-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів)
Більш детальну інформацію зазначено в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.
Завершена
1 484 567.04
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 14 845.67 UAH
мін. крок: 1% або 14 845.67 UAH
Номер:
52a835cebe73420697a601ea9c5b9fec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 14:29 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2025 № 24-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 30.05.2025 № 24-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-04-01-010723-a 01.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель філії «ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ «АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 04.04.2025 № 3-15/2-25, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГРІФФІН СЕРВІС» (далі – ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС»), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» від 24.04.2025 № 3-15/5-25, скаргу UA-2025-04-01-010723-a.b1 від 29.04.2025 р. № 29/04-01 від ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі Комісія АМКУ) №7545-р/пк-пз від 12.05.2025 (опубліковане 14.05.2025), протокол про визначення переможця ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» від 19.05.2025 № 3-15/6-25, повідомлення про намір укласти договір, відповіді Замовника на запити Управління від 04.06.2025, 11.06.2025.
Період усунення порушень:
12.06.2025 11:53 - 18.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2025 11:53
Запити/Пояснення
Номер:
c2de9f5a1e3b4e4abc19d3f1b48dbde8
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
02.06.2025 11:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-04-01-010723-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
575507b9fdaf450e8e79a7139103dc87
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.06.2025 09:44
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
На запит від 02.06.2025
по процедурі закупівлі
UA-2025-04-01-010723-a
ПОЯСНЕННЯ
На запит Північного офісу Держаудитслужби Управління Північного Офісу Держаудитслужби у Луганській області, опублікований 02.06.2025 в електронній системі закупівель Prozorro по процедурі UA-2025-04-01-010723-a на закупівлю «код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів), повідомляємо наступне.
1. Надати інформацію яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до пункту 3.1 Положення про філію «Вокзальна компанія»
АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник), затвердженого рішенням правління
АТ «Укрзалізниця» від 14.05.2020 (протокол № Ц-45/43 Ком.т.), зі змінами, метою діяльності Філії є задоволення потреб держави, юридичних і фізичних осіб у безпечних та якісних залізничних перевезеннях пасажирів у внутрішньому та міжнародному сполученнях, роботах та послугах, що здійснюються та надаються Філією, забезпечення ефективного функціонування та розвитку виробничо-технологічного комплексу залізничного транспорту загального користування шляхом централізованого управління залізничними вокзальними комплексами, створення умов для підвищення конкурентоспроможності галузі, а також отримання прибутку від здійснення підприємницької діяльності.
Замовник здійснює централізоване управління залізничними вокзальними комплексами.
Для забезпечення комфортних та безпечних умов для пасажирів та гостей, профілактичних заходів щодо недопущення поширення захворювань, а також для забезпечення утримання в належному санітарному стані території та приміщень Приміського вокзалу станції Київ-Пасажирський виробничого підрозділу вокзал станції Київ-Пасажирський філії «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», проводиться закупівля код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів) за процедурою відкриті торги.
Обсяги закупівлі та технічні вимоги до закупівлі визначено відповідно до площ території та об’єктів, де необхідно надавати послуги з прибирання.
Початковим етапом здійснення Замовником публічних закупівель є визначення очікуваної вартості предмета закупівлі з урахуванням його технічних та якісних характеристик.
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснені Замовником з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Наразі документом, що застосовується для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, є примірна методика, яка затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та має лише рекомендаційний характер.
Очікувана вартість предмета закупівлі може бути визначена шляхом порівняння ринкових цін або ж на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, а технічні та якісні характеристики предмета закупівлі — на підставі реальних потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства щодо якості аналогічних товарів, робіт або послуг.
Відповідно до розділу IV Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, затвердженого рішенням правління від 05.03.2022 (протокол № Ц-54/24 Ком.т.), зі змінами Філією проведено моніторинг цін, шляхом надсилання комерційних запитів потенційним надавачам послуг.
З метою уникнення завищення вартості закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до вимог внутрішніх розпорядчих документів АТ «Укрзалізниця», з підтвердженням аналізу ринку щодо ринкових цін з отриманням комерційних пропозицій, надає наступні документи, а саме:
- скановану копію комерційного запиту ТОВ «Майм Сервіс» від 13.02.2025 №ВКВОК Київ-Пасажирський-05/248;
- скановану копію комерційного запиту ТОВ «Дезінфекційне підприємство «ХІМВЕТ»» від 13.02.2025 №ВКВОК Київ-Пасажирський-05/245;
- скановану копію комерційного запиту ТОВ «Чела Україна» від 13.02.2025 №ВКВОК Київ-Пасажирський-05/250;
- сканована копія комерційної пропозиції ТОВ «Майм Сервіс» від 21.02.2025 №1546;
- сканована копія комерційної пропозиції ТОВ «Дезінфекційне підприємство «ХІМВЕТ»»;
- сканована копія комерційної пропозиції ТОВ «Чела Україна» від 21.02.2025 №2025-21/02-01;
- реєстраційну картку моніторингу №630/ВК/ВК/ВК ВОК Київ-Пасажирський/1-1(6-1) від 13.03.2025;
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на веб-сайті Замовника:
АТ «Укрзалізниця» здійснено заходи щодо автоматичного відображення у дзеркалі (віджеті) на власних веб-сайтах або веб-сайті АТ «Укрзалізниця» обґрунтування із авторизованого електронного майданчика SmartTender. Електронним авторизованим майданчиком SmartTender передбачено заповнення окремого поля «Обґрунтування» при розміщенні оголошення про проведення закупівлі.
