Самбірський район, селище Стара Сіль, вулиця хутір Папрочизна, 8, 8Г-1;
4.Стан системи вентиляції: не передбачено проектом;
8. Стан системи електропостачання та електроосвітлення: наявна від міської мережі.
Отже, наявне у ТОВ «ЕКО-САМБІР» приміщення, призначене для укриття не відповідає вимогам пунктів 1.7 та 2.4. додатку 2 до тендерної документації, а саме не обладнане:
- примусовою вентиляцією;
- резервним штучним освітленням (електричними ліхтарями, свічками тощо) та електроживленням.
Під час моніторингу процедури закупівлі Замовнику надано запит щодо перевірки пропозиції ТОВ «ЕКО-САМБІР» на відповідність вимогам пунктів 1.7 та 2.4. додатку 2 до тендерної документації.
Замовник у відповіді від 10.06.2025 вказав: « … При проведенні закупівлі за предметом Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей, Замовник у тендерній документації не встановлював окремих вимог щодо надання додаткових документів щодо укриття. Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ 1.1.1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та фотоматеріали.pdf, яким підтвердив наявність укриття згідно вимог Замовника.
Учасник несе персональну відповідальність за достовірність інформації, яку він подає у складі тендерної пропозиції.
Проте, Учасником додатково завантажено документ акт оцінки об’єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання для укриття населення як найпростіше укриття від 20.12.2024 (далі – акт оцінки об’єкта), який не вимагався Замовником у складі тендерної документації.
Зазначимо, що відповідно до п.1 Розділу 1 Тендерної документації: Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу…..
….Тому в Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО-САМБІР».
При цьому необхідно зазначити, що згідно протоколу щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 16.04.2025 №1604/01/п Замовником відхилено пропозицію ТОВ «Соколята Буковель» та зазначено: «Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: Інформація про технічні якісні і кількісні характеристики. pdf відповідно Додатку 2 тендерної документації та акт укриття. pdf в якому міститься інформація про те, що укриття знаходиться в підвальному приміщенні будівлі готелю «Бурштин» на відстані 230м від будівлі ТзОВ «Соколята Буковель», що не відповідає пп.1.2. п.1 Додатку2.».
Опрацюванням поданої у складі пропозиції учасником ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 08.04.2025 №05/26 та акту огляду об’єкта (підвального приміщення будівлі SPA Resort F&B готелю «Бурштин») щодо можливості його використання для укриття відвідувачів та працівників табору ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» як найпростіше укриття (далі - акт огляду об’єкта) встановлено, що інформація про те, що укриття знаходиться в підвальному приміщенні будівлі готелю «Бурштин» на відстані 230 м від будівлі ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» міститься лише у акті огляду об’єкта.
Отже, Замовником відхилена пропозиція ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» на підставі опрацювання інформації зазначеної у акті огляду об’єкта.
Під час моніторингу процедури закупівлі замовнику надано запит чому при розгляді пропозиції ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» аналізувався поданий у складі пропозиції акт огляду об’єкта та на підставі інформації зазначеної у ньому відхилено цього учасника, а при розгляді пропозиції ТОВ «ЕКО-САМБІР» акт оцінки об’єкта не аналізувався.
Замовник у відповіді від 13.06.2025 вказав: « … Оцінка аналіз тендерної пропозиції та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» здійснювались іншою уповноваженою особою, яка на той час виконувала обов’язки уповноваженої особи, про що свідчить протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою.
Уповноважена особа ретельно перевірила тендерну пропозицію ТОВ «ЕКО-САМБІР» на відповідність вимогам замовника щодо закупівлі, проте, скориставшись своїм правом, не перевіряла додатково завантажені документи, які не вимагались тендерною документацією, що не є порушенням Закону та принципів здійснення закупівлі».
При цьому необхідно наголосити, що згідно частини першої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Однак Замовником недотримано вимог частини першої статті 5 Закону, та на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕКО-САМБІР» умови якої (в частині наявного укриття) не відповідають умовам технічної специфікації, додатку 2 тендерної документації.
