-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а
Завершена
80 702 718.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 403 513.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 403 513.59 UAH
Номер:
afeba8a4b6194e5e9b48eb09cd92f39e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-12-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2025 00:00
Період моніторингу:
12.05.2025 17:11 - 03.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.05.2025 № 32-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.05.2025 № 32-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-04-01-010792-a 01.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено порушення вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення норм пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього) – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує вжити заходів щодо врахування та дотримання вимог Рамкової угоди та недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами з додатками до неї, запитання до процедури та відповідь замовника, тендерну пропозицію переможця торгів ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.04.2025, 15.04.2025, 05.05.2025, 16.05.2025 та від 28.05.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 16.05.2025 №18 (далі – Договір) з додатками до нього, додаткову угоду від 16.05.2025 №1, додаткову угоду від 28.05.2025 №2, додаткову угоду від 30.05.2025 №3, пояснення Замовника з доданими документами, отримані через електронну систему закупівель 15.05.2025, 29.05.2025 та 30.05.2025.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено наступне.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода.
Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р схвалено План України (далі – План).
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, додатком № 1 визначено «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» (далі – додаток № 1) до цієї тендерної документації.
Пунктом 18 додатку №1 до тендерної документації визначено, що статтею 5 Рамкової угоди встановлені правила щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, а саме щодо: участі в закупівлі міжнародних і регіональних організацій фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (пункт 1 статті 5 Рамкової угоди); участі в закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах «a» та «b» пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт 3 статті 5 Рамкової угоди); участі в закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової угоди.
Разом з тим, пунктом 18 додатку № 1 передбачено, що учасники повинні надати лист/довідку у довільній формі із зазначенням, що зареєстрований у прийнятій країні а також про те, що товари та матеріали, що пропонує учасник для поставки або будуть використані для виконання послуг/робіт будуть походити з прийнятих країн.
Згідно пункту 3 статті 5 Рамкової угоди, усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) цієї Статті, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 цієї Статті.
Під час проведення моніторингу закупівлі установлено, що в додатку № 4 до Договору, укладеному за результатами процедури закупівлі, наявні матеріали, країною походження яких зазначено Тайвань.
Водночас, вказана країна не входять до Переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29.02.2024 та статті 5 Рамкової угоди, розміщеному на санкційній карті ЄС за посиланням https://www.sanctionsmap.eu/#/main.
Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, 26.05.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання відповідних пояснень, стосовно дотримання вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди в частині прийнятності поставок та матеріалів із прийнятних країн, але надані Замовником пояснення від 29.05.2025 не спростовують встановлений факт порушення пункту 3 статті 5 Рамкової угоди.
Разом з тим, під час проведення моніторингу Замовником, згідно Додаткової угоди від 28.05.2025 №2 внесені зміни до додатку 4 до Договору, зокрема по позиціях матеріалів з країною походження Тайвань поряд з найменуванням вказано як еквівалент інше найменування із зазначенням країни виробника з переліку прийнятних країн.
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено наступне.
Відповідно до вимог додатку №1 до тендерної документації, у разі наявності згідно з пунктом 3.9 тендерної документації товарів (устаткування), що потребують дотримання вимог щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва, учасник надає довідку з інформацією щодо кожного запропонованого учасником товару (устаткування) за визначеною формою («Довідка з інформацією щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва»).
Згідно з пунктом 10 розділу ІІІ тендерної документації у разі здійснення замовником закупівлі робіт, якщо виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товару (устаткування), визначеного пунктом 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі робіт дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, закупівля таких робіт здійснюється з урахуванням особливостей, установлених зазначеним пунктом Закону. Підтвердження надається відповідно до додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до цієї тендерної документації, сформованого згідно з проєктною документацією. Підтвердження ступеня локалізації товарів здійснюється в порядку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861.
Під час проведення моніторингу встановлено, що відповідно до локального кошторису №02-01-013 та підсумкової відомості ресурсів, доданих замовником до договірної ціни до укладеного Договору (додаток 4 до Договору), ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» передбачено використання при виконанні робіт автоматизованої дизельної електростанції Silent SDMO J88.
Водночас в Довідці з інформацією щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва від 15.04.2025 №158 та наданих на підтвердження локалізації документах подано підтвердження локалізації на Дизельну електростанцію Strum C70D.
Тобто, учасником надано підтвердження ступеня локалізації виробництва на автоматизовану дизельну електростанцію, що не відповідають вказаним в кошторисній документації (локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів).
З огляду на вищевикладене, Замовником укладено договір з переможцем торгів не у відповідності до тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, чим порушено норми пункту 18 Особливостей.
