-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Модульні вагончики в асортименті: Лот №1 Модульні вагончики в асортименті (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини); Лот №2 Модульні вагончики в асортименті (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини)
Завершена
34 217 674.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 54 088.37 UAH
мін. крок: 0.2% або 54 088.37 UAH
Номер:
a4a9ae6e759348eb82af9bf33e4de91f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 17:27 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.05.2025 № 41-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 07.05.2025 № 41-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
13 UA-2025-03-31-009200-a 31.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Бондар Л.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.03.2025 №58 (зі змінами), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 01.04.2025 та від 07.04.2025, відповідь Замовника на звернення від 04.04.2025 та від 09.04.2025, Лот 1: реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.04.2025, тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства "ЕНКО"( далі – ПрАТ - "ЕНКО"), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ПрАТ - "ЕНКО", документи, завантажені ПрАТ - "ЕНКО" через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 28.04.2025 №116, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ - "ЕНКО" від 06.05.2025 № 126, тендерну пропозицію ТОВ "БК "ПРОМБУДОВА", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 16.05.2025 №135, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2025; Лот 2: реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.04.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДОНОВАТ" (далі – ТОВ - "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДОНОВАТ") повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ - "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДОНОВАТ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ - "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДОНОВАТ" від 25.04.2025 № 108, тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства "ЕНКО"( далі – ПрАТ - "ЕНКО"), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ПрАТ - "ЕНКО", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ - "ЕНКО" від 06.05.2025 № 125, тендерну пропозицію Приватного підприємства Техзапчастина, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 19.05.2025 №136, повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2025, пояснення (інформацію, документи) від 14.05.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
26.05.2025 15:45 - 30.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2025 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
07072f3f546349b68a6507e5bff0bdfd
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
09.05.2025 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Модульні вагончики в асортименті: Лот №1 Модульні вагончики в асортименті (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини); Лот №2 Модульні вагончики в асортименті (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-31-009200-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
a437f10e7c594453af6ed462d8521793
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-03-31-009200-a
Дата опублікування:
14.05.2025 16:13
Опис:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-03-31-009200-a
Закупівля за номером UA-2025-03-31-009200-a «Модульні вагончики в асортименті: Лот №1 Модульні вагончики в асортименті (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015– Конструкції та їх частини). Лот №2 Модульні вагончики в асортименті (код 44210000-5згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалися відповідно до визначеної потреби згідно організаційно – розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС» з метою влаштування тимчасового містечка для персоналу задіяного до робіт на проммайданчуку філії ВП «ХАЕС».
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно - розпорядчими документами АТ «НАЕК «Енергоатом» (наказ АТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 № 01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: направлено запити на ТОВ "АРМ ЕКО"(№61-707/1693 від 21.01.2025), ПрАТ "ЕНКО"(№61-708/1686 від 21.01.2025), ТОВ "Завод Кобзаренко" (№61-709/1692 від 21.01.2025), ТОВ "Спецбуд Трейд"(№61-710/1691 від 21.01.2025), ТОВ "Удай" (№61-712/1690 від 21.01.2025), ФОП Куліченко О.В. (№61-713/1685 від 21.01.2025) надіслано лист щодо перегляду вартості вартості ФОП Куліченко О.В.(№61-1389/2687 від 31.01.2025), ТОВ "Удай" (№61-1394/2685 від 31.01.2025), ТОВ БК "Промбудова" (№61-1384/2647 від 31.01.2025). Інтернет ресурси не застосовувались, оскільки предмет закупівлі має індивідуальні технічні характеристики. За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційні довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі від 17.02.2025 (додається) та від 17.02.2025 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Технічні, якісні характеристики та комплектація предмета закупівлі визначені згідно Додатку № 3.1, Додатку № 3.1.1, Додатку № 3.2, Додатку № 3.2.1, Додатку № 3.2.2 до тендерної документації».
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/haes/2025/03/haes-3103258.DOCX
Додаток: Інформаційні довідки визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 17.02.2025 на 12 аркушах.