-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Крани, вентилі, засувки
Завершена
2 962 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 811.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 811.00 UAH
Номер:
6988cfc6329847f380bbaf362211733f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000110
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 14:27 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 №38-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.05.2025 №38-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-04-01-007330-a 01.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзаців першого та другого пункту 28 Особливостей, пункту 15 частини другої статті 22 та частини першої статті 25 Закону.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО", розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОФІС СІТІ ТРЕЙД", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.04.2025 №65 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО", ТОВ "ОФІС СІТІ ТРЕЙД", вимога про усунення невідповідностей до 16.04.2025, протокольні рішення уповноваженої особи від 17.04.2025 №83, 22.04.2025 №88, повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2025 року, договір від 05.05.2025 №179 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 15.05.2025 року.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 28 Особливостей Замовником в тендерній документації не зазначено інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Також, на порушення абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 15 частини другої статті 22 та частини першої статті 25 Закону в тендерній документації Замовником не зазначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції, а саме – строк його дії.
Період усунення порушень:
22.05.2025 11:45 - 06.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2025 11:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення Західного офісу Держаудитслужби України від 22.05.2025 комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» зобов'язується вживати заходи щодо дотримання вимог абзацу другого пункту 28 Особливостей, пункту 15 частини другої статті 22 та частини першої статті 25 Закону, при підготовці тендерних документацій за процедурами відкритих торгів.
Дата публікації звіту:
29.05.2025 13:20
Запити/Пояснення
Номер:
9a134dfd089448cfb4dc370f1e171fb1
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
12.05.2025 10:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Крани, вентилі, засувки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-01-007330-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
73b008746f6643c4b08bee81a86fa70b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.05.2025 16:13
Опис:
Очікувана вартість предмета закупівлі сформована за результатами моніторингу актуальних ринкових цін на товар, запропонованих постачальниками трубопровідної арматури, з урахуванням необмеженої кількості замовлень та вартості доставки в межах Святошинського району, відповідно до технічного завдання, наведеного в тендерній документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі прямо випливають з необхідності забезпечення Замовником належного утримання внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та ліквідації аварій у внутрішньоквартирних мережах житлових будинків комунальної власності територіальної громади Святошинського району міста Києва.
Разом з тим зазначаємо, що інформація про закупівлю (разом з підтверджуючими документами) оприлюднена на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/A532E85ECE5DB562C2258C5F00463015 (код документа AUPL-DFBGZ7).