В своєму поясненні Замовником вказано, що «…на момент підписання договору з переможцем процедури закупівлі в додатку 3 до Договору допущено технічну описку. Відповідно до листа від 29.05.2025 за № 396 від ПрАТ "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" визначено, що Приватне акціонерне товариство «Рівнеавтошляхбуд», цим листом повідомляємо наступне, що ними допущено технічну описку в частині назв обладнання/матеріалів/товарів в Підсумковій відомості ресурсів та локальних кошторисах, а також зазначено, що в Додатку 4 до Договору дані назви зазначені вірно.»
Для приведення у відповідність Договору з додатками до тендерної пропозиції учасника ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД», Замовником 30.05.2025 до електронної системи закупівель завантажено додаткову угоду від 30.05.2025 №3 до Договору, в якій зокрема, внесені зміни щодо позицій матеріальних ресурсів, по яких надано підтвердження ступеня локалізації.
Період усунення порушень:
04.06.2025 16:23 - 19.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.06.2025 16:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами опрацювання висновку моніторингу процедури закупівлі від 04.06.2025 та на його виконання повідомляємо наступне.
Констатуючою частиною висновку зобов’язано замовника вжити заходів щодо врахування та дотримання вимог Рамкової угоди та недопущення встановлених порушень у подальшому.
Відтак, замовником усвідомлено допущену неточність та виправлено її у ході контрольного заходу.
Разом з цим, повідомляємо, що з метою попередження аналогічних ситуацій, з уповноваженими особами замовника проведено нараду на якій директором департаменту наголошено на обов’язковості дотримання вимог чинного законодавства при проведенні публічних закупівель, у тому числі за кошти в межах фінансування згідно інструменту Ukraine Facility.
Дата публікації звіту:
11.06.2025 17:26
Запити/Пояснення
Номер:
7b89e051926d4de681d5695b58fe8332
Назва:
запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.05.2025 17:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-01-010792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (кошторисну частину проектної документації (пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат), комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
78ca642f3fc944118c9c47a113aa8964
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
15.05.2025 16:06
Опис:
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництва захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-010792-a) повідомляємо наступне.
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт (позитивний) № V-0087-24/ПРОЕКСП від 14.03.2024р. проведено ТОВ "Проексп", реєстраційний номер ЕХ01:3582-1913-3773-5814 (копія додається)) на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування витрат та визначено його очікувану вартість та передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва. Відтак очікувану вартість предмету закупівлі визначено проектною організацією у спосіб визначений законодавством.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua.
Номер:
f8c12b19a9c24dda91823b15c203e7f3
Назва:
запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.05.2025 17:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-01-010792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Стосовно дотримання вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) в частині прийнятності поставок та матеріалів із прийнятних країн, враховуючи дані Інформації про ціни на матеріальні ресурси, що будуть застосовані підрядником (додаток №4) до договору підряду №18 від 16.05.2025, згідно якої в переліку є матеріали, де країною походження зазначено Тайвань.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
166b21b7a87b47a0a799f582d362cbb6
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
29.05.2025 12:41
Опис:
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництва захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-010792-a) повідомляємо наступне.
У запиті органу державного фінансового контролю запитується пояснення причин дотримання вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) в частині прийнятності поставок та матеріалів із прийнятних країн, враховуючи дані Інформації про ціни на матеріальні ресурси, що будуть застосовані підрядником (додаток №4) до договору підряду №18 від 16.05.2025, згідно якої в переліку є матеріали, де країною походження зазначено Тайвань.
При укладенні договору підряду департаментом забезпечено дотримання норм пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) де визначено, що усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 цієї Статті. Детальна інформація щодо всіх санкцій ЄС розміщена на санкційній карті ЄС за посиланням: https://www.sanctionsmap.eu/#/main.
Листом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ № 3323-04/19127-07 від 28.02.2025 визначено, що Замовник самостійно та на підставі наявного переліку прийнятних країн визначає прийнятність учасника закупівлі, походження матеріалів, що пропонуються до постачання, а також наявність підстав не застосовувати вимоги щодо прийнятності.
Додатково повідомляємо, що на момент підписання договору переможцем процедури закупівлі надано лист, в якому зазначено, що оскільки поставка деяких матеріалів необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі не може бути отримана на розумних умовах у жодній із країн передбачених у п.3 статті 5 Рамкової угоди, оскільки вартість поставок матеріалів з прийнятних країн на 30-35% перевищує вартість поставки матеріалів з Китаю (Тайвань) з метою дотримання договірних зобов'язань, в тому числі але не виключно, в частині вартісних показників, на момент укладення Договору за результатами закупівлі країна походження таких матеріалів вказана нами «Тайвань» (Китай), що забезпечує дотримання договірних зобов'язань. Зважаючи на умови Рамкової угоди гарантуємо у випадку можливості забезпечити заміну таких поставок/матеріалів на аналоги, шляхом проведення переговорів з постачальниками та внесенням змін у додаток 4 до Договору в строк до моменту поставки таких товарів матеріалів та відповідно їх оплати Замовником, якщо така заміна буде можлива на розумних умовах.
