-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт покрівлі житлових будинків (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)»
Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
24 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 240 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 240 000.00 UAH
Номер:
1691471b677c4946896f257c4f1e5e74
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000134
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 18:24 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2025-03-31-005713-a 31.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СКС-БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі Комунального підприємства «Жилсервіс-5» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.03.2025, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКС-БУД» (далі – ТОВ «СКС-БУД»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол від 10.04.2025 № 5 про визначення переможця закупівлі, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро від 18.04.2025 № 76 сума якого складає 23 434 502,11 грн, в тому числі ПДВ 3 905 750,35 грн, пояснення та документи надані Замовником 25.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
08.05.2025 14:07 - 14.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2025 14:07
Запити/Пояснення
Номер:
45d398d4905b42e39be955a711f50206
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.04.2025 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт покрівлі житлових будинків (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-31-005713-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cb6e232bbfd549519d63dc89037715c2
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
25.04.2025 12:54
Опис:
Комунальне підприємство "ЖИЛСЕРВІС-5" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт покрівлі житлових будинків (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (UA-2025-03-31-005713-a) надає наступні пояснення.
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості. Очікувана вартість вказаного предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами)), з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при наданні послуг, зазначених в дефектних актах та орієнтовно становить 24 000 000,00 грн з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення. На підтвердження зазначеного, згідно вашого запиту, надаємо розрахунок вартості.
Зазначений розмір бюджетного призначення встановлений відповідно до Конституції України, Бюджетного кодексу України, Закону України «Про житлово-комунальні послуги», наказу Міністерства фінансів України від 26.08.2014 року № 836 «Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів» (зі змінами), наказу Міністерства фінансів України від 20.09.2017 № 793 «Про затвердження складових програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів» (зі змінами), рішення міської ради від 30.03.2016 № 18/5 «Про затвердження Програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2023 - 2028 роки», зі змінами, рішення міської ради від 04.12.2024 № 4/59 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2025 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затверджених дефектних актів де конкретизуються найменування послуг та витрат, а також обсяги послуг. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 3 до тендерної документації, складені на підставі затверджених дефектних актів.
2. З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт покрівлі житлових будинків (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (UA-2025-03-31-005713-a) - https://old.dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-zhilservis-5-dniprovskoi-miskoi-radi- в розділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру витрат та визначено його очікувану вартість технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру витрат та визначено його очікувану вартість».