-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі ліцею №4 на вул. Небесної Сотні, 18А в м. Чернівці
Завершена
10 317 653.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 588.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 588.27 UAH
Номер:
bb297e6f1dbc4513988314113c65d27f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-26-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2025 00:00
Період моніторингу:
26.05.2025 11:29 - 17.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.05.2025 № 151
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-03-31-000514-a 31.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТДВ «ПМК-76», СТзОВ «Надія» та ПП «КОМФОРТ-БУД 2019», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 31.03.2025), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з додатковою відповідальністю «Чернівецька пересувна механізована колона №76» (далі – ТДВ «ПМК-76»), сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «НАДІЯ» (далі – Стазою «Надія»), приватного підприємства «КОМФОРТ-БУД 2019» (далі – ПП «КОМФОРТ-БУД 2019»), вимоги про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань публічних закупівель департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради від 18.04.2025, від 24.04.2025 та від 25.04.2025, повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025, договір підряду від 05.05.2025 № 200 на суму 10 256 277,18 грн без ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 28.05.2025 та 03.06.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.06.2025 12:24 - 14.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2025 12:24
Запити/Пояснення
Номер:
ac18bcf2f6aa4581b1e20928a8d5c65b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.05.2025 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі ліцею №4 на вул. Небесної Сотні, 18А в м. Чернівці (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-31-000514-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1) надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) за рахунок яких коштів здійснено фінансування зазначеної закупівлі (субвенції (дотації) з державного бюджету (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету) або коштів місцевого бюджету) з наданням відповідних документів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
eb122b65f053456a9a0fbd55485b7f08
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.05.2025 15:32
Опис:
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покрівлі ліцею №4 на вул. Небесної Сотні, 18А в м. Чернівці» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2025-03-31-000514-a) повідомляємо про наступне.
Стосовно обґрунтування
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі виготовленої проєктної документації (скан-копії проєктної документації та позитивного експертного звіту додаються).
Стосовно джерел фінансування
Джерелом фінансування даної закупівлі є бюджет Чернівецької міської територіальної громади (рішення Чернівецької міської ради від 19.12.2024р. №2094, зокрема додаток 3 «Розподіл видатків бюджету Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік», додаються). Фінансування здійснюється за КПКВК 1211021, напрям використання бюджетних коштів №1 – капітальний ремонт загальноосвітніх навчальних закладів (наказ від 07.02.2025р. №19-од та паспорт бюджетної програми 1211021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» додаються).
Номер:
a158a86a2c704584a16fb711b3312923
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.06.2025 17:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі ліцею №4 на вул. Небесної Сотні, 18А в м. Чернівці (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-31-000514-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) з відповідними документами щодо відсутності плану фінансування робіт в укладеному договорі підряду від 05.05.2025 № 200 на капітальний ремонт покрівлі ліцею № 4 на вул. Небесної Сотні, 18А в м. Чернівці, укладений з переможцем торгів ПП «КОМФОРТ-БУД 2019», який відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6e863379fa9f4e5480ad54a6d87e6b80
Назва:
Відповідь на запит_2
Дата опублікування:
03.06.2025 15:14
Опис:
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покрівлі ліцею №4 на вул. Небесної Сотні, 18А в м. Чернівці» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2025-03-31-000514-a) повідомляємо про наступне.
Відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 (далі – Загальні умови), фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
Порядок затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі - Порядок) врегульовано Постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 995.
Відповідно до пункту 1 Порядку титул об’єкта визначає основні техніко-економічні показники об’єкта будівництва і містить такі відомості: найменування об’єкта та його місцезнаходження, найменування замовника, сфера управління, до якої він належить, галузь, характер будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення підприємства, об’єкта, споруди), обсяг капіталовкладень, вартість основних фондів та завдання щодо введення в дію потужностей на весь період будівництва з розподілом капітальних вкладень за роками з урахуванням тривалості будівництва.
Отже, відповідно до норм Порядку, титул об’єкта не складається, якщо здійснюється капітальний ремонт об’єкта.
Ця норма Порядку також кореспондується з вимогами Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов'язань та проведення платежів, затверджених наказом Державної казначейської служби України 29.04.2013 № 68 (далі – Методичні рекомендації).
Додатком до Методичних рекомендацій передбачено, що до переліку документів, які надаються Органам Казначейства на стадії реєстрації бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань за витратами, віднесеними до коду економічної класифікації видатків (КЕКВ) 3130 – капітальний ремонт, не входить титул об’єкта.
Як вже сказано вище, пунктом 83 Загальних умов передбачено, що План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Проте, оскільки для об’єктів капітального ремонту титул будови (об'єкта) не складається, на думку замовника, підстав для доповнення договорів підряду на капітальний ремонт Планом фінансування немає.