• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Забезпечення проведення заходу: «ЛСШЛ» з регбі-5 сезону 2024-2025 (районого етапу серед учнів 5-7 класів, та міського етапу змагань), код ДК 021:2015 92620000-3 Послуги, пов’язані зі спортом (код ДК 021:2015 92622000-7 Послуги з організації спортивних заходів

Завершена

242 330.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 211.65 UAH
Номер: 77f09d3b649d4ce39ebf97e9c45fc266
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-29-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.04.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 29.04.2025 16:11 - 21.05.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.04.2025 №137 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 29.04.2025 №137. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-31-004976-a, 31.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, i.h.yaropud@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Лисенка В.В., визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 3 та 49 Особливостей №1178. Крім цього, Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок не надання документів/інформації у випадках, передбачених законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 49 Особливостей №1178 при укладенні договору про закупівлю, а також вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Офісу спорту Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-31-005433-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.04.2025 №3; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Лисенка Володимира Вікторовича (далі – ФОП Лисенко В.В.); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 16.04.2025 №16/04, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 17 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби 09.05.2025 було опубліковано в електронній системі закупівель запит до Замовника щодо надання інформації (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) про виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Водночас, Замовником на вищезазначений запит відповіді у визначений Законом строк та на час завершення моніторингу не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Згідно з пунктом 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Аналогічна вимога міститься у Додатку №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника, у якому також наведено спосіб (перелік документів та інформації) підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178. Моніторингом встановлено, що ФОП Лисенком В.В., як переможцем тендеру, якому Замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178. Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Проте, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Лисенка В.В., а укладено з ним договір від 16.04.2025 №16/04. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником визнано, що зазначене порушення мало місце, та зазначено, що на момент прийняття рішення про визначення переможця торгів Замовник керувався чинними нормами законодавства та тендерною документацією, враховуючи, що невідповідність була виявлена після завершення процедури закупівлі та не мала умисного порушення, застосування норм підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 на цьому етапі було неможливим. Відповідно до пункту 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. У Додатку №3 до тендерної документації Замовника міститься проєкт договору, у пункті 1.3 розділу І якого вказано, що: «Підставою для укладання договору є рішення уповноваженої особи із закупівель затвердженого Протоколом від 31 березня 2025 року №2». Водночас, аналізом відповідності умов укладеного договору від 16.04.2025 №16/04 (далі – Договір №16/04) вимогам тендерної документації (умовам проєкту договору, що міститься у Додатку №3 до тендерної документації) встановлено, що у пункті 1.3 розділу І Договору №16/04 підставою для укладання договору зазначено рішення уповноваженої особи із закупівель, затверджене Протоколом від 09.04.2025 року №3». Таким чином, умови укладеного Договору №16/04 не відповідають вимогам тендерної документації, чим порушено вимоги пунктів 3 та 49 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 19.05.2025 16:17 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.05.2025 16:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Ваш Висновок про результатами моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2025-03-31-004976-a, у зв'язку з неможливістю усунення невідповідностей невчасно наданих або не наданих документів переможцем прийнято рішення щодо розірвання 20.05.2025 договору від 16 квітня 2025 року № 16/04 про що повідомлено переможця процедури закупівлі. Також, Офісом спорту Львівської міської ради здійснено заходи, направлені на недопущення помилок в майбутньому. Зокрема прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель. Проведено відповідні робочі наради щодо обговорення роботи в сфері публічних закупівель, заходів недопущення порушень та помилок в процесі проведення торгів та вивчення практики проведення моніторингів.
Дата публікації звіту: 21.05.2025 13:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 04.06.2025 11:13

Запити/Пояснення