-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Забезпечення проведення заходу: «ЛСШЛ» з регбі-5 сезону 2024-2025 (районого етапу серед учнів 5-7 класів, та міського етапу змагань), код ДК 021:2015 92620000-3 Послуги, пов’язані зі спортом (код ДК 021:2015 92622000-7 Послуги з організації спортивних заходів
Завершена
242 330.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 211.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 211.65 UAH
Номер:
77f09d3b649d4ce39ebf97e9c45fc266
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-29-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2025 00:00
Період моніторингу:
29.04.2025 16:11 - 21.05.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.04.2025 №137
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 29.04.2025 №137.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-31-004976-a, 31.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Лисенка В.В., визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 3 та 49 Особливостей №1178.
Крім цього, Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок не надання документів/інформації у випадках, передбачених законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 49 Особливостей №1178 при укладенні договору про закупівлю, а також вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Офісу спорту Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-31-005433-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.04.2025 №3; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Лисенка Володимира Вікторовича (далі – ФОП Лисенко В.В.); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 16.04.2025 №16/04, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 17 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби 09.05.2025 було опубліковано в електронній системі закупівель запит до Замовника щодо надання інформації (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) про виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Водночас, Замовником на вищезазначений запит відповіді у визначений Законом строк та на час завершення моніторингу не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Згідно з пунктом 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Аналогічна вимога міститься у Додатку №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника, у якому також наведено спосіб (перелік документів та інформації) підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178.
Моніторингом встановлено, що ФОП Лисенком В.В., як переможцем тендеру, якому Замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.
Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Проте, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Лисенка В.В., а укладено з ним договір від 16.04.2025 №16/04.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником визнано, що зазначене порушення мало місце, та зазначено, що на момент прийняття рішення про визначення переможця торгів Замовник керувався чинними нормами законодавства та тендерною документацією, враховуючи, що невідповідність була виявлена після завершення процедури закупівлі та не мала умисного порушення, застосування норм підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 на цьому етапі було неможливим.
Відповідно до пункту 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця.
У Додатку №3 до тендерної документації Замовника міститься проєкт договору, у пункті 1.3 розділу І якого вказано, що: «Підставою для укладання договору є рішення уповноваженої особи із закупівель затвердженого Протоколом від 31 березня 2025 року №2».
Водночас, аналізом відповідності умов укладеного договору від 16.04.2025 №16/04 (далі – Договір №16/04) вимогам тендерної документації (умовам проєкту договору, що міститься у Додатку №3 до тендерної документації) встановлено, що у пункті 1.3 розділу І Договору №16/04 підставою для укладання договору зазначено рішення уповноваженої особи із закупівель, затверджене Протоколом від 09.04.2025 року №3».
Таким чином, умови укладеного Договору №16/04 не відповідають вимогам тендерної документації, чим порушено вимоги пунктів 3 та 49 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
19.05.2025 16:17 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2025 16:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Ваш Висновок про результатами моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2025-03-31-004976-a, у зв'язку з неможливістю усунення невідповідностей невчасно наданих або не наданих документів переможцем прийнято рішення щодо розірвання 20.05.2025 договору від 16 квітня 2025 року № 16/04 про що повідомлено переможця процедури закупівлі. Також, Офісом спорту Львівської міської ради здійснено заходи, направлені на недопущення помилок в майбутньому. Зокрема прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель. Проведено відповідні робочі наради щодо обговорення роботи в сфері публічних закупівель, заходів недопущення порушень та помилок в процесі проведення торгів та вивчення практики проведення моніторингів.
