-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Засоби захисту рослин
Завершена
583 540.65
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 835.41 UAH
мін. крок: 1% або 5 835.41 UAH
Номер:
738a93a20fd8478582b46730a3a6b385
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 16:41 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.05.2025 №64-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 05.05.2025 №64-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2025-04-01-011233-a 01.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Поділляагрозахист» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого структурного підрозділу «Чернятинський фаховий коледж Вінницького національного аграрного університету» (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01.04.2025 (№ 172), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Поділляагрозахист» (далі – ТОВ «Поділляагрозахист»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.04.2025 № 184, повідомлення про намір укласти договір, договір закупівлі товару від 15.04.2025 № 141/25 (далі – Договір), додаткову угоду від 07.05.2025 № 1, звіт про виконання договору та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 08.05.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Поділляагрозахист» установлено наступне.
Підпунктом 1.3. пункту 1, підпунктом 5.8. пункту 5 Додатку 1 тендерної документації Замовника установлено вимоги до учасника щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також дійсного посвідчення про право роботи з пестицидами та свідоцтва про проходження спеціального навчання з питань безпечного поводження з пестицидами своїх працівників.
На виконання вимог тендерної документації учасником ТОВ «Поділляагрозахист» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 07.04.2025 № 3 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій вказані працівники учасника, зокрема: Суворов О.В., Костюк О.І., Підосичний В.В., Бухтієнко А.А. (файл «17. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf»).
Водночас посвідчення про право роботи з пестицидами та свідоцтва про проходження спеціального навчання з питань безпечного поводження з пестицидами вищевказаних працівників у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Поділляагрозахист» не надано, чим не дотримано вимог, встановлених підпунктом 5.8. пункту 5 Додатку 1 тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 43 Постанови № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178 не надав можливість учаснику ТОВ «Поділляагрозахист» усунути зазначену невідповідність.
Згідно з абзацом п’ятим підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Поділляагрозахист» у зв’язку з невідповідністю вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а натомість укладено з ним Договір.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, Замовник пояснив, що «…у зв’язку із неможливістю усунути виявлені порушення сторони дійшли згоди додатковою угодою від 07.05.2025 № 1 достроково розірвати (припинити) дію договору від 15.04.2025 № 141-25».
В ході моніторингу Замовником додатковою угодою від 07.05.2025 № 1 Договір достроково розірвано.
Період усунення порушень:
14.05.2025 17:04 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2025 17:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Додатковою угодою 1 від 07.05.2025року було розірвано Договір. В подальшому не буде допущено таких порушень.
Дата публікації звіту:
15.05.2025 11:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
15.05.2025 17:27
Запити/Пояснення
Номер:
1ed6cdd8cdaa46daa719f5d95b03b6ef
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.05.2025 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі засобів захисту рослин (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-01-011233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду?
2. Яким чином учасником ТОВ «ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації стосовно надання посвідчення про право роботи з пестицидами та свідоцтва про проходження спеціального навчання з питань безпечного поводження з пестицидами своїх працівників (Суворов О.В., Костюк О.І., Підосичний В.В., Бухтієнко А.А.), які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07 квітня 2025 року №3 (підпункт 5.8 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
23f1f028ff6c4e3f8606b2df1bd25460
Назва:
Пояснення на запит від 05.05.2025р Північного офісу Держаудитслужби (обл.) з проведення моніторингу закупівлі Засоби захисту рослин (UA-2025-04-01-011233-a):
Дата опублікування:
08.05.2025 09:38
Опис:
Під час визначення очікуваної вартості Відокремлений структурний підрозділ «Чернятинський фаховий коледж Вінницького національного аграрного університету» завжди дотримується Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі — Примірна методика), та має розроблену на підприємстві методику проведення моніторингу цін на товари та послуги, яка передбачає підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, у вигляді комерційних (цінових) пропозицій, отриманих від потенційних постачальників (виробників, дилерів) на умовах, визначених Замовником, та з дотриманням технічних вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики при проведенні моніторингу цін для визначення очікуваної вартості на закупівлю: Засоби захисту рослин були направлені запити до ТОВ «СЕЛТІК АГРО»(Додаток 1), ТОВ «ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ» (Додаток 2) на основі отриманих відповідей замовником сформовано очікувану вартість предмета закупівлі. Яка розраховувалася щодо кожної позиції окремо
Надаємо посилання на вебсайті яке доступне до перегляду обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень https://www.chernyatin-college.com/_files/ugd/0603cb_85546cd36a284bfcad617aa342fcb853.pdf
У зв’язку із неможливістю усунути виявлені порушення сторони дійшли згоди Додатковою угодою №1 від 07 травня 2025року достроково розірвати (припинити) дію Договору №141-25 від 15.04.2025року.