-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень Дитячої школи мистецтв № 5 ім. Льва Венедиктова за адресою: м. Київ, вул. Героїв полку «Азов», 11-в, код закупівлі згідно з класифікатором CPV ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні
Відповідно додатків до ТД
Завершена
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Номер:
c0eeddd4d0a245ac9c8c98901d07eb20
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-06-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
06.05.2025 11:54 - 28.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.05.2025 № 188
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-04-02-003254-a 02.04.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення пунктів 3 та 28 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо приведення умов Договору підряду від 23.04.2025 № 5-ПРП у відповідність вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та оприлюднити договір про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.04.2025 року № 38 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.04.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 11.04.2025 № 43 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.04.2025, договір підряду від 23.04.2025 № 5-ПРП, пояснення та документи, надані Замовником від 07.05.2025 та від 22.05.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН» з ціновою пропозицією 4 927 849,20 гривень.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей.
Відповідно до підпункту першого пункту 44 Особливостей № 1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
При цьому, відповідно до розділу 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V тендерної документації, Замовником, не враховано зміни, внесені до пункту 44 Особливостей № 1178, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі, чим, відповідно, не дотримано вимоги пункту 3, 28 та 44 Особливостей № 1178.
Разом з тим, відповідно до пункту 17 Особливостей № 1178, установлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Так, відповідно до частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, установлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
При цьому, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Поруч з тим, відповідно до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі.
Водночас під час публікації Договору Замовник не оприлюднив інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси («Інформація про ціни на матеріальні ресурси») а також договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 та частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
27.05.2025 15:04 - 11.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2025 15:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо отриманого висновку про наявність або відсутність порушень законодавства при проведенні моніторингу UA-M-2025-05-06-000001 від 27.05.2025, Відділ культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації визнає не доопрацювання уповноваженою особою вказаних вами документів в частині оприлюднення інформації про закупівлю пункту 10 частини першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону № 922-VIII. У подальшому, уповноважена особа не допускатиме порушення оприлюднення інформації про закупівлю. Всі зауваження прийняти до виконання.
Також, надаємо всі документи, для приведення умов Договору підряду від 23.04.2025 № 5-ПРП у відповідність вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII шляхом оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Дата публікації звіту:
29.05.2025 15:41
Запити/Пояснення
Номер:
6be043c8f7444666979ecb7927d71a13
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
07.05.2025 10:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є Поточний ремонт приміщень Дитячої школи мистецтв № 5 ім. Льва Венедиктова за адресою: м. Київ, вул. Героїв полку «Азов», 11-в, код закупівлі згідно з класифікатором CPV ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-02-003254-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
516bfcbc3a5d447889f2562cce4a733c
Назва:
Відповідь на запит UA -M- 2025-05-06-000001
Дата опублікування:
09.05.2025 11:17
Опис:
Щодо Вашого запиту UA -M- 2025-05-06-000001 Відділ культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає наступну інформацію щодо Закупівлі UA-2025-04-02-003254-a на Поточний ремонт приміщень Дитячої школи мистецтв № 5 ім. Льва Венедиктова за адресою: м. Київ, вул. Героїв полку «Азов», 11-В, за предметом закупівлі: ДК 021:2015 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи), а саме:
1. При плануванні проведення ремонтних робіт (капітальних або поточних) і для отримання очікуваної вартості закупівлі, здійснюється обстеження об’єкту та складається дефектний акт, який прораховується в програмному комплексі АВК-5 (або аналог), з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01 листопада 2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Далі документи подаються на розгляд та затвердження коштів до Департаменту фінансів Київської міської державної адміністрації. При позитивному розгляді документів, районна адміністрація, як головний розпорядник бюджетних коштів, видає розпорядження та затверджує кошти на проведення капітальних ремонтів в межах бюджетних призначень на наступний рік. При проведенні поточних ремонтів кошти затверджуються кошторисом відповідної установи. (Кошторис та пояснювальна записка, додаються)
2. Відповідно до статті 10 пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Повідомляємо, що Інформація про закупівлю була розміщена на офіційному Інтернет-порталі «Київаудит» https://kyivaudit.gov.ua/.
3. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету по КПКВК 4111080 (надання спеціальної освіти мистецьким школам) КЕКВ 2240 (оплата послуг крім комунальних), відповідно затвердженого кошторису на 2025 рік. (Обсяг видатків по КПКВК 4111080 – додається).
Номер:
0d6980b30bc149a7ba815c2ca979cf52
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
20.05.2025 16:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1.Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН», вимогам підпункту 5.2 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації (далі - ТД), а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності?
2.Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН», вимогам підпункту 1.9 пункту 1 Таблиці 2 до ТД , а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції договору зі спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення відходів?
3. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН», вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Таблиці 2 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції чинного дозволу Держпраці та/або декларації про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра?
4. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН», вимогам підпункту 2.3 пункту 2 Таблиці 2 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції Договору страхування перед третіми особами під час здійснення господарської діяльності?
5.Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f79145e0dd7140ceaf17c8b20140b302
Назва:
Відповідь на запит інформації від 20.05.2025
Дата опублікування:
22.05.2025 12:09
Опис:
Щодо Вашого запиту про надання інформації від 20.05.2025 по моніторингу UA-M-2025-05-06-000001 Відділ культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає наступну інформацію щодо Закупівлі UA-2025-04-02-003254-a на Поточний ремонт приміщень Дитячої школи мистецтв № 5 ім. Льва Венедиктова за адресою: м. Київ, вул. Героїв полку «Азов», 11-В, за предметом закупівлі: ДК 021:2015 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи), а саме:
1. Замовником встановлено відповідність ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН», вимогам підпункту 5.2 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації (далі - ТД), а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Учасником надано у складі пропозиціі Ліцензію ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН», яка знаходиться у файлі закупівлі: Кваліфікаційні критерії. Таблиця № 2. «2.1 ЛIЦЕНЗIЯ ТОВ EВРОБУД ОДИН».
2. Замовником встановлено відповідність ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН», вимогам підпункту 1.9 пункту 1 Таблиці 2 до ТД , а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції договору зі спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення відходів на підставі наданої копії договору № 22-2024 від 01.04.20204 з ТОВ «Екосервіс груп» на перевезення та захоронення відходів, який знаходиться у файлі закупівлі:. Кваліфікаційні критерії. Таблиця № 2. «1.9. Договір на вивіз сміття».
3. Замовником встановлено відповідність ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН», вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Таблиці 2 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції чинного дозволу Держпраці та/або декларації про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра на підставі наданої копії Декларації відповідності МТБ з питань охорони праці ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН» (стор.5), яка знаходиться у файлі закупівлі: Кваліфікаційні критерії. Таблиця № 2 «2.2 Декларація відповідності МТБ з питань охорони праці ЄВРОБУД ОДИН»_загальний (стор. 5).
4. Замовником встановлено відповідність ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН», вимогам підпункту 2.3 пункту 2 Таблиці 2 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції Договору страхування перед третіми особами під час здійснення господарської діяльності.
Учасником надано у складі пропозиціі копія договору страхування відповідальності перед третіми особами № 30ДОГ-40670 від 01.06.2024 з АТ «Страхова компанія «Авангард», який знаходиться у файлі закупівлі: Кваліфікаційні критерії. Таблиця № 2 «1.10. Договір страхування»
5. Дана закупівля не відноситься до заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.