-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання роботи за темою: «Реконструкція теплової мережі із заміною труб на попередньоізольовані на ділянках по проспекту Незалежності від ТКМ-6 до ТКМ-7 м. Нетішин Хмельницької області. БМР»
Завершена
15 161 526.67
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 807.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 75 807.63 UAH
Номер:
bc0915356d204455a4fe847a6e8cbf84
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 17:29 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.05.2025 № 41-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 07.05.2025 № 41-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
15 UA-2025-03-31-002764-a 31.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.03.2025 № 126 (зі змінами внесеними відповідно до протоколу щодо прийняття рішення УО № 161 від 18.04.2025), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 15.04.2025, відповідь Замовника на звернення від 18.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.04.2025, тендерну пропозицію ТОВ «БК Домінант», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «БК Домінант», документи, завантажені ТОВ «БК Домінант» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 06.05.2025 № 188, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.05.2025, договір від 21.05.2025 №46-124-01-25-26005 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 14.05.2025 та 16.05.2025 надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
26.05.2025 15:21 - 30.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2025 15:21
Запити/Пояснення
Номер:
41d727515f9344958c8ed63203e1905b
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
09.05.2025 12:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Виконання роботи за темою: «Реконструкція теплової мережі із заміною труб на попередньоізольовані на ділянках по проспекту Незалежності від ТКМ-6 до ТКМ-7 м. Нетішин Хмельницької області. БМР» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-31-002764-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів)з наступного питання.
1. Інформації та відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
38ef09a40f66489d8d73ed2329b7ad6b
Назва:
Пояснення (інформація та документи) на запит Державної аудиторської служби України що опублікований в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-31-002764-a
Дата опублікування:
14.05.2025 15:56
Опис:
Пояснення (інформація та документи) на запит Державної аудиторської служби України що опублікований в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-31-002764-a
Запит: У межах проведення моніторингу закупівлі Виконання роботи за темою: «Реконструкція теплової мережі із заміною труб на попередньоізольовані на ділянках по проспекту Незалежності від ТКМ-6 до ТКМ-7 м. Нетішин Хмельницької області. БМР» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-31-002764-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Інформації та відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь: Підставою для виконання роботи: Реконструкція. Робота за темою: «Реконструкція теплової мережі із заміною труб на попередньоізольовані на ділянках по проспекту Незалежності від ТКМ-6 до ТКМ-7 м. Нетішин Хмельницької області. БМР» Код 45231000-5, ДК 021:2015 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) є:
- Організаційно-технічна програма заходів виробничої програми філії ВП ХАЕС за напрямком діяльності «Теплопостачання» (шифр 9.13)
Робота виконується для реалізації п.3.2.3 Програми енергетичної ефективності філії ВП «Хмельницька АЕС» №0.ТС.10276.ПО-23 від 13.02.2023. На даний час, згідно акту про технічний стан №86-8236 від 25.10.2024 в наслідок довготривалої експлуатації спостерігається значне стоншення стінок магістральних трубопроводів мережевої води на ділянках від ТКМ-6 до ТКМ-7, що за останні п’ять років призвело до трьох аварійних ремонтів на цій ділянці. Виведення в ремонт даної ділянки потребує відключення опалення всім споживачам на території міста, що в зимовий період недопустимо.
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі проектної документації (666Л/24-ТМ), експертний звіт(Позитивний) від 13.01.2025 №241121-01/А, затвердженої наказом АТ «НАЕК «Енергоатом» від 06.03.2025 №01-227-н, розробленої проектною організацією ФОП Луганський А. О. м Рівне для цього заходу та відповідних національних стандартів та нормативно-технічної документації. Опис, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі викладені в розділі 2 Додатку №3 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі» на виконання роботи: Реконструкція. Робота за темою: «Реконструкція теплової мережі із заміною труб на попередньоізольовані на ділянках по проспекту Незалежності від ТКМ-6 до ТКМ-7 м. Нетішин Хмельницької області. БМР» Код 45231000-5, ДК 021:2015 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач), (далі – Технічна специфікація), розробленої у відповідності до СОУ НАЕК 005:2024 «Управління поставками(закупівлями) продукції. Технічна документація до предмета закупівлі. Порядок розроблення, оформлення та поводження. Вимоги до змісту».
