-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Акумулятори стартерні в асортименті
Завершена
1 175 384.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Номер:
b5e89682cbcb47cca875390d4d704d22
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-26-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2025 00:00
Період моніторингу:
26.05.2025 17:26 - 17.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.05.2025 № 40-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 26.05.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
26.05.2025 №40-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-02-001170-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 01.04.2025 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.04.2025 №133 (зі змінами); протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.04.2025; електронний протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТ БУД ПРОЕКТ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «ГАРАНТ БУД ПРОЕКТ» від 29.04.2025 №161; повідомлення про намір укласти договір від 29.04.2025; договір поставки від 09.05.2025 № 53-124-01-25-25900 ціною 1 001 808,00 гривень; пояснення Замовника надані 28.05.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.05.2025 12:48 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 12:48
Запити/Пояснення
Номер:
434f1420a8d64bf6b320d3f4438faf97
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.05.2025 11:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Акумулятори стартерні в асортименті, код ДК 021:2015: 31440000-2: Акумуляторні батареї (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-02-001170-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
c25b14a05d354e7aaee8879d91ac75d4
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі «Акумулятори стартерні в асортименті» (код ДК 021:2015: 31440000-2: Акумуляторні батареї)
Дата опублікування:
28.05.2025 17:40
Опис:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-04-02-001170-a
Закупівля за номером UA-2025-04-02-001170-a «Акумулятори стартерні в асортименті» (код ДК 021:2015: 31440000-2: Акумуляторні батареї) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалась відповідно до визначеної потреби на підставі поданих позапланових заявок, згідно організаційно-розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС». Дана закупівля є необхідною для недопущення вимушених простоїв транспортних засобів через незадовільний технічний стан встановлених на них акумуляторних свинцевих стартерних батарей та забезпечення безперебійної роботи транспорту щодо перевезення персоналу, вантажів, транспортного забезпечення аварійних, ремонтних, відновлювальних робіт, з метою забезпечення роботи філії «ВП «Хмельницька АЕС».
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно Додатку №3 до тендерної документації на закупівлю «Акумулятори стартерні в асортименті» (код ДК 021:2015: 31440000-2: Акумуляторні батареї).
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно - розпорядчими документами АТ «НАЕК «Енергоатом» (наказ АТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 № 01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: ТОВ «Грант Буд Проект» (м. Дніпро), ПП «ВЛАДІС» (м. Запоріжжя), ТОВ «Комплект Автоматика» (м. Запоріжжя) та інтернет джерело. За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 04.03.2025 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Додаток: Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 04.03.2025 на 6 аркушах.