Період усунення порушень:
19.06.2025 17:26 - 04.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2025 17:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунені шляхом розірвання договору від 05.05.2025 №0505/01
Дата публікації звіту:
23.06.2025 14:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
23.06.2025 15:46
Запити/Пояснення
Номер:
7e51b739f52f447891a35d52611c2f49
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.06.2025 09:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-02-003701-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5d60ec7057654daa936eae63f43b3363
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
09.06.2025 13:54
Опис:
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2025-06-03-000045 закупівлі «Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей» від 03.06.2025 року.
Відповідно до наказу від 03.06.2025 № 51-з УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей», № оголошення UA-2025-04-02-003701-a
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 04.06.2025р.
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Байковецька сільська рада Тернопільського району Тернопільської області надає пояснення на запит Держаудитслужби у ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Організація оздоровлення та відпочинку дітей є частиною соціально адаптаційної роботи з дітьми та здійснюється з метою зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей, покращення психоемоційного стану дитини, її всебічного розвитку, набуття впевнених навичок самообслуговування та соціалізації серед однолітків. Участь в оздоровчих та відпочинкових змінах дає змогу дітям краще орієнтуватися в соціумі, взаємодіяти, дотримуватися режиму дня, налагоджувати комунікації з однолітками та дорослими, успішно справлятися з труднощами у безпечному середовищі. Завданням є забезпечення оздоровленням та відпочинком дітей відповідно до державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей. Оздоровлення та відпочинок здійснюється відповідно до законів України від 04.09.2008 № 375-VI «Про оздоровлення та відпочинок дітей», від 26.04.2001 № 2402-III «Про охорону дитинства», від 22.06.2000 № 1841-III «Про позашкільну освіту»; наказу Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 13.08.2009 № 2881 «Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей», що визначають основні засади державної політики у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, повноваження органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, правові, фінансові та організаційні засади утворення і діяльності дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, права, обов'язки та відповідальність усіх учасників процесу.
Рішенням сесії Байковецької сільської ради від 17.12.2020 №8/2/3 (зі змінами) затверджено Програму оздоровлення та відпочинку дітей Байковецької сільської ради на 2021-2025 роки та Рішенням сесії Байковецької сільської ради від 19.12.2024р №8/59/22 затверджено заходи на 2025 рік до Програми оздоровлення та відпочинку дітей Байковецької сільської ради на 2021-2025 роки (зі змінами).
Закупівля путівок здійснювалась для оздоровлення та відпочинок дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, а саме:
1. діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування;
2. діти осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-24 частини першої статті 6 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";
3. діти, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів, а також діти загиблих (померлих) осіб, визначених у частині першій статті 10-1Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";
4. діти, один з батьків яких є військовослужбовцем та бере участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України після 24.02.2022 року;
5. діти, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту;
6. діти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи;
7. діти, які проживають у населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення;
8. рідні діти батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї;
9. діти, взяті на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах;
10. діти з інвалідністю та ін.;
При формуванні технічних і якісних характеристик з надання послуг з оздоровлення та відпочинку виставлялись вимоги до закладу з оздоровлення та відпочинку, який повинен забезпечувати повну безпеку для життя і здоров'я дітей, дотримання вимог санітарного законодавства, правил протипожежної безпеки, дотримання заходів з профілактики травматизму і попередження нещасних випадків відповідно до законодавства України; захист від будь-яких форм дискримінації, експлуатації, насильства з боку педагогічних та інших працівників дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, пропаганди релігійних конфесій. Що включає: природні умови розташування табору, розміри земельної ділянки закладу, наявність умов для купання, умови проживання, побутові умови, нормативи матеріально-технічного забезпечення санітарно-технічного обладнання, умови харчування, медичне забезпечення, проведення ігор та занять, спрямованих на здобуття умінь і навичок соціальної адаптації та життєстійкості, організація культурно - освітніх заходів, наявність спортивних споруд в безпечному робочому стані, інформаційні послуги, безпека - вимоги пожежної безпеки, укомплектованість професійними кадрами – наявність кваліфікованих спеціалістів, охорона об’єкту.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлі: Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей, здійснювалося із врахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме пункту 3 «Аналіз ринку».
Здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах оздоровчих закладів, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках (відповідні підтверджуючі документи додаються)
Очікувана вартість закупівлі визначена на основі порівняння ринкових цін на путівки на відпочинок та оздоровлення дітей та послуги з відпочинку та оздоровлення дітей на 2025р., до очікуваної вартості також включено вартість перевезення з с. Байківці Тернопільського району, Тернопільської області до оздоровчого закладу та у зворотному напрямку.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 р. (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів», Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області:
https://rada.info/upload/users_files/04394846/f91a782d5e39da4ec658de0dfe0e6e20.pdf
https://bsr1653.gov.ua/publichni-zakupivli-12-00-01-03-03-2023/
Номер:
e02fb62077604f2db5799238eb0f5de4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.06.2025 17:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-02-003701-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Згідно додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовником окрім іншого зазначено, вимоги до укриття, а саме:
1.7. приміщення, призначені для укриття, мають примусову вентиляцію;
2. З метою забезпечення нормальних умов життєдіяльності осіб в укритті дитячого оздоровчого табору, воно підлягає забезпеченню необхідним майном, інвентарем, засобами та матеріалами (далі – обладнання):
2.4. резервним штучним освітленням (електричними ліхтарями, свічками тощо) та електроживленням.
Учасником закупівлі ТОВ «ЕКО-САМБІР» у складі пропозиції подано акт оцінки об’єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання для укриття населення як найпростіше укриття від 20.12.2024 (далі – акт оцінки об’єкта). У акті оцінки об’єкта вказано, що за результатами проведеного огляду встановлено:
1. Загальна характеристика об’єкта (споруди, будівлі, приміщення) Найпростіше укриття, вбудоване в будівлю відпочинкового комплексу «Saltzbork» Львівська область, Самбірський район, селище Стара Сіль, вулиця хутір Папрочизна, 8, 8Г-1;
4.Стан системи вентиляції: не передбачено проектом;
8. Стан системи електропостачання та електроосвітлення: наявна від міської мережі.
Отже, наявне у ТОВ «ЕКО-САМБІР» приміщення, призначене для укриття не відповідає вимогам пунктів 1.7 та 2.4. додатку 2 до тендерної документації, а саме не обладнане:
- примусовою вентиляцією;
- резервним штучним освітленням (електричними ліхтарями, свічками тощо) та електроживленням.
У зв’язку з вищевикладеним прошу зазначити, яким чином перевірялася пропозиція ТОВ «ЕКО-САМБІР» в частині її відповідності пунктам 1.7 та 2.4. додатку 2 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b5d70d1b7f774497b13ae671618159a3
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
10.06.2025 16:35
Опис:
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2025-06-03-000045 закупівлі «Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей» від 03.06.2025 року.
Відповідно до наказу від 03.06.2025 № 51-з УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей», № оголошення UA-2025-04-02-003701-a
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 05.06.2025р.
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Байковецька сільська рада Тернопільського району Тернопільської області надає пояснення на запит Держаудитслужби у ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), зокрема, встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 цього Закону.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Закон не містить прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
При проведенні закупівлі за предметом Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей, Замовник у тендерній документації не встановлював окремих вимог щодо надання додаткових документів щодо укриття.
Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ 1.1.1Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та фотоматеріали.pdf, яким підтвердив наявність укриття згідно вимог Замовника.
Учасник несе персональну відповідальність за достовірність інформації, яку він подає у складі тендерної пропозиції.
Проте, Учасником додатково завантажено документ акт оцінки об’єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання для укриття населення як найпростіше укриття від 20.12.2024 (далі – акт оцінки об’єкта), який не вимагався Замовником у складі тендерної документації.
Зазначимо, що Відповідно до п.1 Розділу 1 Тендерної документації: Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції чітко викладені в п. 44 Особливостей та в п.3 Розділу 5 Тендерної документації. Тому в Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО-САМБІР».
