• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вулиця Кооперативна, 20, селище Покотилівка Харківського району Харківської області (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

2 575 168.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 875.84 UAH
Номер: 4a89a81c3d0f4950897191517bcf889f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-02-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 02.06.2025 18:23 - 24.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.06.2025 №186 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 02.06.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.06.2025 № 186 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2025-04-01-006974-a 01.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, r.v.mazalova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕГІОНБУД» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕГІОНБУД»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби від 01.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2025, Договір від 25.04.2025 № 23-04-08, пояснення Замовника від 06.06.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення Замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 25.04.2025 оприлюднено Договір від 25.04.2025 № 23-04-08 у форматі PDF. Отже, Замовником не оприлюднено Договір від 25.04.2025 № 23-04-08 у машинозчитувальному форматі, а саме не використано для оприлюднення такі формати, як: TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, чим недотримано пункт 10 частини першої статті 10 Закону. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 03.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезназначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.06.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Договір про закупівлю та додатки до нього у машинозчитувальному форматі (додаються до пояснення), з технічних причин, не були синхранизовані у зв’язку перебоями постачання електричної енергії та роботи функціоналів майданчика «Zakupivli.Pro », в наслідок збройної агресії російської федерації.». На запит щодо вищезазначеного питання Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, яке не спростовує факту недотримання вимог законодавства. Таким чином, Замовником не оприлюднено Договір від 25.04.2025 № 23-04-08 у машинозчитувальному форматі, а саме не використано для оприлюднення такі формати, як: TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, чим порушено пункт 10 частини першої статті 10 Закону. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЛЕГІОНБУД» встановлено наступне. Згідно з вимогами Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасники повинні надати підтверджуючи документи та інформацію згідно з підпунктом 6.3, пункту 6 та пунктом 8 розділу ІІІ тендерної документації, а також гарантувати використання при виконанні робіт, та гарантувати використання при виконанні робіт (надати гарантійний лист):- Щебінь, фракція 20 -40мм та фракція 5-20мм марка М1000 і більше. Згідно з підпунктом 6.3 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: сертифікат/сертифікати відповідності на продукцію від виробника на Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, фракція 5-20 мм,марка М1000 і більше. Сертифікат/сертифікати повинен/повинні бути чинний/чинними на дату розкриття тендерної пропозиції та протягом строку виконання робіт за предметом закупівлі. В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» надано сертифікат (5. Інформація та документи що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам _compressed.pdf). Проте, в зазначеному сертифікаті відсутня інформація щодо марки матеріалу. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 03.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.06.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Відповідно до зазначених у сертифікаті відповідності № UA.P.000769-24 відомостей вказаний щебінь з природного каменю для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт фр. 5-10, 10-20, 10-15, 15-20, 5-20, 20-40, 40-70мм відповідає ДСТУ Б В.2.7-75-98 із посиланням на конкретні пп.4.2-4.7, 5.3 зазначеного ДСТУ. Вказана інформація прямо вказана в пункті «Відповідає вимогам» вищевказаного сертифікату відповідності. У пп.4.2-4.7 ДСТУ Б В.2.7-75-98, наявний наступний зміст: 4.2. Зерновий склад; 4.3. Форма зерен та склад дроблених зерен в КРЗ; 4.4 Міцність; 4.5 Вміст зерен слабких порід 4.6 Морозостійкість, які стосуються щебня. У свою чергу, вищевказані пп.4.2-4.7 ДСТУ Б В.2.7-75-98 мають таблиці, у тому числі й з маркуванням, до переліку яких входить марка 1000 і більше. Таким чином, незважаючи на те, що сама форма сертифікату відповідності не має відомостей, щодо чіткого вказування марки, але у той же час має посилання на конкретні підпункти ДСТУ Б В.2.7-75-98, які підтверджують, що конкретним підприємством, якому видано сертифікат відповідності серійно виробляється продукція, яка відповідає маркам 1000 та більше. Вказаний ДСТУ Б В.2.7-75-98 публічно доступний у мережі Інтернет, що надає можливість ознайомитися із його змістом для підтвердження вимоги використання щебеню із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, фракція 5-20 мм,марка М1000 і більше...». Однак, згідно з пунктами 4.2-4.7 ДСТУ Б В.2.7-75-98 «ЩЕБІНЬ ТА ГРАВІЙ ЩІЛЬНІ ПРИРОДНІ ДЛЯ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, ВИРОБІВ, КОНСТРУКЦІЙ ТА РОБІТ» відображена інформація щодо відповідності щебню марок 200, 300, 400, 600, 800, 100, 1200, 1400 таким показникам, як: зерновий склад; форма зерен, міцність; вміст зерен слабких порід; морозостійкість; Вміст пиловидних і глинистих часток. Тобто, пунктами 4.2-4.7 ДСТУ Б В.2.7-75-98 «ЩЕБІНЬ ТА ГРАВІЙ ЩІЛЬНІ ПРИРОДНІ ДЛЯ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, ВИРОБІВ, КОНСТРУКЦІЙ ТА РОБІТ» не конкретизовано відповідність вищезазначеним показникам щодо певної марки щебню, а саме марки М1000 і більше. Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель ТОВ «ЛЕГІОНБУД» вимог підпункту 6.3 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ тендерної документації Замовника, оскільки в тендерній документації Замовника чітко визначена вимога щодо надання Учасником сертифікатів відповідності на продукцію із зазначення марки продукції, а саме: на ЩПС фракції 0,05-40(С7,С8) марка М1000 і більше та на Щебінь із природного каменю, фракція 40-70 мм, марка М1000 і більше. Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» як таку, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; а проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2025 № 3/ПР/ спортивного майданчика вулиця Кооперативна, 20П/25, визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 25.04.2025 № 23-04-08.
Період усунення порушень: 11.06.2025 21:31 - 26.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2025 21:31

