-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт терапевтичного відділення другого поверху будівлі літера В-3 комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: 61115, м. Харків, проспект Олександрівський, буд. 122
Завершена
10 897 995.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 489.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 54 489.98 UAH
Номер:
879005e91be84f72825710f3e5b3aa66
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 18:25 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.06.2025 №186
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 02.06.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2025 № 186
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2025-04-01-009233-a 01.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині питання, щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ясинський Андрій Броніславович; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує оприлюднити інформацію про ціни на матеріальні ресурси відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі –Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ясинський Андрій Броніславович; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради (далі – Замовник), на 2025рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 01.04.2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.04.2025 року, тендерну пропозицію ФОП Ясинський Андрій Броніславович (далі – Учасник), протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.04.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 18.04.2025 №18042025-1/УО, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 18.04.2025 року, Договір про закупівлю від 25.04.2025р. №КР-3 (далі – Договір), наданні пояснення від 05.03.2025 р. та від 10.03.2025 р. через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби. (далі – Пояснення).
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено наступне.
Абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону визначено, що у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Відповідно до пункту 3 розділу 17 Договору невід’ємним додатком до нього є кошторисна документація.
При цьому, у підсумковій відомості ресурсів до Договору від 25.04.2025р. №КР-3, відсутня інформація про характеристики матеріальних ресурсів, щодо окремих номенклатурних позицій, а саме: №77 Євророзетка, №84 Змішувачі для душа, №85 Змішівачі для пісуарів, №122 лінолеум зносостійкий, №184 Світильник аварійний, №185 Світильник вказівний «Вихід», №203 Трап для душової кабіни, №217 Умивальники з тумбою, №220 Унітази з бачком, №231 Ящик під пожгідрант.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 04.06.2025 з приводу вищевикладеного.
Замовник 09.06.2025 надав пояснення наступного змісту: «Згідно абз. 4 ст. 41. ЗУ «Про публічні закупівлі» у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Така інформація (документ) оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель в розділі Укладений договір файли «Додаток 4 терапія.docx», Договір №КР-3 від 25.04.2025.pdf.
Щодо виокремлення в запиті окремих номенклатурних позицій, а саме:
№77 Євророзетка
№84 Змішувачі для душа
№85 Змішівачі для пісуарів
№122 лінолеум зносостійкий
№184 Світильник аварійний
№185 Світильник вказівний «Вихід»
№203 Трап для душової кабіни
№217 Умивальники з тумбою
№220 Унітази з бачком
№231 Ящик під пожгідрант, то повідомляю, що зазначена вся необхідна інформація щодо зазначених позицій.
Найменування матеріалів в договір включено з огляду на відомості, відображені в підсумковій відомості ресурсів. Тому на етапі укладання договору інформація щодо технічних характеристик окремих позицій матеріальних ресурсів не відображена.
Шляхом підписання додаткової угоди до Договору від 25.04.2025 р. №КР-3, Додаток №1 до Договору «Договірна ціна» та Додаток №4 до Договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» буде відкореговано з огляду на технічні характеристики застосованих матеріалів відповідно до чинного законодавства.»
Отже, Замовник на порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону не врахував вимоги про оприлюднення інформації щодо характеристик матеріальних ресурсів щодо кожної номенклатурної позиції.
Період усунення порушень:
24.06.2025 16:30 - 09.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2025 16:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-01-009233-a в електронній системі закупівель 24.06.2024 управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби опубліковано Висновок, у якому зокрема зазначено, що за результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині питання, щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
Таким чином, з урахуванням висновку про наявність порушення законодавства, управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби визначено зобов’язання щодо його усунення наступного змісту:
«З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує оприлюднити інформацію про ціни на матеріальні ресурси відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
З урахуванням вищевикладеного та з огляду на зміст визначеного зобов’язання, яким фактично зобов’язано замовника оприлюднити інформацію про ціни на матеріальні ресурси відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону, надаємо наступну інформацію.
Шляхом підписання додаткової угоди № 1 від 27. 06.2025 року до Договору № КР-3 від 25.04.2025 р. Додаток №4 до Договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» відкореговано з огляду на технічні характеристики застосованих матеріалів відповідно до чинного законодавства.
За таких обставин, Замовником виконано зобов’язання вищевказаного Висновку в повному обсязі.
Дата публікації звіту:
27.06.2025 16:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
26.09.2025 12:34
Запити/Пояснення
Номер:
50d52c5b63e44a9b82de889266be1a9b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.06.2025 17:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-01-009233-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону визначено, що у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Відповідно до пункту 3 розділу 17 Договору невід’ємним додатком до нього є кошторисна документація.
