• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Крани, вентилі, засувки

Завершена

2 962 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 811.00 UAH
Номер: 6988cfc6329847f380bbaf362211733f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000110
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 08.05.2025 14:27 - 30.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 №38-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.05.2025 №38-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-04-01-007330-a 01.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, t.v.synyshyn@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзаців першого та другого пункту 28 Особливостей, пункту 15 частини другої статті 22 та частини першої статті 25 Закону. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО", розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОФІС СІТІ ТРЕЙД", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.04.2025 №65 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО", ТОВ "ОФІС СІТІ ТРЕЙД", вимога про усунення невідповідностей до 16.04.2025, протокольні рішення уповноваженої особи від 17.04.2025 №83, 22.04.2025 №88, повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2025 року, договір від 05.05.2025 №179 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 15.05.2025 року. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 28 Особливостей Замовником в тендерній документації не зазначено інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Також, на порушення абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 15 частини другої статті 22 та частини першої статті 25 Закону в тендерній документації Замовником не зазначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції, а саме – строк його дії.
Період усунення порушень: 22.05.2025 11:45 - 06.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2025 11:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення Західного офісу Держаудитслужби України від 22.05.2025 комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» зобов'язується вживати заходи щодо дотримання вимог абзацу другого пункту 28 Особливостей, пункту 15 частини другої статті 22 та частини першої статті 25 Закону, при підготовці тендерних документацій за процедурами відкритих торгів.
Дата публікації звіту: 29.05.2025 13:20

Запити/Пояснення