-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виробничий одяг різний
ш/з ВТ-51-Т-25
Торги не відбулися
2 873 198.85
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 365.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 365.99 UAH
Номер:
ebb25f77197346cf83ad1bc6a5243f36
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-14-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2025 00:00
Період моніторингу:
14.05.2025 12:28 - 05.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.05.2025 № 53-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 13.05.2025 № 53-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-03-28-011866-a 28.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Центр промислових засобів індивідуального захисту», ТОВ «МІК», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Відокремлений підрозділ «Атомремонтсервіс» Акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.03.2025 № 116 (зі змінами), тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Центр промислових засобів індивідуального захисту» (далі – ТОВ «Центр промислових засобів індивідуального захисту»), товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК»), протоколи уповноваженої особи від 06.05.2025 № 196, від 13.05.2025 № 215, пояснення надане Замовником 20.05.2025 через електронну систему закупівель.
В ході моніторингу відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відмінено електронною системою закупівель.
Період усунення порушень:
23.05.2025 15:01 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2025 15:01
Запити/Пояснення
Номер:
5779cfc50f5242b1a72b349db23f376b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.05.2025 11:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Виробничий одяг різний» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-28-011866-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
72f317099ccc43c4b2c69851bfca79d7
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит від 16.05.2025 щодо закупівлі ДК 021:2015 код 18110000-3 Формений одяг (Виробничий одяг різний), опублікованої в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-28-011866-a, номер розпочатого моніторингу UA-M-2025-05-14-000013
Дата опублікування:
20.05.2025 13:39
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Предметом діяльності філії «ВП «Атомремонтсервіс» АТ «НАЕК «Енергоатом» є організація та виконання робіт з монтажу, ремонту, реконструкції і модернізації основного та допоміжного енергетичного обладнання АЕС АТ «НАЕК «Енергоатом» та на об’єкті Центральне сховище відпрацьованого ядерного палива (далі - ЦСВЯП); виконання робіт з ремонту, реконструкції і модернізації будівель і споруд виробничого і невиробничого призначення, ремонту обладнання комунального господарства, комплексне інженерно-технічне супроводження під час проведення ремонтної компанії обладнання АЕС ДП «НАЕК «Енергоатом»; експлуатація ЦСВЯП; сертифікація персоналу з неруйнівного контролю основного металу і зварних з’єднань згідно з ДСТУ EN ISO 9712 за напрямами.
Виконання проектно-конструкторських і пусконалагоджувальних робіт, робіт з монтажу, ремонту, реконструкції, модернізації тепломеханічного, електротехнічного обладнання, будівель і споруд, засобів вимірювальної та техніки обчислювальної техніки, обладнання КІПіА і АСУ ТП на АЕС та ЦСВЯП АТ «НАЕК «Енергоатом», об’єкті «Укриття» ДСП «Чорнобильська АЕС» та інших підприємств і організацій будь-якої власності та фізичних осіб як на території України, так і за її межами.
Забезпечення працівників філії «ВП АРС» засобами індивідуального захисту (далі – ЗІЗ) здійснюється на підставі вимог законодавчих та нормативно правових актів з охорони праці, а саме:
1. Закон України «Про охорону праці», ст. 8 Забезпечення працівників спецодягом, іншими засобами індивідуального захисту, мийними та знешкоджувальними засобами:
«На роботах із шкідливими і небезпечними умовами праці, а також роботах, пов'язаних із забрудненням або несприятливими метеорологічними умовами, працівникам видаються безоплатно за встановленими нормами спеціальний одяг, спеціальне взуття та інші засоби індивідуального захисту, а також мийні та знешкоджувальні засоби. Працівники, які залучаються до разових робіт, пов'язаних з ліквідацією наслідків аварій, стихійного лиха тощо, що не передбачені трудовим договором, повинні бути забезпечені зазначеними засобами.
Роботодавець зобов'язаний забезпечити за свій рахунок придбання, комплектування, видачу та утримання засобів індивідуального захисту відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці та колективного договору».
2. «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці» НПАОП 0.00-7.17-18, р. II «Загальні обов’язки роботодавців»:
« п. 1 Для забезпечення безпеки та захисту здоров’я працівників роботодавець зобов’язаний забезпечити за свій рахунок придбання, комплектування, видачу та утримання (забезпечення працездатності та належного гігієнічного стану) ЗІЗ.»
3. Колективний договір АТ «НАЕК «Енергоатом» на 2025 - 2026 роки , р. V «Охорона праці»:
«Роботодавець зобов’язується:
п. 5.8 Забезпечувати своєчасне фінансування, придбання, комплектування, видачу та утримання: засобів індивідуального захисту, спецодягу, спецвзуття та інших ЗІЗ та колективного захисту, відповідно до штатного розпису відокремлених підрозділів та переліків професій і посад працівників відокремлених підрозділів АТ «НАЕК «Енергоатом», якими за галузевими нормами передбачається видача безкоштовного спецодягу, спецвзуття та інших ЗІЗ.»