Об’єм будівельно-монтажних робіт, а також об’єм використання матеріальних ресурсів, їх номенклатура, марки, типи визначені в таблиці 1 «Зміст робіт» розділ 2 Технічної специфікації, згідно проектно-кошторисної документації. Перелік проектної документації (робочих креслень), на підставі якої здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наведений також у п. 1.4 Додатка №5 «Проект договору» до тендерної документації, яка розміщена в електронній системі закупівель. Інші технічні вимоги та перелік нормативних посилань, що розповсюджуються на дану роботу, викладені в робочих кресленнях на листі «Загальні дані».
Основою для визначення очікуваної вартості закупівлі стала розроблена проектною організацією ФОП Луганський А. О.(кваліфікаційний сертифікат АР №014332 від 11.05.2018) м. Рівне проектно-кошторисна документація, а саме «Зведений кошторисний розрахунок: «Реконструкція теплової мережі із заміною труб на попередньоізольовані на ділянках по проспекту Незалежності від ТКМ-6 до ТКМ-7 м. Нетішин Хмельницької області» №666л-24-ТМ-ЗК (Додаток 1).
При розрахунку очікуваної вартості враховано виробничі та організаційно-розпорядчі документи ДП «НАЕК «Енергоатом» та ВП «Хмельницька АЕС», з застосуванням Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості закупівлі».
Для розрахунку очікуваної вартості закупівлі зі зведеного кошторисного розрахунку виключено витрати, що не відносяться до даної закупівлі, а саме:
1. Глава 10. Утримання служби замовника та інжинірингові послуги.
2. Глава 12. Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд.
3. Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва.
Всі інші витрати включено в очікувану вартість в межах зведеного кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва згідно розробленої та затвердженої проектної документації та кошторисних норм України затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами).
Згідно вихідних даних на проектування при розрахунку глав ЗКР, які були включені у очікувану вартість, було враховано:
-Кошторисні норми в будівництві, затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, що набули чинності 08.11.2021 року, зі змінами, за поточними цінами на трудові і матеріально-технічні ресурси, в тому числі:
-Настанову з визначення вартості будівництва;
-поточні ціни на матеріальні ресурси, на основі проведеного маркетингового аналізу ринку вартості будівельних матеріалів, виробів та конструкцій у регіоні (п. 4,9 Настанови з визначення вартості будівництва) та нормативної бази вартісних показників Мінрегіону;
-витрати на доставку матеріальних ресурсів розраховані за усередненими показниками вартості транспортних витрат на 1 тонну вантажу за середньою відстанню перевезень (додаток 17 до Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 4.12);
-заготівельно-складські витрати розраховані за усередненими відсотковими показниками (п.4,13. Настанови з визначення вартості будівництва);
-витрати на експлуатацію машин і механізмів визначені виходячи з нормативного часу їх роботи, необхідного для виконання встановленого обсягу будівельних робіт, та вартості експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування в поточних цінах (п.4,6 Настанови з визначення вартості будівництва);
-рівень середньомісячної заробітної плати для розряду робіт 3,8 прийнято в розмірі 32 000 грн. (наказ №01-928-н від 03.10.23р. ДП «НАЕК «Енергоатом», згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується під час визначення вартості будівництва об’єктів).
-інші супутні витрати (кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, тощо) орієнтовно визначені за кошторисною трудомісткістю та терміном виконання робіт;
-загальновиробничі витрати визначені згідно п.4.14 Настанови з визначення вартості будівництва;
- кошторисний прибуток визначений із застосуванням показника, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС2), згідно додатку 25 до Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 4.38);
- адміністративні витрати визначені із застосуванням показника, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС2), згідно додатку 27 до Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 4.39);
- кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами прийняті згідно показника у зведеному кошторисному розрахунку виходячи із строків будівництва для виконання будівельних робіт (пункт 4.41 Настанови з визначення вартості будівництва);
- податок на додану вартість, який враховано в розмірі 20%.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/haes/2025/03/haes-3103251.DOC
Додаток 1: «Зведений кошторисний розрахунок: «Реконструкція теплової мережі із заміною труб на попередньоізольовані на ділянках по проспекту Незалежності від ТКМ-6 до ТКМ-7 м. Нетішин Хмельницької області» №666л-24-ТМ-ЗК на 39 аркушах.
Номер:
54a962938c5141a3b3662cb616a06160
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.05.2025 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Виконання роботи за темою: «Реконструкція теплової мережі із заміною труб на попередньоізольовані на ділянках по проспекту Незалежності від ТКМ-6 до ТКМ-7 м. Нетішин Хмельницької області. БМР» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-31-002764-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів)з наступного питання.
