• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Утилізація сміття та поводження зі сміттям на сміттєзвалищі

Торги не відбулися

330 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 300.00 UAH
Номер: 23afe90154ad4983a9caed5446ec7edf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 21.04.2025 17:53 - 13.05.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.04.2025 № 47-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.04.2025 № 47-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2025-03-31-009730-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, a.v.sherstoboieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 41 Постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМЕКОІНВЕСТ» установлено порушення вимог частини 9 статті 29 Закону, пункту 41 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів, у випадках передбачених законодавством, установлено порушення норм частини 5 статті 8 Закону та абзацу 1 пункту 23 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Городоцької селищної ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ПП «ПРОМЕКОІНВЕСТ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025 № 78, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 23.04.2025 року, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 24.04.2025 та 02.05.2025. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Пунктом 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710) визначено, що, зокрема, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, від 28.04.2025, зокрема, про надання інформації щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та надання посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду, у разі такого оприлюднення, Замовником в поясненні від 02.05.2025 зазначено, що «https://gorodotska-gromada.gov.ua/docs/1981358/ - інформація про внесення змін до бюджету Городоцької селищної територіальної громади на 2025 рік», однак, за вказаним посиланням відсутня інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710 Замовник не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить інформацію щодо електронної адреси особи, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками (Пащенко О. П.). За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «ПРОМЕКОІНВЕСТ» не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено імперативну умову, що учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП), відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» на тендерну пропозицію. Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «ПРОМЕКОІНВЕСТ» містить накладений електронний підпис директора Архіпова Романа Михайловича, за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тобто накладений електронний підпис Архіпова Романа Михайловича не може вважатися кваліфікованим, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 5 Додатку № 3 до тендерної документації Замовником від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання письмової згоди на обробку наявних персональних даних за формою встановленою в Додатку № 1.4 до Додатку № 3 до тендерної документації. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМЕКОІНВЕСТ» відсутня письмова згода на обробку наявних персональних даних складена за формою встановленою Замовником в Додатку № 1.4 до Додатку № 3 до тендерної документації, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 5 Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 7 розділу V тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що учасник зазначає у тендерній пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Також, у вказаному пункті зазначено, що якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМЕКОІНВЕСТ» відсутня інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також відсутній лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформація в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу V тендерної документації. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «ПРОМЕКОІНВЕСТ» як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. В ході проведення моніторингу, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі, через електронну систему закупівель 21.05.2025 оприлюднено запит про надання пояснення, зокрема, щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМЕКОІНВЕСТ». На підставі вищевказаного запиту Замовником 22.04.2025 було скасовано рішення про визначення переможця та 23.04.2025 розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, про які було зазначено у запиті про надання пояснення від 21.04.2025. Cлід відмітити, що відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до вимог частини 9 статті 29 Закону, встановлено імперативну умову, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Отже, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМЕКОІНВЕСТ» на відповідність вимогам його тендерної документації, приймаючи рішення визначити 10.04.2025 переможцем процедури закупівлі ПП «ПРОМЕКОІНВЕСТ», не виявлено недотримання вказаним учасником вимог пункту 1 розділу ІІІ, пункту 7 розділу V тендерної документації та пункту 5 Додатку № 3 до тендерної документації, що суперечить вимогам частини 9 статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено, що на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону та абзацу 1 пункту 23 Особливостей, Замовником відповідь на запит про надання пояснень від 28.04.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель пізніше трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту (на 4 робочий день з дня оприлюднення запиту). Слід зазначити, що відповідно до інформації оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель, за результатом встановлених у запиті органу державного фінансового контролю порушень законодавства у сфері закупівель, Замовником відхилено тендерну пропозицію переможця ПП «ПРОМЕКОІНВЕСТ» та, як наслідок електронною системою закупівель відмінено відкриті торги з особливостями на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
Період усунення порушень: 07.05.2025 17:10 - 22.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.05.2025 17:10

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто в повному обсязі шляхом відміни тендеру.
Дата публікації: 04.09.2025 10:20

Запити/Пояснення