А також повідомляємо, що 28.05.2025 року додатковою угодою № 2 до договору підряду № 18 від 16.05.2025р. для дотримання вимог Статті 5 Рамкової угоди внесено зміни щодо позицій матеріальних ресурсів, які походять із прийнятних країн.
Номер:
74bb4ceb84bb4d85961b6067aaf50527
Назва:
запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.05.2025 09:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-01-010792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до вимог додатку №1 до тендерної документації у разі наявності згідно з пунктом 3.9 тендерної документації товарів (устаткування), що потребують дотримання вимог щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва, учасник надає довідку з інформацією щодо кожного запропонованого учасником товару (устаткування) за визначеною формою.
На підтвердження незастосування вимог щодо локалізації виробництва учасник заповнює відповідним чином графу 5 форми та надає документ, що підтверджує країну походження такого товару (устаткування).
Для кожної позиції товару (устаткування) походженням з інших країн учасником заповнюються графи 3 і 4 форми (заповнення графи 5 не вимагається) та надається копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності (згідно з пунктом 131 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861).
Згідно з пунктом 10 розділу ІІІ тендерної документації у разі здійснення замовником закупівлі робіт, якщо виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товару (устаткування), визначеного пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі робіт дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, закупівля таких робіт здійснюється з урахуванням особливостей, установлених зазначеним пунктом Закону. Підтвердження надається відповідно до додатку № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до цієї тендерної документації, сформованого згідно з проєктною документацією. Підтвердження ступеня локалізації товарів здійснюється в порядку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861.
Під час проведення моніторингу встановлено, що відповідно до локального кошторису №02-01-013 та підсумкової відомості ресурсів, наданих як додатки до укладеного договору підряду №18 від 16.05.2025, учасником ПрАТ "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" передбачено використання при виконанні робіт автоматизованої дизельної електростанції Silent SDMO J88.
Водночас в Довідці з інформацією щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва від 15.04.2025 №158 та наданих на підтвердження локалізації документах подано підтвердження локалізації на Дизельну електростанцію Strum C70D.
Також, в довідці по локалізації подано підтвердження локалізації на насосну станцію MKF-G 65-125. В кошторисній документації до укладеного договору підряду, зокрема підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису до укладеного договору, вказана насосна станція WILO CO2 HELIX V 1002/R/CC.
Тобто, учасником надано підтвердження ступеня локалізації виробництва на автоматизовану дизельну електростанцію та насосну станцію, що не відповідають вказаним в кошторисній документації (локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів).
У зв’язку з чим надайте пояснення щодо невідповідності в переліченому вище обладнанні, що буде використовуватись при виконанні робіт за предметом закупівлі, між даними інформації наданої на підтвердження локалізації учасником в складі пропозиції та даними кошторисної документації доданої до укладеного договору підряду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
9033103336de496190c3199cf6bb3e5b
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
30.05.2025 17:18
Опис:
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництва захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вирівський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, с.Вири, вул. Шкільна, 33а (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-010792-a) повідомляємо наступне.
У запиті органу державного фінансового контролю запитується пояснення причин щодо невідповідності в переліченому обладнанні, що буде використовуватись при виконанні робіт за предметом закупівлі, між даними інформації наданої на підтвердження локалізації учасником в складі пропозиції та даними кошторисної документації доданої до укладеного договору підряду.
На момент підписання договору з переможцем процедури закупівлі в додатку 3 до договору допущено технічну описку. Відповідно до листа від 29.05.2025 за № 396 від ПрАТ "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" визначено, що Приватне акціонерне товариство «Рівнеавтошляхбуд», цим листом повідомляємо наступне, що нами допущено технічну описку в частині назв обладнання/матеріалів/товарів в Підсумковій відомості ресурсів та локальних кошторисах, а також зазначаємо що в Додатку 4 до Договору дані назви зазначені вірно.
Про те, зважаючи на те, що це товари (устаткування), що потребують дотримання вимог щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва, та те що Підсумкова відомості ресурсів та локальні кошториси оприлюднені Вами на prozorro, з метою дотримань норм чинного законодавста України, та як підтвердження того, що ми як Підрядники гарантуємо, що товари (устаткування), що потребують дотримання вимог щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва будуть використані саме ті які мають відповідний ступінь локалізації, та з метою усунення невідповідності (розбіжностей) між Додатком 4 до Договору та Підсумковою відомістю ресурсів та локальними кошторисами звертаємося до Вас з проханням укласти Додаткову угоду до Договору підряду від 16.05.2025 р. №18 з метою усунення вказаних технічних описок вище.
А також повідомляємо, що 30.05.2025 року додатковою угодою № 3 до договору підряду № 18 від 16.05.2025р. для дотримання вимог внесено зміни щодо позицій матеріальних ресурсів, по яких надано підтвердження ступеня локалізації.