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до ч.10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», 23 червня 2025 року, замовник звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовною заявою про визнання протиправними дій, зобов’язання вчинити певні дії. Провадження № 520/16529/25 від 23.06.2025 року
Дата публікації: 24.06.2025 09:45
Дата відкриття провадження: 26.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження: 520/16529/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі — Орган державного фінансового контролю) 02.06.2025 року наказом №186 було розпочато процедуру моніторингу закупівлі за предметом Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вулиця Кооперативна, 20, селище Покотилівка Харківського району Харківської області (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), проведеного Височанською селищною радою (далі – Замовник). 11.06.2025 року о 21:31, Орган державного фінансового контролю через електронну систему закупівель оприлюднив Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства, вказана наявність порушень Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Отже, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, а саме: 18.06.2025 року надаємо аргументовані заперечення до висновку. ВИСОЧАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА, ( 04396503, Україна, селище Високий, вулиця Бульварна,12) не погоджується з Висновком ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС, про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-01-006974-a Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вулиця Кооперативна, 20, селище Покотилівка Харківського району Харківської області (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)щодо зобов’язань здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору. ВИСОЧАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА, зауважує, що 25.04.2025 року о 10:11, Договір №23-04-08 від 25.04. 2025 року (далі -Договір), укладений за результатами закупівлі, в визначені строки та порядку було оприлюднено в електронній системі Prozorro. 06.06.2025 року було уточнено та доповнено інформацію, Договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі було оприлюднено інформації в електронній системі Prozorro з урахуванням наявні можливості функціоналу майданчика «Zakupivli.Pro ». ВИСОЧАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА, як Замовник, вважає що Учасник процедури закупівель ТОВ «ЛЕГІОНБУД» виконав вимоги підпункту 6.3 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ тендерної документації Замовника, в повному обсязі, надавши у складі тендерної пропозиції: По-перше, Учасником надано сертифікат відповідності № UA.P.000769-24 строком дії з 30.08.2024 по 29.08.2026 продукція «Щебінь з природного каменю для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт фр. 5-10, 10-20, 10-15, 15-20, 5-20, 20-40, 40-70мм». Сертифікат відповідності виданий ТОВ «Мало - Кохнівський кар'єр», 39600, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Ярмаркова, 15, код ЄДРПОУ 38952905. Як зазначено у сертифікаті відповідності продукція вказаним підприємством виробляється та вироблятиметься серійно в період з 30.08.2024р. до 29.08.2026 р. Відповідно до зазначених у сертифікаті відповідності № UA.P.000769-24 відомостей вказаний щебінь з природного каменю для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт фр. 5-10, 10-20, 10-15, 15-20, 5-20, 20-40, 40-70мм відповідає ДСТУ Б В.2.7-75-98 із посиланням на конкретні пп.4.2-4.7, 5.3 зазначеного ДСТУ. Вказана інформація прямо вказана в пункті «Відповідає вимогам» вищевказаного сертифікату відповідності. У свою чергу, вищевказані пп.4.2-4.7 ДСТУ Б В.2.7-75-98 мають чітке посилання на марку 1000 і більше. Таким чином, незважаючи на те, що сама форма сертифікату відповідності не має відомостей, щодо чіткого вказування марки, але у той же час має посилання на конкретні підпункти ДСТУ Б В.2.7-75-98, які підтверджують, що конкретним підприємством, якому видано сертифікат відповідності серійно виробляється продукція, яка відповідає маркам 1000 та більше По-друге, Учасником надано договір поставки №01/08-235.1 від 01.08.2023 укладений між Постачальником - ТОВ «Виробнича компанія «ВІВАТ» та Покупцем - ТОВ "ЛЕГІОНБУД", а також додаткову угоду до договору №1 від 26.02.2024, умовами якої відповідно до п.1.1. «Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця, а Покупець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити товар, зазначений у Рахунку-Фактурі (далі «Товар»). Предметом поставки є наступні будівельні матеріали: гранвідсів фракції 0-5 мм, щебенево піщана суміш фр.; 0-40 мм, щебінь фракцій: 20-40 мм, 10-20мм, 40-70мм, 5-10, 5-20мм марки 1000 і більше (далі Товар)». По-третє, гарантійний лист ТОВ «Виробнича компанія «ВІВАТ» №1 від 07.04.2025 відповідно якого останні гарантують поставку щебеню із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, фракція 5-20 мм,марка М1000 і більше в обсягах необхідних для виконання робіт. ВИСОЧАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА, як Замовник чітко визначив у тендерній документації перелік документів для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації у вигляді сертифікату. Інших вимог- Замовник не встановлював Наголошуємо на тому, що якість товару згідно чинного законодавства, документально підтверджується на момент поставки товару. Встановлення у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі вимоги вчинення дій щодо розірвання укладеного договору порушує принцип обґрунтованості та пропорційності. Замовник не погоджується з інформацією, викладеною у висновку. Керуючись п.10 ч.7 Стаття 8 Закону ВИСОЧАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА буде оскаржувати висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ, про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-01-006974-a у судовому порядку. Височанська селищна рада в своїй діяльності при здійсненні закупівлі товарів, робіт та послуг керується виключно вимогами чинного законодавства України.
Дата публікації звіту: 18.06.2025 10:00

Запити/Пояснення