• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Засоби захисту рослин

Завершена

583 540.65 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 835.41 UAH
Номер: 738a93a20fd8478582b46730a3a6b385
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 05.05.2025 16:41 - 27.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 №64-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 05.05.2025 №64-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2025-04-01-011233-a 01.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, v.v.pompa@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Поділляагрозахист» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого структурного підрозділу «Чернятинський фаховий коледж Вінницького національного аграрного університету» (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01.04.2025 (№ 172), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Поділляагрозахист» (далі – ТОВ «Поділляагрозахист»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.04.2025 № 184, повідомлення про намір укласти договір, договір закупівлі товару від 15.04.2025 № 141/25 (далі – Договір), додаткову угоду від 07.05.2025 № 1, звіт про виконання договору та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 08.05.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Поділляагрозахист» установлено наступне. Підпунктом 1.3. пункту 1, підпунктом 5.8. пункту 5 Додатку 1 тендерної документації Замовника установлено вимоги до учасника щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також дійсного посвідчення про право роботи з пестицидами та свідоцтва про проходження спеціального навчання з питань безпечного поводження з пестицидами своїх працівників. На виконання вимог тендерної документації учасником ТОВ «Поділляагрозахист» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 07.04.2025 № 3 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій вказані працівники учасника, зокрема: Суворов О.В., Костюк О.І., Підосичний В.В., Бухтієнко А.А. (файл «17. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf»). Водночас посвідчення про право роботи з пестицидами та свідоцтва про проходження спеціального навчання з питань безпечного поводження з пестицидами вищевказаних працівників у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Поділляагрозахист» не надано, чим не дотримано вимог, встановлених підпунктом 5.8. пункту 5 Додатку 1 тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 43 Постанови № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178 не надав можливість учаснику ТОВ «Поділляагрозахист» усунути зазначену невідповідність. Згідно з абзацом п’ятим підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Поділляагрозахист» у зв’язку з невідповідністю вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а натомість укладено з ним Договір. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, Замовник пояснив, що «…у зв’язку із неможливістю усунути виявлені порушення сторони дійшли згоди додатковою угодою від 07.05.2025 № 1 достроково розірвати (припинити) дію договору від 15.04.2025 № 141-25». В ході моніторингу Замовником додатковою угодою від 07.05.2025 № 1 Договір достроково розірвано.
Період усунення порушень: 14.05.2025 17:04 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2025 17:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Додатковою угодою 1 від 07.05.2025року було розірвано Договір. В подальшому не буде допущено таких порушень.
Дата публікації звіту: 15.05.2025 11:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 15.05.2025 17:27

Запити/Пояснення