-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Екскаватор гусеничний для виконання демонтажних робіт HYUNDAI R380LC з мультипроцесором, або еквівалент
Завершена
32 529 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 162 647.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 162 647.50 UAH
Номер:
8f96aea7167746978de575c9d11c67b5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000177
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 17:55 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2025-03-28-012969-a 28.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозицій ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» та ТОВ ТД «АЛЬФАТЕХ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, протокол розкриття пропозицій, оголошення про проведення спрощеної закупівлі уповноваженої особи військової частини Т0310 (далі – Замовник) від 31.03.2025, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ» (далі – ТОВ ТД «АЛЬФАТЕХ») протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2025, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ ТД «АЛЬФАТЕХ» до 18.04.2025, повідомлення про намір укласти договір від 19.04.2025, державний контракт (договір) про закупівлю товарів від 08.05.2025 № 08/05/11 на суму 32 481 000,00 грн., пояснення Замовника, надані 25.04.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
14.05.2025 17:44 - 20.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2025 17:44
Запити/Пояснення
Номер:
9c4a35b5e8894c9386019c3091073923
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2025 15:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Екскаватор гусеничний для виконання демонтажних робіт HYUNDAI R380LC з мультипроцесором, або еквівалент» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-012969-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
21562d87e0c54647a78eaa1182740221
Назва:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту:
Дата опублікування:
25.04.2025 15:50
Опис:
Надаємо інформацію та відповідні розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість предмету закупівлі : Екскаватор гусеничний для виконання демонтажних робіт HYUNDAI R380LC з мультипроцесором, або еквівалент (Код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (Додається).