Замовник ретельно перевірив тендерну пропозицію ТОВ «ЕКО-САМБІР» на відповідність вимогам замовника щодо закупівлі, проте, скориставшись своїм правом, не перевіряв додатково завантажені документи, які не вимагались тендерною документацією.
Подання учасником додаткової інформації у складі тендерної пропозиції не є підставою для його відхилення замовником.
Номер:
657dbc001b3140519625e8c61374a7fc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.06.2025 11:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-02-003701-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Згідно протоколу щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 16.04.2025 №1604/01/п замовником відхилена пропозиція ТОВ «Соколята Буковель» та зазначено: «Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: Інформація про технічні якісні і кількісні характеристики. pdf відповідно Додатку 2 тендерної документації та акт укриття. pdf в якому міститься інформація про те, що укриття знаходиться в підвальному приміщенні будівлі готелю «Бурштин» на відстані 230м від будівлі ТзОВ «Соколята Буковель», що не відповідає пп.1.2. п.1 Додатку2.».
Опрацюванням поданої у складі пропозиції учасником ТОВ «Соколята Буковель» інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 08.04.2025 №05/26 та акту огляду об’єкта (підвального приміщення будівлі SPA Resort F&B готелю «Бурштин») щодо можливості його використання для укриття відвідувачів та працівників табору ТОВ «Соколята Буковель» як найпростіше укриття (далі - акт огляду об’єкта) встановлено, що інформація про те, що укриття знаходиться в підвальному приміщенні будівлі готелю «Бурштин» на відстані 230 м від будівлі ТОВ «Соколята Буковель» міститься лише у акті огляду об’єкта.
Отже, Замовником відхилена пропозиція ТОВ «Соколята Буковель» на підставі опрацювання інформації зазначеної у акті огляду об’єкта.
Згідно додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, замовником, окрім іншого, зазначено вимоги до укриття, а саме, відповідно до пунктів:
«…1.7. приміщення, призначені для укриття, мають примусову вентиляцію;
2. З метою забезпечення нормальних умов життєдіяльності осіб в укритті дитячого оздоровчого табору, воно підлягає забезпеченню необхідним майном, інвентарем, засобами та матеріалами (далі – обладнання):
2.4. резервним штучним освітленням (електричними ліхтарями, свічками тощо) та електроживленням».
Учасником закупівлі ТОВ «ЕКО-САМБІР» у складі пропозиції подано акт оцінки об’єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання для укриття населення як найпростіше укриття від 20.12.2024 (далі – акт оцінки об’єкта). У акті оцінки об’єкта вказано, що за результатами проведеного огляду встановлено:
1. Загальна характеристика об’єкта (споруди, будівлі, приміщення) Найпростіше укриття, вбудоване в будівлю відпочинкового комплексу «Saltzbork» Львівська область, Самбірський район, селище Стара Сіль, вулиця хутір Папрочизна, 8, 8Г-1;
4.Стан системи вентиляції: не передбачено проектом;
8. Стан системи електропостачання та електроосвітлення: наявна від міської мережі.
Отже, наявне у ТОВ «ЕКО-САМБІР» приміщення, призначене для укриття не відповідає вимогам пунктів 1.7 та 2.4. додатку 2 до тендерної документації, а саме не обладнане:
- примусовою вентиляцією;
- резервним штучним освітленням (електричними ліхтарями, свічками тощо) та електроживленням.
Під час моніторингу процедури закупівлі замовнику надано запит яким чином перевірялася пропозиція ТОВ «ЕКО-САМБІР» в частині її відповідності пунктам 1.7 та 2.4. додатку 2 до тендерної документації.
Замовник у відповіді від 10.03.2025 вказав: « … При проведенні закупівлі за предметом Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей, Замовник у тендерній документації не встановлював окремих вимог щодо надання додаткових документів щодо укриття. Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ 1.1.1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та фотоматеріали.pdf, яким підтвердив наявність укриття згідно вимог Замовника.
Учасник несе персональну відповідальність за достовірність інформації, яку він подає у складі тендерної пропозиції.