Відповідно до пункту 2 Додатку 1до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» учасник має надати Анкету щодо участі у процедурі закупівлі за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно Додатку №7 до тендерної документації (далі – Анкта), а також всі документи, відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ*» Анкети, а саме: копії чинних установчих документів, копії документів, що підтверджують повноваження представника (за наявності) та Графічна структура власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки (підписується директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою).
Учасником ТОВ "БК Домінант" у складі своєї тендерної пропозиції надано Протокол №1 від 11 квітня 2016 Установчих зборів ТОВ "БК Домінант", відповідно якого вирішено заснувати ТОВ та відповідно статутний капітал ТОВ "БК Домінант" розподілити між учасниками Вознюк Тетяною Миколаївною – 60% та Кучманом Владиславом Володимировичем – 40%, а також призначено директором Яковчука Мирослава Валерійовича. Також, у складі тендерної документації надано Статут, затверджений протоколом учасників № 8 від 14.12.2018, а саме Кучманом Владиславом Володимировичем та Вознюк Тетяною Миколаївною. При цьому, в додатку «Графічна структура власності компанії» учасниками ТОВ "БК Домінант" зазначені Вознюк Тетяна Миколаївна та Дубас Петро Андрійович. В графі 10 Анкети «Повне ім’я UBO та країна громадянства» також зазначені Вознюк Тетяна Миколаївна та Дубас Петро Андрійович, а в графі 8 Анкети «Чи змінювалися за останні два роки учасники (від 0%) чи акціонери (від 10%), директори, члени наглядової ради?» учасником вказано, що «Так. Продаж учасником Смук А.П. частки в СК розмірі 51 відсотка Дубасу П.А»
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БК Домінант" не виявлено вищевказані невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0fdcf1822b2a46afa4571f4b193372d2
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-03-31-002764-a
Дата опублікування:
16.05.2025 13:04
Опис:
Пояснення
на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-03-31-002764-a
На виконання пункту 2 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» учасником процедури закупівлі ТОВ «БК Домінант» в складі своєї тендерної пропозиції надана «Анкета» від 18.04.2025 №206/1 (ім’я файлу: 2. Анкета.pdf) та документи (зокрема, структура власності станом на 15.03.2024 року; протокол загальних зборів учасників ТОВ «БК ДОМІНАНТ» від 03.04.2024 № 4 згідно з яким на загальних зборах присутні учасники, які володіють 34 100 000 голосів, що складає 100%, а саме: присутні Дубас Петро Андрійович та Вознюк Тетяна Миколаївна). Так, в графі 10 Анкети «Повне ім’я UBO та країна громадянства» зазначені Вознюк Тетяна Миколаївна, Україна та Дубас Петро Андрійович, Україна, а в графі 8 Анкети «Чи змінювалися за останні два роки учасники (від 0%) чи акціонери (від 10%), директори, члени наглядової ради?» учасником вказано, що «Так. Продаж учасником Смук А.П. частки в СК розмірі 51 відсотка Дубасу П.А». Відповідно до додаткової інформації для учасників закупівлі додатку 1 до тендерної документації: Учасник процедури закупівлі несе повну відповідальність за достовірність інформації та документів, які надані в складі тендерної пропозиції згідно із законодавством України.
За посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/zvit-z-yedr-znovu-formuyetsya-v-prozorro на Інфобоксі ДП Прозорро розміщена інформація щодо формування в електронній системі закупівель звіту з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань (ЄДР). Отже, в електронній системі закупівель щодо учасника ТОВ «БК Домінант», сформовано «Звіт з ЄДР» станом на 23.04.2025. Цей звіт містить інформацію про учасника, а саме: повне найменування юридичної особи/прізвище, ім’я по батькові фізичної особи, схему ідентифікації, ідентифікаційний код юридичної особи, коротку назву організації, стан суб’єкта, відомості про органи управління юридичної особи, місцезнаходження юридичної особи/місце проживання юридичної особи, перелік засновників юридичної особи, види діяльності.
Також, інформація підтверджується, здійсненою додатковою перевіркою за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, оскільки доступ до відомостей з ЄДР відкритий.
Таким чином, вимоги тендерної документації виконані, а у замовника відсутні підстави для розміщення повідомлення про виявленні невідповідності в електронній системі закупівель.
Додаток: Звіт з ЄДР на 2 аркушах.