Таким чином, під час оприлюднення оголошення відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів)», за номером UA-2025-04-01-010723-a, було внесено інформацію шляхом заповнення окремого поля «Обґрунтування» з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і очікуваної вартості, на виконання пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
На виконання пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова) щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і очікуваної вартості (далі – обґрунтування) та відповідно до доручення від 18.10.2021 № Ц-7-87/449-21 зобов’язано регіональні філії та філії забезпечувати розміщення обґрунтування на авторизованому електронному майданчику SmartTender із автоматичним відображенням у дзеркалі (віджеті) електронного майданчика SmartTender на сайті АТ «Укрзалізниця».
Віджет "SmartTender" розташовано на офіційному веб-сайті АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/
Для перегляду зазначеної процедури на закупівлю необхідно ввести відповідний запит за номером UA-2025-04-01-010723-a, в функцію пошуку віджету.
Таким чином, закупівлю «Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів», зокрема обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та визначення його очікуваної вартості за процедурою UA-2025-04-01-010723-a на закупівлю «код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів), здійснено у відповідності до вимог законодавства України у сфері публічних закупівель.
Додатки:
1. Скановану копію комерційного запиту ТОВ «Майм Сервіс» від 13.02.2025 №ВКВОК Київ-Пасажирський-05/248 на 4 арк;
2. Скановану копію комерційного запиту ТОВ «Дезінфекційне підприємство «ХІМВЕТ»» від 13.02.2025 №ВКВОК Київ-Пасажирський-05/245 на 4 арк;
3. Скановану копію комерційного запиту ТОВ «Чела Україна» від 13.02.2025 №ВКВОК Київ-Пасажирський-05/250 на 4 арк;
4. Сканована копія комерційної пропозиції ТОВ «Майм Сервіс» від 21.02.2025 №1546 на 1 арк;
5. Сканована копія комерційної пропозиції ТОВ «Дезінфекційне підприємство «ХІМВЕТ»» на 1 арк;
6. Сканована копія комерційної пропозиції ТОВ «Чела Україна» від 21.02.2025 №2025-21/02-01 на 2 арк;
7. Реєстраційна картка моніторингу №630/ВК/ВК/ВК ВОК Київ-Пасажирський/1-1(6-1) від 13.03.2025 на 1 арк.
8. Скріншот посилання на сайт АТ «Українська залізниця».
Номер:
d5fb47d04e344462b1a054cb00d2d723
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
09.06.2025 12:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-04-01-010723-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) на наступне питання:
1. Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
З огляду на зазначене, прошу надати відповідну інформацію (пояснення) з наступного питання: чи укладено Філією «Вокзальна компанія» Акціонерного товариства «Українська Залізниця» договір про надання послуг з ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» за результатами застосування процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за номером ID: UA-2025-04-01-010723-a?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7ab5e02f553b4548a70def1b0768b4ba
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.06.2025 15:19
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
На запит від 09.06.2025
по процедурі закупівлі
UA-2025-04-01-010723-a
ПОЯСНЕННЯ
На запит Північного офісу Держаудитслужби Управління Північного Офісу Держаудитслужби у Луганській області, опублікований 09.06.2025 в електронній системі закупівель Prozorro по процедурі UA-2025-04-01-010723-a на закупівлю «код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів), повідомляємо наступне.
1. Надати інформацію (пояснення) з наступного питання: чи укладено Філією «Вокзальна компанія» Акціонерного товариства «Українська Залізниця» договір про надання послуг з ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» за результатами застосування процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за номером ID: UA-2025-04-01-010723-a?
Відповідно до абзацу 4 пункту 49 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Уповноваженою особою Замовника отримано лист від виробничого підрозділу вокзалу станції Київ-Пасажирський від 29.05.2025 №ВКВОК Київ-Пасажирський-03/382 (підрозділ – Ініціатор закупівлі) з проханням продовжити термін укладання договору до 60 днів, у зв’язку з великим об’ємом інформації, яка потребує опрацювання під час укладання договору та його довготривалим погодженням, відповідно до внутрішніх розпорядчих документів, з відповідними департаментами АТ «Укрзалізниця».
Протоколом уповноваженої особи від 29.05.2025 № 3-15/7-25 прийнято рішення подовжити термін укладання договору про закупівлю до 60 днів.
Крім того, чинне законодавство в сфері публічних закупівель не вимагає оприлюднення в електронній системі закупівель протокольного рішення щодо подовження терміну укладання договору про закупівлю до 60 днів. До того ж в електронній системі закупівель відсутній функціонал щодо оприлюднення даного документу.
Додатки:
1. Сканована копія листа від виробничого підрозділу вокзал станції Київ-Пасажирський від 29.05.2025 №ВКВОК Київ-Пасажирський-03/382н на 1 арк;
2. Сканована копія протоколу уповноваженої особи від 29.05.2025
№ 3-15/7-25 на 1 арк;