Проте, Учасником додатково завантажено документ акт оцінки об’єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання для укриття населення як найпростіше укриття від 20.12.2024 (далі – акт оцінки об’єкта), який не вимагався Замовником у складі тендерної документації.
Зазначимо, що Відповідно до п.1 Розділу 1 Тендерної документації: Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу…..
….Тому в Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО-САМБІР».
Необхідно наголосити, що згідно частини першої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку із вищевикладеним, прошу надати інформацію :
- чому при розгляді пропозиції ТОВ «Соколята Буковель» аналізувався поданий у складі пропозиції акт огляду об’єкта та на підставі інформації зазначеної у ньому відхилено цього учасника, а при розгляді пропозиції ТОВ «ЕКО-САМБІР» акт оцінки об’єкта не аналізувався ?
- чи дотримався замовник вищевказаних принципів при відхиленні пропозиції ТОВ «Соколята Буковель» та обрання переможцем пропозиції ТОВ «ЕКО-САМБІР»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e8c7a4b8e90e4557b847aff92a7fc821
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
13.06.2025 16:56
Опис:
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2025-06-03-000045 закупівлі «Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей» від 03.06.2025 року.
Відповідно до наказу від 03.06.2025 № 51-з УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей», № оголошення UA-2025-04-02-003701-a
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 11.06.2025р.
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Байковецька сільська рада Тернопільського району Тернопільської області надає пояснення на запит Держаудитслужби у ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Замовник при проведенні закупівель неухильно дотримується Закону, з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також принципів здійснення закупівель: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Метою здійснення закупівлі «Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей» є, насамперед, забезпечення оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, а саме:
1. діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування;
2. діти осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-24 частини першої статті 6 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";
3. діти, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів, а також діти загиблих (померлих) осіб, визначених у частині першій статті 10-1Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";
4. діти, один з батьків яких є військовослужбовцем та бере участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України після 24.02.2022 року;
5. діти, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту;
6. діти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи;
7. діти, які проживають у населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення;
8. рідні діти батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї;
9. діти, взяті на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах;
10. діти з інвалідністю та ін.;
Оцінка аналіз тендерної пропозиції та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ" здійснювались іншою уповноваженою особою, на яка на той час виконувала обов’язки уповноваженої особи, про що свідчить протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою.
Уповноважена особа ретельно перевірила тендерну пропозицію ТОВ «ЕКО-САМБІР» на відповідність вимогам замовника щодо закупівлі, проте, скориставшись своїм правом, не перевіряла додатково завантажені документи, які не вимагались тендерною документацією, що не є порушенням Закону та принципів здійснення закупівлі.
Зазначимо, що Відповідно до п.1 Розділу 1 Тендерної документації: Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Подання учасником додаткової інформації у складі тендерної пропозиції не є підставою для його відхилення замовником.
Номер:
141d9b6c99fe4844bc312a138cc08c1b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.06.2025 11:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-02-003701-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
За результатами проведеної закупівлі між Замовником та ТОВ «ЕКО-САМБІР» укладено договір від 05.05.2025 №0505/01 (далі - договір).
Згідно пункту 1.5 договору строк надання послуг відпочинку дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку: з 10.06.2025 до 31.08.2025 року, тривалістю 14 календарних днів.
Згідно пункту 9.1.договору Договір набирає чинності з дати його укладення (підписання) сторонами та скріплення печатками і діє по 31 грудня 2025 року, а в частині виконання зобов'язань діє до повного їх виконання Сторонами.
У зв’язку з вищевикладеним, надайте інформацію щодо стану виконання договору станом на дату надання відповіді ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
467c6d94c1f84565b1b40c50d24d3ff1
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
19.06.2025 15:37
Опис:
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2025-06-03-000045 закупівлі «Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей» від 03.06.2025 року.
Відповідно до наказу від 03.06.2025 № 51-з УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Путівки для оздоровлення та відпочинку дітей», № оголошення UA-2025-04-02-003701-a
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 16.06.2025р.
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Байковецька сільська рада Тернопільського району Тернопільської області надає пояснення на запит Держаудитслужби у ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
На дату надання відповіді умови договору виконані частково.