При цьому, у підсумковій відомості ресурсів до Договору від 25.04.2025р. №КР-3, відсутня інформація про характеристики матеріальних ресурсів, щодо окремих номенклатурних позицій, а саме: №77 Євророзетка, №84 Змішувачі для душа, №85 Змішівачі для пісуарів, №122 лінолеум зносостійкий, №184 Світильник аварійний, №185 Світильник вказівний «Вихід», №203 Трап для душової кабіни, №217 Умивальники з тумбою, №220 Унітази з бачком, №231 Ящик під пожгідрант.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
78e19cb451824d3fa626bf21dc7c3b93
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
09.06.2025 09:21
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-01-009233-a), яку проведено КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 25" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ надаємо пояснення
Питання №1
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Відповідь:
Очікувана вартість предмета закупівлі робіт була визначена Замовником згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) (далі – Методика № 275), з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р., відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (робочий проект), яка пройшла експертизу та за результатами якої було отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за проектом: Капітальний ремонт терапевтичного відділення другого поверху будівлі літера В-3 комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25" Харківської міської ради за адресою: 61115, м. Харків, проспект Олександрівський, буд. 122 від 13 березня 2025 року № 6-25-ЕПД.
Таким чином очікувану вартість предмета закупівлі робіт Замовник визначив згідно з Методикою № 275, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації, на підставі затвердженого Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, що становить: 10 897 995,60 грн.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі розробленої проектної документації, зокрема у кошторисній її частині міститься дефектний акт – документ, який підтверджує необхідність виконання капітального ремонту об’єкта та містить перелік та обсяг робіт, які необхідні для виконання, їх кількість та одиницю виміру. Таким чином, даний документ, який пройшов експертизу у складі документів кошторисної частини проектної документації, містить узагальнену інформацію щодо обсягів робіт, що необхідно виконати в процесі виконання капітального ремонту. Враховуючи вищезазначене, Замовник у тендерній документації на закупівлю відображає технічні та якісні характеристики предмета закупівлі саме керуючись затвердженим дефектним актом.
Разом з тим, вважаємо за необхідне зазначити, що якісні характеристики предмета закупівлі визначені у проектній документації та передбачають, що роботи мають бути виконані у відповідності до діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що застосовуються в процесі виконання робіт повинні відповідати вимогам відповідних діючих норм і стандартів, про що Замовник зазначив у тендерній документації.
До пояснення додається проектна документація (робочий проект), експертний звіт (позитивний).
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі 25lik.city.kh.ua/wp-content/uploads/obgruntuvannya-shhodo-zakupivli-%E2%84%96ua-2025-04-01-009233-a.pdf
Питання №2
Абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону визначено, що у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Відповідно до пункту 3 розділу 17 Договору невід’ємним додатком до нього є кошторисна документація.
При цьому, у підсумковій відомості ресурсів до Договору від 25.04.2025р. №КР-3, відсутня інформація про характеристики матеріальних ресурсів, щодо окремих номенклатурних позицій, а саме: №77 Євророзетка, №84 Змішувачі для душа, №85 Змішівачі для пісуарів, №122 лінолеум зносостійкий, №184 Світильник аварійний, №185 Світильник вказівний «Вихід», №203 Трап для душової кабіни, №217 Умивальники з тумбою, №220 Унітази з бачком, №231 Ящик під пожгідрант.
Відповідь:
Згідно абз. 4 ст. 41. ЗУ «Про публічні закупівлі» у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Така інформація (документ) оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель в розділі Укладений договір файли «Додаток 4 терапія.docx», Договір №КР-3 від 25.04.2025.pdf.
Щодо виокремлення в запиті окремих номенклатурних позицій, а саме:
№77 Євророзетка
№84 Змішувачі для душа
№85 Змішівачі для пісуарів
№122 лінолеум зносостійкий
№184 Світильник аварійний
№185 Світильник вказівний «Вихід»
№203 Трап для душової кабіни
№217 Умивальники з тумбою
№220 Унітази з бачком
№231 Ящик під пожгідрант, то повідомляю, що зазначена вся необхідна інформація щодо зазначених позицій.
Найменування матеріалів в договір включено з огляду на відомості, відображені в підсумковій відомості ресурсів. Тому на етапі укладання договору інформація щодо технічних характеристик окремих позицій матеріальних ресурсів не відображена.
Шляхом підписання додаткової угоди до Договору від 25.04.2025 р. №КР-3, Додаток №1 до Договору «Договірна ціна» та Додаток №4 до Договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» буде відкореговано з огляду на технічні характеристики застосованих матеріалів відповідно до чинного законодавства.