• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Лот№1 – Протез серцевий, лот№2 - Екстракорпоральний мембранний оксигенатор)

Завершена

3 140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 700.00 UAH
Номер: 4bb539a3c67f4b77be8416d5345fa662
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 21.04.2025 13:51 - 13.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.04.2025 № 23-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 21.04.2025 №23-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-03-31-003536-a 31.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 192-36-82, o.v.hrychak@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено, що тендерна документація складена з порушенням абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договорів про закупівлю за лотами 1, 2 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців за лотами 1 та 2 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, пунктів 28 та 47 Особливостей, (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 12.03.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договорів про закупівлю за лотами 1, 2 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців за лотами 1 та 2, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» Закарпатської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.03.2025; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІТРЕЙД» (далі - ТОВ «МЕДІТРЕЙД») за лотами 1 та 2; протокол уповноваженої особи про визначення переможця ТОВ «МЕДІТРЕЙД» від 09.04.2025 № б/н за лотами 1 та 2; повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «МЕДІТРЕЙД» від 09.04.2025 року (лот 1 та лот 2); договір від 17.04.2025 № 44 (лот 1); договір від 17.04.2025 № 45 (лот 2). Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено наступне. Згідно з абзацом восьмим пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. За нормами абзацу сімнадцятого пункту 47 Особливостей Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, окрім як самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту, а згідно з абзацом вісімнадцятим цього пункту - Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, зазначених у підпунктах 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Однак, Замовником у пункті 6 додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам документації» тендерної документації вимагається Довідка в довільній формі з інформацією, в тому числі про те, що: - учасник процедури закупівлі не пропонує, не дає та не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі; - тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. Враховуючи викладене, Замовником під час складання та затвердження тендерної документації не дотримано вимоги абзаців шістнадцятого та вісімнадцятого пункту 47 Особливостей та, як наслідок, порушено абзац восьмий пункту 28 Особливостей. Крім того, в ході проведення моніторингу, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII 21.04.2025 було направлено запит Замовнику про надання пояснень з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу, проте в порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, станом на 02.05.2025 відповіді Замовником не надано.
Період усунення порушень: 02.05.2025 15:40 - 17.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 02.05.2025 15:40

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13-02-0057/2025

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі аналізу цін на ринку та в системі Prozorro по аналогічних закупівлях , а також потреби Замовника. Відповідно до п.47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 1) Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі… 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, оскільки самостійне декларування пунктів 1, 7 ТЕХНІЧНО НЕ РЕАЛІЗОВАНЕ. Замовник самостійно за результатами РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. Відповідно до п.36 Особливостей «Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель ПІСЛЯ закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною.» Замовник розглядає таку тендерну пропозицію ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ст.29 ЗАКОНУ з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.». Тобто Замовник самостійно декларує відсутність підставі відповідно до п.п. 1,7 п.47 Особливостей ПІСЛЯ РОЗГЛЯДУ, а вимогою документації передбачено подання довідки в довільній формі про відсутність зазначених підстав до закінчення кінцевого строку подання пропозиції, оскільки Учасник не має технічної можливості підтвердити відповідні пункти шляхом самостійного декларування. Враховуючи вищенаведене зазначена вимога тендерної документації відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. Замовником буде здійснено заходи направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо.
Дата публікації звіту: 02.05.2025 19:10

Запити/Пояснення