• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо (талони))

Завершена

1 342 100.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 13 421.00 UAH
Номер: 8ae44bf691254f7eb81512963fea7157
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-18-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 18.04.2025 17:45 - 10.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.04.2025 № 116 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Мазалової Р.В. від 18.04.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.04.2025 № 116 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2025-04-01-012002-a 01.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Руслана МАЗАЛОВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, o.i.tymoshenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції «МАРШАЛ-КАРД» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Протоколом Уповноваженої особи від 01.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРШАЛ-КАРД" (далі – ТОВ «МАРШАЛ-КАРД»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.04.2025, протокол від 10.04.2025, згідно якого визначено Учасника переможцем щодо закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2025, договір поставки від 16.04.2025 № 123 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 22.04.2025 (далі – Пояснення). 1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічну специфікацію (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та інші вимоги до предмету закупівлі»», Замовником здійснювалась закупівля товару: Бензин А-92, Дизельне паливо. В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-04-01-012002-a, в окремих електронних полях Замовником зазначено Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти. Відповідно до пункту 24 Особливостей, затверджених Постановою №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель визначає Порядок №1082. Вимогами пункту 14 Порядку № 1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить, зокрема, наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує товар, який становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у річному плані закупівель, а саме: 09132000-3 Бензин, 09134200-9 Дизельне паливо. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 21.04.2025 з приводу вищевказаного, отримано відповідь від 22.04.2025 року, в якій Замовник , зокрема, зазначив: «..Замовником під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів була внесена вся необхідна інформація, передбачена Порядком. Зокрема, код товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – 09130000-9 — Нафта і дистиляти. Маємо зауважити, що Порядком не визначено за яким знаком Єдиного закупівельного словника слід визначати код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Тобто, визначення за четвертим знаком, а саме: 09130000-9 - не є порушенням Порядку. Крім цього, ані Порядком, ані іншими нормативно-правовими актами України не передбачена методика, за якою визначається код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Аналогічна позиція викладена в листі МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №3304-04/53972-06 від 03.09.2020 року. Так, щодо номенклатурної позиції предмета закупівлі листом передбачено, що Замовником вказуються перелік конкретних найменувань товарів або послуг, які Замовник закуповує в межах визначеного предмета закупівлі, із зазначенням цифрового коду Єдиного закупівельного словника, що найбільш відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі починаючи з четвертої цифри. При цьому, предмет закупівлі визначається Замовником самостійно з дотриманням вимог Закону та Порядку. Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині». Однак, зазначене пояснення не спростовує факт порушення Замовником пункту 14 Порядку №1082 в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, тому як Замовником, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях не зазначено інформацію щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. 2. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостям встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також, за нормами абзацу десятого пункту 28 Особливостей Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. При цьому, за вимогами пункту 28 Особливостей №1178 зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Водночас, моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель оприлюднено Додаток 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», тоді як перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, відсутній. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 21.04.2025 з приводу вищевикладеного, на який отримано відповідь від 22.04.2025, в якій Замовник, зокрема, зазначив: «…Рішенням Уповноваженої особи Замовника затверджено тендерну документацію на закупівлю: “Код ДК 021:2015: 09130000-9 – нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо (талони))” відповідно до норм Наказу Міністерства економіки України “Про затвердження примірної тендерної документації” від 06.12.2024 року №27593 (надалі - Наказ), Закону та Особливостей, з дотриманням вимог законодавства України, яка містить вимоги відповідно до п.28 Особливостей та ст.22 Закону, в т.ч. наступну вимогу: “Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця)”. Але зазначений перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі не оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу: https://prozorro.gov.ua з технічних причин, у зв’язку із неякісним отриманням послуги до мережі Інтернет. Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частин». Надані пояснення не спростовують порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей, оскільки тендерна документація, що оприлюднена в електронній системі закупівель, не містить перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі та оформлений як окремий додаток до тендерної документації. 3. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної препозиції ТОВ «МАРШАЛ-КАРД» встановлено наступне. Відповідно до підпункту 5.14 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлена вимога надання Цінової пропозиції, оформленої відповідно до Таблиці № 1 Додатку 1 до тендерної документації. Замовником оприлюднено Таблицю № 1 Додатку 1 до тендерної документації, в якій міститься форма «Цінова пропозиція» та в якій, поряд з іншим, вказано, що форма «Цінова пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче, Учасник не повинен відступати від даної форми, подається на фірмовому бланку підприємства. Проте, в складі тендерної препозиції Учасника – ТОВ «МАРШАЛ-КАРД» «Цінова пропозиція», оформлена відповідно з Таблицею № 1 Додатку 1 до тендерної документації не надана. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 21.04.2025 з приводу вищевикладеного, на який отримано відповідь від 22.04.2025, в якій Замовник, зокрема, зазначив: «…Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРШАЛ-КАРД" у складі тендерній пропозиції, а саме: не надано Форму «Цінова пропозиція» відповідно до Таблиці №1 Додатку 1 до тендерної документації, оскільки інформація щодо ціни своєї тендерної пропозиції Учасником зазначено на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua в окремому полі, та це є формальною (несуттєвою помилкою), яка не впливає на зміст тендерної пропозиції та не є підставою для відхилення. Тендерна документація, затверджена рішенням Замовника містить опис та приклади формальних несуттєвих помилок, які не призведуть до відхилення тендерної пропозиції учасників, а саме: “Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, у такій редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки». Надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки, у складі тендерної пропозиції ТОВ "МАРШАЛ-КАРД" «Цінова пропозиція», яка оформлена відповідно з Таблицею № 1, Додатку 1 до тендерної документації не надана Учасником. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "МАРШАЛ-КАРД", що вимагалися у підпункті 5.14 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації , тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 12.05.2025 10:49 - 27.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2025 10:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальним підприємством «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області розглянуто усі зауваження та рекомендації щодо усунення поручень в установленному законодавством порядку у сфері публічних закупівель, виявлених Північно-східним офісом Держаудитслужби у межах проведення моніторингу по закупівлі : код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо (талони)). На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-01-012002-a, замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а саме: оголошенно догану (додається) провідному фахівцю з публічних закупівель Гареза Наталії Павлівні, проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, надано зауваження стосовно дотримання уповноваженою особою законодавства в сфері закупівель під час виконання своїх функцій.
Дата публікації звіту: 16.05.2025 15:05

Запити/Пояснення