• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі ліцею №4 на вул. Небесної Сотні, 18А в м. Чернівці

Завершена

10 317 653.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 588.27 UAH
Номер: bb297e6f1dbc4513988314113c65d27f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-26-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.05.2025 11:29 - 17.06.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.05.2025 № 151 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-03-31-000514-a 31.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, narizhna.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТДВ «ПМК-76», СТзОВ «Надія» та ПП «КОМФОРТ-БУД 2019», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 31.03.2025), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з додатковою відповідальністю «Чернівецька пересувна механізована колона №76» (далі – ТДВ «ПМК-76»), сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «НАДІЯ» (далі – Стазою «Надія»), приватного підприємства «КОМФОРТ-БУД 2019» (далі – ПП «КОМФОРТ-БУД 2019»), вимоги про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань публічних закупівель департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради від 18.04.2025, від 24.04.2025 та від 25.04.2025, повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025, договір підряду від 05.05.2025 № 200 на суму 10 256 277,18 грн без ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 28.05.2025 та 03.06.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 10.06.2025 12:24 - 14.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2025 12:24

Запити/Пояснення