Дата публікації звіту:
21.05.2025 13:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
04.06.2025 11:13
Запити/Пояснення
Номер:
9d4e8f3bb4394f0fb55b24805bd3e22c
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Офісу спорту Львівської міської ради
Дата опублікування:
02.05.2025 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-03-31-004976-a, яка проводилась Офісом спорту Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
43e4d9dcb4e144c6903ab7801a9e4127
Назва:
У відповідь на Запит Замовник повідомляє наступне:
Дата опублікування:
12.05.2025 13:33
Опис:
1. Обґрунтування бюджетного призначення та характеристик предмета закупівлі Замовник здійснив обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на основі аналізу потреб та специфікації заходу. Розрахунок здійснено шляхом моніторингу вартості аналогічних послуг на ринку та аналізу витрат на подібні закупівлі в попередні роки а також врахування результатів трьох комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які надали розрахунок вартості послуг. Очікувана вартість закупівлі визначалася, зокрема, з урахуванням фактичних бюджетних асигнувань на 2025 рік для виконання завдань та заходів Програми спортивних іміджевих проєктів Львівської міської територіальної громади на 2023-2026 роки“ затвердженої ухвалою Львівської міської ради від 28.09.2023 № 3889 "Про внесення змін до ухвали міської ради від 06.07.2023 № 3436 “Про затвердження Програми спортивних іміджевих проєктів Львівської міської територіальної громади на 2023-2026 роки“". 2. Посилання на обґрунтування. Всі обґрунтування, включно з технічними характеристиками, розрахунком бюджетного призначення та очікуваною вартістю, розміщені у відкритому доступі. Відповідне оголошення можна переглянути за посиланням: https://scl.lviv.ua/news/326.html
Номер:
162bf554519244f9bda13a819c7c8856
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Офісу спорту Львівської міської ради
Дата опублікування:
09.05.2025 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-03-31-004976-a, яка проводилась Офісом спорту Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Згідно з пунктом 47 Особливості №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Аналогічна вимога міститься у Додатку №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника, у якому також наведено спосіб (перелік документів та інформації) підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178.
Під час моніторингу встановлено, що переможцем процедури закупівлі ФОП Лисенком В.В. не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178 після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Чи враховано Замовником не оприлюднення в електронній системі закупівель переможцем торгів ФОП Лисенком В.В. документів на виконання вимог пункту 47 Особливостей №1178 та Додатку №5 до тендерної документації Замовника та пояснити причини не застосування норм підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Дмитро ВДОВИЧ
Номер:
b20bb2bdb5f149119344888499eca52d
Назва:
У відповідь на Запит Замовник повідомляє наступне:
Дата опублікування:
12.05.2025 13:33
Опис:
1. Обґрунтування бюджетного призначення та характеристик предмета закупівлі Замовник здійснив обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на основі аналізу потреб та специфікації заходу. Розрахунок здійснено шляхом моніторингу вартості аналогічних послуг на ринку та аналізу витрат на подібні закупівлі в попередні роки а також врахування результатів трьох комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які надали розрахунок вартості послуг. Очікувана вартість закупівлі визначалася, зокрема, з урахуванням фактичних бюджетних асигнувань на 2025 рік для виконання завдань та заходів Програми спортивних іміджевих проєктів Львівської міської територіальної громади на 2023-2026 роки“ затвердженої ухвалою Львівської міської ради від 28.09.2023 № 3889 "Про внесення змін до ухвали міської ради від 06.07.2023 № 3436 “Про затвердження Програми спортивних іміджевих проєктів Львівської міської територіальної громади на 2023-2026 роки“". 2. Посилання на обґрунтування. Всі обґрунтування, включно з технічними характеристиками, розрахунком бюджетного призначення та очікуваною вартістю, розміщені у відкритому доступі. Відповідне оголошення можна переглянути за посиланням: https://scl.lviv.ua/news/326.html
Номер:
744e1701aae04a45aab367857e0aa50d
Назва:
У відповідь на Запит від 09-05-2025 Замовник надає пояснення:
Дата опублікування:
14.05.2025 17:38
Опис:
Повідомляємо, що Замовником взято до уваги вказану невідповідність. Відповідно до вимог пункту 47 Особливостей №1178 та Додатку №5 до тендерної документації, переможець торгів повинен був оприлюднити відповідні документи в електронній системі закупівель «ProZorro», а саме: Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення та Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості. Замовник визнає, що зазначене порушення мало місце, та врахує цю невідповідність під час проведення подальших процедур закупівель. У майбутніх закупівлях буде посилено контроль за дотриманням вимог щодо оприлюднення документів переможцем торгів. Щодо незастосування норм підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 Зазначаємо, що на момент прийняття рішення про визначення переможця торгів Замовник керувався чинними нормами законодавства та тендерною документацією. Враховуючи, що невідповідність була виявлена після завершення процедури закупівлі та не мала умисного порушення, застосування норм підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 на цьому етапі було неможливим. Замовник підтверджує, що у подальших закупівлях буде враховано це зауваження, а також вжито усіх заходів для запобігання аналогічним ситуаціям у майбутньому.