Персоналу філії «ВП АРС» видаються ЗІЗ згідно встановлених «Норм безоплатної видачі спеціального одягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам ВП «Атомремонтсервіс» НР-Т.12.001-23 відповідно займаної посади та виконуваних робіт та розроблених на підставі наступних документів:
- НПАОП 0.00-3.23-18 «Норми безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам підприємств електроенергетичної галузі»;
- НПАОП 0.00-3.07-09 «Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості»;
- НПАОП 0.00-3.22-14 «Норми безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам, які зайняті на роботах з радіоактивними речовинами та джерелами іонізуючого випромінювання».
Фінансування філії відокремленого підрозділу здійснюється на підставі затвердженого фінансового плану, Бюджету та кошторису витрат Компанії.
02 грудня 2024 року сімом учасникам ринку був направлений запит щодо надання комерційних пропозицій на закупівлю товарів згідно з ДК 021:2015 код 18110000-3 Формений одяг (Виробничий одяг різний) із зазначенням умов постачання та оплати (лист ВП «Атомремонсервіс» від 02.12.2024 № 27-7313/42-вих).
Отримано три комерційних пропозиції на поставку виробничого одягу, а саме:
- комерційна пропозиція ТОВ «Центр промислових засобів індивідуального захисту» від 04.12.2024 вих. №04-12-03, з ціною 4 300 933,20 грн. з ПДВ;
- комерційна пропозиція ТОВ «Глобал Сейфеті» від 04.12.2024 №01012/2024 з ціною 4 456 416,96 грн. з ПДВ;
- комерційна пропозиція ТОВ «Центр Текстиль Україна» від 04.12.2024 №0412 з ціною 4 472 882,88 грн. з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості форменого одягу здійснювалось шляхом поєднання методів порівняння ринкових цін та цін попередніх закупівель.
Здійснено пошук договорів про закупівлю ідентичних товарі, укладених Компанією через систему Prozorro. Ціни попередніх закупівель приведено до рівня поточних цін шляхом урахування коефіцієнта індексу споживчих цін.
Для цього було відібрано чотири договори філій Компанії, а саме:
- договір від 18.11.2024 №53-124-01-24-24232 між філією «ВП ХАЕС» та ТОВ «ЯвірТехностиль»;
- договір від 12.09.2024 №53-122-01-24-15187 між філією «ВП РАЕС» та ТОВ «ЦПЗІЗ»;
- договір від 24.10.2024 №53-127-01-24-1679 між філією «ВП АРС» та ТОВ «ЦПЗІЗ»;
- договір від 26.06.2024 №53-127-01-24-1625 між філією «ВП АРС» та ТОВ «Глобал Імідж».
На підставі наданих комерційних пропозицій та укладених договорів Компанії складено інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 06.12.2024, яка затверджена протоколом робочої групи з удосконалення системи закупівель філії «ВП АРС» від 09.12.2024 № 131. Очікувана вартість закупівлі визначена шляхом поєднання методів порівняння ринкових цін та цін попередніх закупівель методом порівняння ринкових цін, як середнє арифметичне значення масиву даних, а саме – 4 212 958,90 грн. з ПДВ.
В зв’язку зі зменшенням необхідної кількості такого товару, як «Напівкомбінезон робочий утеплений», було зробленого коригування потреби замовника в форменому одязі та відповідно здійснено коригування інформаційної довідки. Оновлена інформаційна довідка станом на 29.01.2025 року затверджена протоколом робочої групи від 30.01.2025 № 5, очікувана вартість закупівлі становить - 3 447 838,62 грн. з ПДВ.
Порядок визначення очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено наказом виконуючого обов’язки голови правління АТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 №01-1011-н.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання постанови Кабінету міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» та відповідно до розпорядження
ДП «НАЕК «Енергоатом» від 27.06.2022 №01-376-р «Щодо оприлюднення на офіційному сайті Компанії інформації про оголошені закупівлі» визначено, що відокремлені підрозділи Компанії, надають до департаменту з комунікацій дирекції зі стратегічних комунікацій обґрунтування технічних якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, протягом двох робочих днів, з дня оприлюднення оголошення про закупівлю для оприлюднення їх на сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (лист філії «ВП «Атомремонтервіс» АТ «НАЕК «Енергоатом» від 31.03.2025
№27-2024/24-вих). Департамент з комунікацій дирекції зі стратегічних комунікацій забезпечує оприлюднення інформації на офіційному сайті Компанії протягом двох робочих днів з дня її отримання.
Посилання на офіційний сайт АТ «НАЕК «Енергоатом»: https://old.energoatom.com.ua/vp/e-procurement-ars.html.